Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
Betaalde advertentie
- 0 resultaten
laagste prijs: € 28,19, hoogste prijs: € 29,99, gemiddelde prijs: € 29,27
Marketing voor Dummies
(*)
Marketing voor Dummies - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

ID: 9789043021302

Marketing voor Dummies. 3e editie (9789043021302). Auteur: Alexander Hiam, Marlies ten Bulte. Uitgever: BBNC Uitgevers. Taal: Nederlands. Lengte: 361 pagina's. Uitvoering: Paperback Media Boeken Media > Boeken

 Onderwijsboek.nl
onderwijsboek.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Marketing voor Dummies - Alexander Hiam
(*)
Alexander Hiam:
Marketing voor Dummies - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

ID: 116942

tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management

 Boeken.com
boeken.com
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Marketing voor Dummies
(*)
Marketing voor Dummies - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

ID: dcde32b8b5cc3145d16645e2aa5228bde146f129

Boeken Managementboeken Alle managementboeken 20-240-170, Voor Dummies

 BookSpot.nl
eci.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Marketing voor Dummies. 3e editie, Hiam, Alexander, Paperback
(*)
Marketing voor Dummies. 3e editie, Hiam, Alexander, Paperback - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

ID: 1416276

Marketing

 proxis.com
proxis.com
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Marketing voor Dummies. 3e editie, Alexander Hiam, Paperback
(*)
Marketing voor Dummies. 3e editie, Alexander Hiam, Paperback - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

ID: 1416276

Marketing

 proxis.com
proxis.com
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing voor Dummies / druk 3: 3e editie


EAN (ISBN-13): 9789043021302
ISBN (ISBN-10): 904302130X
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Pearson Education Benelux B.V.
361 Bladzijden
Gewicht: 0,640 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 15.07.2011 07:34:12
Boek voor het laatst gevonden op 25.06.2017 21:14:24
ISBN/EAN: 9789043021302

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-430-2130-X, 978-90-430-2130-2


< naar Archief...
Verwante boeken