- 5 resultaten
laagste prijs: € 28,19, hoogste prijs: € 29,99, gemiddelde prijs: € 29,27
1
bestellen
bij Onderwijsboek.nl
€ 29,99
bestellenGesponsorde link

Marketing voor Dummies - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

Marketing voor Dummies. 3e editie (9789043021302). Auteur: Alexander Hiam, Marlies ten Bulte. Uitgever: BBNC Uitgevers. Taal: Nederlands. Lengte: 361 pagina's. Uitvoering: Paperback Media… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten onderwijsboek.nl
2
Marketing voor Dummies - Alexander Hiam
bestellen
bij Boeken.com
€ 29,99
bestellenGesponsorde link

Alexander Hiam:

Marketing voor Dummies - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten boeken.com
3
bestellen
bij BookSpot.nl
€ 29,99
bestellenGesponsorde link
Marketing voor Dummies - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

Boeken Managementboeken Alle managementboeken 20-240-170, Voor Dummies

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten eci.nl
4
bestellen
bij proxis.com
€ 28,19
bestellenGesponsorde link
Marketing voor Dummies. 3e editie, Hiam, Alexander, Paperback - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

Marketing

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten proxis.com
5
bestellen
bij proxis.com
€ 28,19
bestellenGesponsorde link
Marketing voor Dummies. 3e editie, Alexander Hiam, Paperback - nieuw boek

ISBN: 9789043021302

Marketing

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten proxis.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing voor Dummies / druk 3: 3e editie


EAN (ISBN-13): 9789043021302
ISBN (ISBN-10): 904302130X
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Pearson Education Benelux B.V.
361 Bladzijden
Gewicht: 0,640 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-15T07:34:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-06-25T21:14:24+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789043021302

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-430-2130-X, 978-90-430-2130-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hiam, alexander
Titel van het boek: marketing druk, voor dummies, marketing for dummies


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789043030120 Marketing voor Dummies (Alexander Hiam)


< naar Archief...