- 0 resultaten
laagste prijs: € 139,09, hoogste prijs: € 159,99, gemiddelde prijs: € 148,85
1
Success in Referential Communication (Paperback) - M. Paul
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 142,02
verzending: € 0,581
bestellen
Gesponsorde link
M. Paul:

Success in Referential Communication (Paperback) - pocketboek

2010, ISBN: 9048153220

[EAN: 9789048153220], Neubuch, [PU: Springer, Netherlands], Language: English. Brand new Book. One of the most basic themes in the philosophy of language is referential uptake, viz., the … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 0.58 The Book Depository, London, United Kingdom [54837791] [Rating: 5 (von 5)]
2
Success in Referential Communication M. Paul Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 159,99
bestellen
Gesponsorde link
Success in Referential Communication M. Paul Author - nieuw boek

ISBN: 9789048153220

One of the most basic themes in the philosophy of language is referential uptake, viz., the question of what counts as properly 'understanding' a referring act in communication. In this i… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Success in Referential Communication
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 209,95
(ongeveer € 146,41)
bestellen
Gesponsorde link
Success in Referential Communication - nieuw boek

ISBN: 9789048153220

One of the most basic themes in the philosophy of language is referential uptake,viz., the question of what counts as properly `understanding'' a referring act in communication. In this i… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 227,50
(ongeveer € 156,75)
bestellen
Gesponsorde link
Success in Referential Communication - nieuw boek

ISBN: 9789048153220

One of the most basic themes in the philosophy of language is referential uptake,viz., the question of what counts as properly `understanding'' a referring act in communication. In this i… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Success in Referential Communication - M. Paul
bestellen
bij BookDepository.com
€ 139,09
verzending: € 0,001
bestellen
Gesponsorde link
M. Paul:
Success in Referential Communication - pocketboek

ISBN: 9789048153220

Paperback, [PU: Springer], One of the most basic themes in the philosophy of language is referential uptake, viz., the question of what counts as properly `understanding' a referring ac… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bijzonderheden over het boek
Success in Referential Communication

One of the most basic themes in the philosophy of language is referential uptake, viz., the question of what counts as properly `understanding' a referring act in communication. In this inquiry, the particular line pursued goes back to Strawson's work on re-identification, but the immediate influence is that of Gareth Evans. It is argued that traditional and recent proposals fail to account for success in referential communication. A novel account is developed, resembling Evans' account in combining an external success condition with a Fregean one. But, in contrast to Evans, greater emphasis is placed on the action-enabling side of communication. Further topics discussed include the role of mental states in accounting for communication, the impact of re-identification on the understanding of referring acts, and Donnellan's referential/attributive distinction. Readership: Philosophers, cognitive scientists and semanticists.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Success in Referential Communication


EAN (ISBN-13): 9789048153220
ISBN (ISBN-10): 9048153220
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherlands Core >1
204 Bladzijden
Gewicht: 0,333 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-06-22T21:13:47+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-14T21:32:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048153220

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-5322-0, 978-90-481-5322-0


Gegevens van de uitgever

Auteur: M. Paul
Titel: Philosophical Studies Series; Success in Referential Communication
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
172 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-28
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,524 kg
Taal: Engels
139,09 € (DE)
142,99 € (AT)
153,50 CHF (CH)
POD
XXVI, 172 p.

BC; Previously published in hardcover; Hardcover, Softcover / Philosophie/Sonstiges; Sprachphilosophie; Verstehen; communication; knowledge; language; philosophy; philosophy of language; semantic; B; Philosophy of Language; Semantics; Artificial Intelligence; Social Sciences, general; Philosophy of Language; Semiotics; Artificial Intelligence; Society; Religion and Philosophy; Semiotik und Semiologie; Künstliche Intelligenz; Gesellschaft und Sozialwissenschaften; Soziologie; BB

Acknowledgements. Conventions. Introduction. 1. Characterizing Referential Communication. 2. Mental States in Referential Communication. 3. Re-Identification in Referential Communication. 4. Accounting for Mental Reference. 5. Traditional Accounts of Success in Referential Communication. 6. Evans' Account of Success in Referential Communication. 7. A New Account of Success in Referential Communication. References. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789401731812 Success in Referential Communication (M. Paul)


< naar Archief...