2022, ISBN: 9789048154524
pocketboek, gebonden uitgave
Metaphysica, 2022. hardcover. New. Serbian language, latinica, 21 cm, Agarta, U ovom delu tajnog ucenja Tore, rabin Hija raspravlja o simbolici i znacenju cuvenog Propovednikovog stiha:… Meer...
srb, u.. | Biblio.co.uk Knjizara, GridFreed LLC, Eric Chaim Kline - Bookseller, GridFreed LLC, GridFreed LLC, Cold Books, Ergodebooks Verzendingskosten: EUR 19.05 Details... |
ISBN: 9789048154524
New Learning Please note: this item is printed on demand and will take extra time before it can be dispatched to you (up to 20 working days).Author(s): Robert-Jan Simons, Jos van der L… Meer...
ebay.nl books--etc 99.3, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Versnelde verzendservice], GU12 *** Aldershot, [TO: Verenigd Koninkrijk, Antigua en Barbuda, Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Australië, Verenigde Staten, Bahrein, Canada, Brazilië, Japan, Nieuw-Zeeland, China, Israël, Hongkong, Noorwegen, Indonesië, Maleisië, Mexico, Singapore, Zuid-Korea, Zwitserland, Taiwan, Thailand, Bangladesh, Belize, Bermuda, Bolivia, Barbados, Brunei Darussalam, Kaaimaneilanden, Dominica, Ecuador, Egypte, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Frans-Guyana, IJsland, Jersey, Jordanië, Cambodja, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Maldiven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Peru, Paraguay, Réunion, Turks- en Caicoseilanden, Aruba, Saudi-A. (EUR 16.15) Details... |
2010, ISBN: 9789048154524
[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer Netherlands], This book brings together research and theory about `New Learning', the term we use for new learning outcomes, new kinds of learnin… Meer...
booklooker.de |
2010, ISBN: 9048154529
[EAN: 9789048154524], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Netherlands], ATTENTION; COLLABORATIVEEDUCATION; TEACHEREDUCATION; LEARNINGANDINSTRUCTION, Druck auf Anfrage Neuware - Printed afte… Meer...
ZVAB.com AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2010, ISBN: 9789048154524
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. This book brings together resea… Meer...
booklooker.de |
2022, ISBN: 9789048154524
pocketboek, gebonden uitgave
Metaphysica, 2022. hardcover. New. Serbian language, latinica, 21 cm, Agarta, U ovom delu tajnog ucenja Tore, rabin Hija raspravlja o simbolici i znacenju cuvenog Propovednikovog stiha:… Meer...
ISBN: 9789048154524
New Learning Please note: this item is printed on demand and will take extra time before it can be dispatched to you (up to 20 working days).Author(s): Robert-Jan Simons, Jos van der L… Meer...
2010
ISBN: 9789048154524
[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer Netherlands], This book brings together research and theory about `New Learning', the term we use for new learning outcomes, new kinds of learnin… Meer...
2010, ISBN: 9048154529
[EAN: 9789048154524], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Netherlands], ATTENTION; COLLABORATIVEEDUCATION; TEACHEREDUCATION; LEARNINGANDINSTRUCTION, Druck auf Anfrage Neuware - Printed afte… Meer...
2010, ISBN: 9789048154524
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. This book brings together resea… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - New Learning
EAN (ISBN-13): 9789048154524
ISBN (ISBN-10): 9048154529
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer
288 Bladzijden
Gewicht: 0,439 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-09-07T14:18:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-25T12:41:24+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048154524
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-5452-9, 978-90-481-5452-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: van der linden, simon, van der linde, von der linden, simons robert
Gegevens van de uitgever
Auteur: Robert-Jan Simons; Jos van der Linden; Tom Duffy
Titel: New Learning
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
280 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-01
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
VIII, 280 p.
BC; Psychology, general; Hardcover, Softcover / Psychologie; Psychologie; Verstehen; attention; collaborative learning; education; learning; teacher education; learning and instruction; Learning & Instruction; Cognitive Psychology; Personality and Social Psychology; Artificial Intelligence; Behavioral Sciences and Psychology; Instructional Psychology; Cognitive Psychology; Personality and Differential Psychology; Artificial Intelligence; Pädagogische Psychologie; Kognitive Psychologie; Das Selbst, das Ich, Identität und Persönlichkeit; Künstliche Intelligenz; BB
1. New Learning: Three Ways to Learn in a New Balance; R.J. Simons, et al. Part 1: New Learning, Technologies and Assessment. 2. Active Learning: Self-directed Learning and Independent Work; B. van Hout-Wolters, et al. 3. Collaborative Learning; J. van der Linden, et al. 4. New Technologies; G. Kanselaar, et al. 5. Assessing Active Self-Directed Learning; B. van Hout-Wolters. 6. Valid Classroom Assessment of Complex Skills; K. Stokking, M. Voeten. Part 2: Domain-Related Issues of New Learning. 7. New Learning in Science and Technology; J. van der Sanden, et al. 8. New Learning in Social Studies; G. ten Dam, et al. 9. Writing and Learning to Write: A Double Challenge; G. Rijlaarsdam, M. Couzijn. 10. A Social Perspective on New Learning; T. Mooij, et al. Part 3: New Instruction, Teaching and Teacher Education. 11. Process-Oriented Teaching; J. Vermunt, L. Verschaffel. 12. Teaching for Active Learning; M. Brekelmans, et al. 13. New Learning in Teacher Education; F. Korthagen, et al. 14. The Professional Development of Teachers; D. Beijaard, et al. Subject Index.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780306476143 New Learning Robert-Jan Simons Editor (Tom Duffy; Jos van der Linden; Robert-Jan Simons)
< naar Archief...