- 0 resultaten
laagste prijs: € 177,24, hoogste prijs: € 231,92, gemiddelde prijs: € 195,25
1
Perspectives on School Algebra (Mathematics Education Library, Band 22) - Rosamund Sutherland
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 231,92
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Rosamund Sutherland:

Perspectives on School Algebra (Mathematics Education Library, Band 22) - pocketboek

2013, ISBN: 9048155223

Taschenbuch, [EAN: 9789048155224], Springer, Springer, Book, [PU: Springer], 2013-10-04, Springer, 3234481, Sozialwissenschaft, 15095930031, Anthropologie, 15095787031, Bibliotheks- & Inf… Meer...

Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) EBICHU ^0^ TRADING
2
Perspectives on School Algebra (Mathematics Education Library, Band 22) - Rosamund Sutherland
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 181,88
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Rosamund Sutherland:

Perspectives on School Algebra (Mathematics Education Library, Band 22) - pocketboek

2013, ISBN: 9048155223

Taschenbuch, [EAN: 9789048155224], Springer, Springer, Book, [PU: Springer], 2013-10-04, Springer, 3234481, Sozialwissenschaft, 15095930031, Anthropologie, 15095787031, Bibliotheks- & Inf… Meer...

Neuware. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 4 - 5 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) averdo24
3
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 229,00
(ongeveer € 203,32)
verzending: € 15,981
bestellenGesponsorde link
Springer Netherlands:
Perspectives on School Algebra - nieuw boek

2010

ISBN: 9789048155224

This book confronts the issue of how young people can find a way into the world of algebra. It represents multiple perspectives which include an analysis of situations in which algebra is… Meer...

No. 25526628. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.98)
4
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 193,00
(ongeveer € 177,24)
verzending: € 16,531
bestellenGesponsorde link
Springer Netherland:
Perspectives on School Algebra - pocketboek

2010, ISBN: 9789048155224

This book confronts the issue of how young people can find a way into the world of algebra. It represents multiple perspectives which include an analysis of situations in which algebra is… Meer...

Nr. 25526628. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.53)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 181,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rosamund Sutherland; Teresa Rojano; Alan Bell; Romulo Lins:
Perspectives on School Algebra - pocketboek

2010, ISBN: 9789048155224

Buch, Softcover, Softcover reprint of the original 1st ed. 2001, [PU: Springer], Springer, 2010

Verzendingskosten:Lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bijzonderheden over het boek
Perspectives on School Algebra

This book confronts the issue of how young people can find a way into the world of algebra. It represents multiple perspectives which include an analysis of situations in which algebra is an efficient problem-solving tool, the use of computer-based technologies, and a consideration of the historical evolution of algebra. The book emphasizes the situated nature of algebraic activity as opposed to being concerned with identifying students' conceptions in isolation from problem-solving activity.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Perspectives on School Algebra


EAN (ISBN-13): 9789048155224
ISBN (ISBN-10): 9048155223
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer
288 Bladzijden
Gewicht: 0,439 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-12-26T18:43:48+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-08T14:11:46+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048155224

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-5522-3, 978-90-481-5522-4


Gegevens van de uitgever

Auteur: Rosamund Sutherland; Teresa Rojano; Alan Bell; Romulo Lins
Titel: Mathematics Education Library; Perspectives on School Algebra
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
278 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-05
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Engels
181,89 € (DE)
186,99 € (AT)
200,50 CHF (CH)
POD
VII, 278 p.

BC; Previously published in hardcover; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; algebra; curriculum; education; evolution; mathematics; mathematics education; problem solving; proposition; learning and instruction; B; Mathematics Education; Learning & Instruction; Artificial Intelligence; History of Mathematical Sciences; Mathematics Education; Instructional Psychology; Artificial Intelligence; History of Mathematical Sciences; Education; Mathematik; Pädagogische Psychologie; Künstliche Intelligenz; Geschichte der Mathematik; BB

Approaches To Algebra; R. Lins, et al. The Historical Origins Of Algebraic Thinking; L.G. Radford. The Production Of Meaning for Algebra: A Perspective Based On A Theoretical Model of Semantic Fields; R.C. Lins. A Model For Analysisn Algebraic Processed Of Thinking; F. Arzarello, et al. The Structural Algebra Option Revisited; D. Kirshner. Transformation And Anticipation As Key Processes In Algebraic Problem Solving; P. Boero. Historical-Epistemological Analysis In Mathematics Education: Two Works In Didactics Of Algebra; A. Gallardo. Curriculum Reform And Approaches To Algebra; K. Stacey, M. MacGregor. Propositions Concerning The Resolution Of Arithmetical-Algebraic Problems; E. Filloy, et al. Beyond Unknowns And Variables - Parameters And Dummy Variables In High School Algebra; H. Bloedy-Vinner. From Arithmetic To Algebraic Thinking By Using A Spreadsheet; G. Dettori, et al. General Methods: A Way Of Entering The World Of Algebra; S. Ursini. Reflections On The Role Of The Computer In The Development Of Algebraic Thinking; L. Healy, et al. Symbolic Arithmetic vs Algebra The Core of a Didactical Dilemma. Postscript; N. Balacheff. References. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780306472237 Perspectives on School Algebra (Alan Bell; Romulo Lins; Teresa Rojano; Rosamund Sutherland)


< naar Archief...