
2009, ISBN: 9789048156269
Series Editor: Gmel, Gerhard, Springer Netherlands, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2001, 184 Seiten, Publiziert: 2009-12-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0… Meer...
Amazon.de (Intern... Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |

2009, ISBN: 9789048156269
Series Editor: Gmel, Gerhard, Springer Netherlands, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2001, 184 Seiten, Publiziert: 2009-12-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0… Meer...
Amazon.de (Intern... |

2010, ISBN: 9789048156269
redacteur: Klingemann, Harald, redacteur: Gmel, G. Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2001, 180 Seiten, Publiziert: 2010-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: … Meer...
Amazon.nl |

2001, ISBN: 9048156262
[EAN: 9789048156269], Nieuw boek, [SC: 11.61], [PU: Springer Netherlands], 170 pages. 9.00x6.00x0.42 inches. In Stock., Books
AbeBooks.co.uk Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Beoordeling: 5 (van 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.61 Details... |
![Mapping the Social Consequences of Alcohol Consumption [Soft Cover ]](https://images.euro-boek.nl/buch/cover/OTA0ODE1NjI2MjtodHRwczovL3BpY3R1cmVzLmFiZWJvb2tzLmNvbS9pbnZlbnRvcnkvMzA2OTA1ODkyOTQuanBn.jpg)
2010, ISBN: 9048156262
[EAN: 9789048156269], Nieuw boek, [SC: 15.98], [PU: Springer], This item is printed on demand, Books
AbeBooks.co.uk booksXpress, Freehold, NJ, U.S.A. [71410708] [Beoordeling: 4 (van 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 15.98 Details... |


2009, ISBN: 9789048156269
Series Editor: Gmel, Gerhard, Springer Netherlands, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2001, 184 Seiten, Publiziert: 2009-12-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0… Meer...

2009, ISBN: 9789048156269
Series Editor: Gmel, Gerhard, Springer Netherlands, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2001, 184 Seiten, Publiziert: 2009-12-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0… Meer...

2010
ISBN: 9789048156269
redacteur: Klingemann, Harald, redacteur: Gmel, G. Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2001, 180 Seiten, Publiziert: 2010-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: … Meer...
2001, ISBN: 9048156262
[EAN: 9789048156269], Nieuw boek, [SC: 11.61], [PU: Springer Netherlands], 170 pages. 9.00x6.00x0.42 inches. In Stock., Books
![Mapping the Social Consequences of Alcohol Consumption [Soft Cover ]](https://pictures.abebooks.com/inventory/30690589294.jpg)
2010, ISBN: 9048156262
[EAN: 9789048156269], Nieuw boek, [SC: 15.98], [PU: Springer], This item is printed on demand, Books
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Mapping the Social Consequences of Alcohol Consumption
EAN (ISBN-13): 9789048156269
ISBN (ISBN-10): 9048156262
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer
184 Bladzijden
Gewicht: 0,287 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-10-23T11:18:04+02:00 (Amsterdam)
Boek voor het laatst gevonden op 2023-08-04T20:55:27+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048156269
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-5626-2, 978-90-481-5626-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: klingemann
Titel van het boek: consumption
Gegevens van de uitgever
Auteur: Harald Klingemann; G. Gmel
Titel: Mapping the Social Consequences of Alcohol Consumption
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
170 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-01
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
X, 170 p.
BC; Hardcover, Softcover / Soziologie; Soziologie; Verstehen; World Health Organization; alcohol; health; prevention; suicide; Sociology; Behavioral Sciences and Psychology; Public Health; Epidemiology; Psychologie; Public Health und Präventivmedizin; Epidemiologie und medizinische Statistik; BB
Introduction: Social consequences of alcohol — the forgotten dimension?.- 1. Concepts, dimensions and measures of alcohol-related social consequences — A basic framework for alcohol-related benefits and harm.- 2. What is meant by ‘alcohol-related’ consequences?.- 3. Alcohol consumption and social harm: quantitative research methodology.- 4. Consequences of drinking to friends and the close social environment.- 5. The impact of alcohol consumption on work and education.- 6. Problem drinking and relatives.- 7. Accidents, suicide and violence.- 8. Public order and safety.- 9. The social costs of alcohol consumption.- 10. Harm minimization.- 11. Community initiatives as strategies for implementation of the European Alcohol Action Plan.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789401597258 Mapping the Social Consequences of Alcohol Consumption (G. Gmel, Harald Klingemann)
< naar Archief...