- 5 resultaten
laagste prijs: € 134,99, hoogste prijs: € 210,66, gemiddelde prijs: € 182,80
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 134,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Herausgegeben von Kieran, C. Forman, Ellice Ann Sfard, Anna:

Learning Discourse - pocketboek

2010, ISBN: 9789048161751

[ED: Softcover], [PU: Springer Netherlands], The authors of this volume claim that mathematics can be usefully re-conceptualized as a special form of communication. As a result, the famil… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Learning Discourse: Discursive approaches to research in mathematics education - C. Kieran
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 215,20
(ongeveer € 188,54)
bestellenGesponsorde link

C. Kieran:

Learning Discourse: Discursive approaches to research in mathematics education - pocketboek

ISBN: 9789048161751

Learning Discourse: Discursive approaches to research in mathematics education Learning-Discourse~~Carolyn-Kieran Education>Education>Math/Science Paperback, Springer Netherlands

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij lehmanns.de
€ 181,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Carolyn Kieran; Ellice Ann Forman; Anna Sfard:
Learning Discourse - pocketboek

2010

ISBN: 9789048161751

Discursive approaches to research in mathematics education, 1st ed. Softcover of orig. ed. 2003, Softcover, Buch, [PU: Springer]

  - Verzendingskosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij lehmanns.de
€ 197,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Carolyn Kieran; Ellice Ann Forman; Anna Sfard:
Learning Discourse - pocketboek

2010, ISBN: 9789048161751

1st ed. Softcover of orig. ed. 2003, Softcover, Buch, [PU: Springer]

  - Verzendingskosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
bestellen
bij Printsasia
$ 248,72
(ongeveer € 210,66)
bestellenGesponsorde link
C Kieran Ellice Ann Forman:
Learning Discourse Discursive Approaches to Research in Mathematics Education - nieuw boek

ISBN: 9789048161751

NA, Springer

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Learning Discourse

The authors of this volume claim that mathematics can be usefully re-conceptualized as a special form of communication. As a result, the familiar discussion of mental schemes, misconceptions, and cognitive conflict is transformed into a consideration of activity, patterns of interaction, and communication failure. By equating thinking with communicating, the discursive approach also deconstructs the problematic dichotomy between "individual" and "social" research perspectives.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Learning Discourse


EAN (ISBN-13): 9789048161751
ISBN (ISBN-10): 9048161754
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer-Verlag GmbH
304 Bladzijden
Gewicht: 0,462 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-10T06:00:42+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-01-13T17:20:18+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048161751

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6175-4, 978-90-481-6175-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sfar, sfard
Titel van het boek: learning discourse, mathematics


Gegevens van de uitgever

Auteur: C. Kieran; Ellice Ann Forman; Anna Sfard
Titel: Learning Discourse - Discursive approaches to research in mathematics education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
302 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-15
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
IV, 302 p.

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Action; Problem Solving; communication; education; learning; mathematics education; learning and instruction; Mathematics Education; Instructional Psychology; Mathematik; Pädagogische Psychologie; BB; EA

There is More to Discourse than Meets the Ears: Looking at Thinking as Communicating to Learn More About Mathematical Learning.- Educational Forms of Initiation in Mathematical Culture.- Cultural, Discursive Psychology: A Sociocultural Approach to Studying the Teaching and Learning of Mathematics.- The Multiple Voices of a Mathematics Classroom Community.- “Can any Fraction be Turned into a Decimal?” A Case Study of a Mathematical Group Discussion.- The Mathematical Discourse of 13-Year-Old Partnered Problem Solving and Its Relation to the Mathematics That Emerges.- Making Mathematical Meaning Through Dialogue: “Once You Think of It, the Z Minus Three Seems Pretty Weird”.- From Describing to Designing Mathematical Activity: The Next Step in Developing a Social Approach to Research in Mathematics Education?.- Research on Discourse in the Mathematics Classroom: A Commentary.
Includes supplementary material: sn.pub/extras

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780306480850 Learning Discourse (Ellice Ann Forman; C. Kieran; Anna Sfard)


< naar Archief...