- 5 resultaten
laagste prijs: € 110,99, hoogste prijs: € 184,18, gemiddelde prijs: € 157,86
1
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - Herausgegeben:Gravemeijer, K.P; Lehrer, R.; Oers, H.J. van; Verschaffel, Lieven
bestellen
bij booklooker.de
€ 110,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Herausgegeben:Gravemeijer, K.P; Lehrer, R.; Oers, H.J. van; Verschaffel, Lieven:

Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - pocketboek

2010, ISBN: 9789048161805

gebonden uitgave

[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer Netherlands], The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for th… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education / K. P Gravemeijer (u. a.) / Taschenbuch / Mathematics Education Library / Paperback / iv / Englisch / 2010 / Springer Netherland - Gravemeijer, K. P
bestellen
bij booklooker.de
€ 144,74
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Gravemeijer, K. P:

Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education / K. P Gravemeijer (u. a.) / Taschenbuch / Mathematics Education Library / Paperback / iv / Englisch / 2010 / Springer Netherland - pocketboek

2010, ISBN: 9789048161805

gebonden uitgave

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Netherland], The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of m… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
3
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 193,00
(ongeveer € 184,18)
verzending: € 17,181
bestellenGesponsorde link
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - pocketboek

ISBN: 9789048161805

The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of models as embodiments of mathematical concepts.… Meer...

Nr. A1014707245. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.18)
4
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - Springer Netherland
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 194,00
(ongeveer € 176,40)
bestellenGesponsorde link
Springer Netherland:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - pocketboek

2010, ISBN: 9789048161805

The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of models as embodiments of mathematical concepts.… Meer...

Nr. 25243396. Verzendingskosten:Geen verzending naar uw bestemming., exclusief verzendingskosten
5
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
bestellen
bij Thalia.de
€ 172,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - pocketboek

2010, ISBN: 9789048161805

The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of models as embodiments of mathematical concepts.… Meer...

Nr. 25243396. Verzendingskosten:, Lieferbar in 2 - 3 Tage, DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education

This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction; and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education


EAN (ISBN-13): 9789048161805
ISBN (ISBN-10): 9048161800
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherlands
316 Bladzijden
Gewicht: 0,506 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-07-21T10:33:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-20T13:17:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048161805

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6180-0, 978-90-481-6180-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: verschaffel, von lieven, lieve, gravemeijer, lehr richard, lehrer, universal
Titel van het boek: symbolizing modeling and tool use mathematics education


Gegevens van de uitgever

Auteur: K.P Gravemeijer; R. Lehrer; H.J. van Oers; Lieven Verschaffel
Titel: Mathematics Education Library; Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
308 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-05
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
IV, 308 p.

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Lehrer; education; instructional design; mathematics education; modeling; learning and instruction; Mathematics Education; Instructional Psychology; Curriculum Studies; Mathematik; Pädagogische Psychologie; Curricula: Planung und Entwicklung; BB; EA

and overview.- Preamble: from models to modeling.- Section I: Emergent modeling.- to section I: Informal representations and their improvements.- The mathematization of young children’s language.- Symbolizing space into being.- Mathematical representations as systems of notations-in-use.- Students’ Criteria for Representational Adequacy.- Transitions in emergent modeling.- Section II: The role of Models, Symbols and Tools in instructional design.- to section II: The role of Models, Symbols and Tools in instructional design.- Emergent models as an instructional design heuristic.- Modeling, Symbolizing, and Tool Use in Statistical Data Analysis.- Didactic objects and didactic models in radical constructivism.- Taking into account different views: Three brief comments on papers by Gravemeijer & Stephan, Cobb and Thompson.- Section III: Models, situated practices, and generalization.- to section III: Models, situated practices, and generalization.- On Guessing the Essential Thing.- Everyday knowledge and mathematical modeling of school word problems.- On the development of human representional competence from and evolutionary point of view: From Episodic To Virtual Culture.- Modeling Reasoning.
Includes supplementary material: sn.pub/extras

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789401731942 Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Roland Diehl)


< naar Archief...