- 5 resultaten
laagste prijs: € 76,99, hoogste prijs: € 150,45, gemiddelde prijs: € 111,79
1
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 106,06
(ongeveer € 93,56)
bestellenGesponsorde link
Thomas Chesney:

Competitive Information in Small Businesses - gebruikt boek

ISBN: 9789048162437

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Meer...

  - MPN: , SKU 9789048162437 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
2
Competitive Information in Small Businesses - Chesney, T.
bestellen
bij booklooker.de
€ 76,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Chesney, T.:

Competitive Information in Small Businesses - pocketboek

2010, ISBN: 9789048162437

[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer Netherlands], This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines prob… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
bestellen
bij Thalia.de
€ 145,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
T. Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - nieuw boek

ISBN: 9789048162437

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Meer...

  - No. 25243957. Verzendingskosten:, Versandfertig in 2 - 3 Tagen, DE. (EUR 0.00)
4
Competitive Information in Small Businesses - Thomas Chesney
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 175,57
(ongeveer € 150,45)
bestellenGesponsorde link
Thomas Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - gebruikt boek

ISBN: 9048162432

This book is about using information in small businesses to compete; it is about strategy and information systems. It examines problems that these businesses face and suggests some soluti… Meer...

  - used. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Competitive Information in Small Businesses - T. Chesney
bestellen
bij booklooker.de
€ 91,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
T. Chesney:
Competitive Information in Small Businesses - eerste uitgave

2010, ISBN: 9789048162437

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. This book is about using inform… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Competitive Information in Small Businesses

This volume is about strategy and information systems, examining the relationship between these topics and the problems that small businesses face. It suggests some solutions, principally an approach to crafting strategy, developing new processes and designing information systems to support these processes that could realistically be used by the average small business, i.e. one with limited resources of time, money and knowledge. Emphasis is placed on the crucial role of creativity in the process of strategy and information system design, the importance of getting staff involved in these activities, and the vital issue of communication between strategists, software users, and information system developers, historically an area that has caused problems. This book treats those areas and shows how improvement can be achieved.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Competitive Information in Small Businesses


EAN (ISBN-13): 9789048162437
ISBN (ISBN-10): 9048162432
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer-Verlag GmbH
196 Bladzijden
Gewicht: 0,304 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-08-09T20:04:44+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-12T06:33:05+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048162437

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6243-2, 978-90-481-6243-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: chesney


Gegevens van de uitgever

Auteur: T. Chesney
Titel: Competitive Information in Small Businesses
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
180 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-01
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XIV, 180 p.

BC; IT in Business; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Allgemeines, Lexika; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Verstehen; Planning; business; business process; information system; modeling; modelling; strategy; time; Management; Entrepreneurship; Innovation/Technology Management; Management of Computing and Information Systems; IT in Business; Management; Entrepreneurship; Innovation and Technology Management; IT Operations; Unternehmensanwendungen; Management und Managementtechniken; Unternehmertum / Start-ups; Management: Innovation; BB

1. The importance of being small.- 2. Strategic planning.- 3. Strategic information systems.- 4. Business process modelling.- 5. Use cases.- 6. Creativity.- 7. Strategy and IS planning in small businesses.- 8. Evaluation.- Afterword.- Appendix A.- Appendix B.- Appendix C.- Appendix D.- References.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789401703550 Competitive Information in Small Businesses (T. Chesney)


< naar Archief...