
2010, ISBN: 904816544X
[EAN: 9789048165445], Neubuch, [PU: Springer Netherlands], ELABORATION COGNITION INTERCULTURALLANGUAGE PSYCHOLOGIE INTERCULTURAL LEARNING LANGUAGE PSYCHOLOGY, GENERAL & INSTRUCTION PERSON… Meer...
AbeBooks.de moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |

2010, ISBN: 9789048165445
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Contemporary researchers have a… Meer...
booklooker.de |

2002, ISBN: 9789048165445
Paperback, [PU: Springer], Contemporary researchers have analysed dialogue primarily in terms of instruction, conversation or inquiry. When dialogues are structured to build consensus and… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |

ISBN: 9789048165445
Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching Dialogic-Learning~~J-L-Van-Der-Linden Psychology>Study of Psychology>Study of Psychology Paperback, Springe… Meer...
BarnesandNoble.com new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2010, ISBN: 9789048165445
Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching, Softcover reprint of the original 1st ed. 2004, Softcover, Buch, [PU: Springer]
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |


2010, ISBN: 904816544X
[EAN: 9789048165445], Neubuch, [PU: Springer Netherlands], ELABORATION COGNITION INTERCULTURALLANGUAGE PSYCHOLOGIE INTERCULTURAL LEARNING LANGUAGE PSYCHOLOGY, GENERAL & INSTRUCTION PERSON… Meer...

2010, ISBN: 9789048165445
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Contemporary researchers have a… Meer...

2002
ISBN: 9789048165445
Paperback, [PU: Springer], Contemporary researchers have analysed dialogue primarily in terms of instruction, conversation or inquiry. When dialogues are structured to build consensus and… Meer...

ISBN: 9789048165445
Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching Dialogic-Learning~~J-L-Van-Der-Linden Psychology>Study of Psychology>Study of Psychology Paperback, Springe… Meer...
2010, ISBN: 9789048165445
Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching, Softcover reprint of the original 1st ed. 2004, Softcover, Buch, [PU: Springer]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching
EAN (ISBN-13): 9789048165445
ISBN (ISBN-10): 904816544X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherlands
272 Bladzijden
Gewicht: 0,438 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-15T22:06:34+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-11T14:30:37+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048165445
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6544-X, 978-90-481-6544-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter linden, van der linden, van der linde, jos
Titel van het boek: shift teaching learning, learning and teaching about the, instruction, shifting perspectives
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781402019319 Dialogic Learning (Jos van den Linden; Peter Renshaw)
< naar Archief...