- 5 resultaten
laagste prijs: € 109,99, hoogste prijs: € 128,41, gemiddelde prijs: € 119,76
1
Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching Jos van den Linden Editor
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 109,99
bestellenGesponsorde link

Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching Jos van den Linden Editor - nieuw boek

2002, ISBN: 9789048165445

Contemporary researchers have analysed dialogue primarily in terms of instruction, conversation or inquiry. There is an irreducible tension when the terms ‘dialogue’ and ̵… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Dialogic Learning - Linden, Jos van der|Renshaw, Peter
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 128,41
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Linden, Jos van der|Renshaw, Peter:

Dialogic Learning - pocketboek

2010, ISBN: 904816544X

[EAN: 9789048165445], Neubuch, [PU: Springer Netherlands], ELABORATION COGNITION INTERCULTURALLANGUAGE PSYCHOLOGIE INTERCULTURAL LEARNING LANGUAGE PSYCHOLOGY, GENERAL & INSTRUCTION PERSON… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 5 (von 5)]
3
Dialogic Learning - Linden, Jos van der Renshaw, Peter
bestellen
bij booklooker.de
€ 123,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Linden, Jos van der Renshaw, Peter:
Dialogic Learning - eerste uitgave

2010

ISBN: 9789048165445

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Contemporary researchers have a… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Dialogic Learning Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching - Renshaw, Peter (Herausgeber); Linden, Jos Van Den (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 115,34
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Renshaw, Peter (Herausgeber); Linden, Jos Van Den (Herausgeber):
Dialogic Learning Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching - pocketboek

2010, ISBN: 904816544X

Softcover reprint of the original 1st ed. 2004 Kartoniert / Broschiert Psychologie, Das Selbst, das Ich, Identität und Persönlichkeit, Pädagogische Psychologie, Elaboration; Cognition; … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching - Jos van den Linden
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 135,99
(ongeveer € 121,10)
bestellenGesponsorde link
Jos van den Linden:
Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching - pocketboek

ISBN: 9789048165445

Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching Dialogic-Learning~~J-L-Van-Der-Linden Psychology>Study of Psychology>Study of Psychology Paperback, Springe… Meer...

new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching Jos van den Linden Editor

This book shows the importance of a more socially grounded account on learning, instruction and teaching at and between different levels: meta-theory, theory, methods and educational practices. Three main questions are dealt with in the research presented in the book: what are the affordances and constraints of a dialogic view of knowing, knowledge, and learning; how useful it is to integrate contemporary learning mechanisms and concepts (like elaboration, metacognition) within a dialogic framework; what are the educational implications of a dialogic view of knowing and learning.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Dialogic Learning: Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching Jos van den Linden Editor


EAN (ISBN-13): 9789048165445
ISBN (ISBN-10): 904816544X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherlands Core >1 >T
272 Bladzijden
Gewicht: 0,438 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-15T22:06:34+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-26T21:43:27+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048165445

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6544-X, 978-90-481-6544-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter linden, van der linden, van der linde, jos
Titel van het boek: shift teaching learning, learning and teaching about the, instruction, shifting perspectives


Gegevens van de uitgever

Auteur: Jos van den Linden; Peter Renshaw
Titel: Dialogic Learning - Shifting Perspectives to Learning, Instruction, and Teaching
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
263 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-19
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
VIII, 263 p.

BC; Psychology, general; Hardcover, Softcover / Psychologie; Psychologie; Verstehen; Elaboration; cognition; intercultural learning; language; learning; learning and instruction; Learning & Instruction; Personality and Social Psychology; Teaching and Teacher Education; Behavioral Sciences and Psychology; Instructional Psychology; Personality and Differential Psychology; Teaching and Teacher Education; Pädagogische Psychologie; Das Selbst, das Ich, Identität und Persönlichkeit; Lehrerausbildung; BB

Introduction

Dialogic teaching, learning and instruction: Theoretical roots and analytical frameworks; Peter D. Renshaw

Learning to plan: A study of reflexivity and discipline in modern pedagogy; Kerstin Bergqvist and Roger Säljö

Shared and unshared knowledge resources: The collaborative analysis of a classroom case by pre-service teachers; Angela M. O’Donnell

Index



Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781402019319 Dialogic Learning (Jos van den Linden; Peter Renshaw)


< naar Archief...