- 5 resultaten
laagste prijs: € 125,12, hoogste prijs: € 206,03, gemiddelde prijs: € 166,27
1
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6)
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 106,89
(ongeveer € 125,12)
verzending: € 5,621
bestellenGesponsorde link

Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6) - pocketboek

2010, ISBN: 9789048166046

Editor: Ardissono, Liliana, Editor: Kobsa, Alfred, Editor: Maybury, Mark T. Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2004, 332 Seiten, Publiziert: 2010-10-2… Meer...

Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:Usually dispatched within 13 to 14 days. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 5.62) BOOKS etc
2
Personalized Digital Television Targeting Programs to Individual Viewers - Ardissono, Liliana (Herausgeber); Kobsa, Alfred (Herausgeber); Maybury, Mark T. (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 200,15
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Ardissono, Liliana (Herausgeber); Kobsa, Alfred (Herausgeber); Maybury, Mark T. (Herausgeber):

Personalized Digital Television Targeting Programs to Individual Viewers - pocketboek

2010, ISBN: 9048166047

Softcover reprint of the original 1st ed. 2004 Kartoniert / Broschiert Informationstheorie, Algorithmen und Datenstrukturen, Data Warehousing, Informationsrückgewinnung, Information Ret… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
Personalized Digital Television - Ardissono, Liliana Kobsa, Alfred Maybury, Mark T.
bestellen
bij booklooker.de
€ 132,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ardissono, Liliana Kobsa, Alfred Maybury, Mark T.:
Personalized Digital Television - eerste uitgave

2010

ISBN: 9789048166046

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Collects selected research repo… Meer...

Verzendingskosten:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono
bestellen
bij BookDepository.com
€ 206,03
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Liliana Ardissono:
Personalized Digital Television - pocketboek

ISBN: 9789048166046

Paperback, [PU: Springer], In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
€ 167,60
verzending: € 86,721
bestellenGesponsorde link
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers (Human–Computer Interaction Series - pocketboek

2010, ISBN: 9048166047

[EAN: 9789048166046], Nieuw boek, [SC: 86.72], [PU: Springer], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 86.72 Lucky's Textbooks, Dallas, TX, U.S.A. [60577173] [Beoordeling: 5 (van 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6)

TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoption of this technology by consumers, future Digital Television will have to take usability issues thoroughly into account. In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy viewers' interaction requirements.This volume collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV. Drawing upon contributions from academia and industry in the US, Europe and Asia, this book represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6)


EAN (ISBN-13): 9789048166046
ISBN (ISBN-10): 9048166047
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer
336 Bladzijden
Gewicht: 0,536 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-11-02T02:44:58+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-17T16:58:32+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048166046

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6604-7, 978-90-481-6604-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kobs, sor liliana
Titel van het boek: television


Gegevens van de uitgever

Auteur: Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
Titel: Human–Computer Interaction Series; Personalized Digital Television - Targeting Programs to Individual Viewers
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
321 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-28
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,528 kg
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XI, 321 p. 82 illus.

BC; User Interfaces and Human Computer Interaction; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; evolution; information; information extraction; modeling; multimedia; recommender system; usability; user interface; user modeling; Artificial Intelligence; Data Structures and Information Theory; Information Storage and Retrieval; User Interfaces and Human Computer Interaction; Artificial Intelligence; Data Structures and Information Theory; Information Storage and Retrieval; Künstliche Intelligenz; Algorithmen und Datenstrukturen; Informationstheorie; Informationsrückgewinnung, Information Retrieval; Data Warehousing; BB

Preface. Introduction. 1: Electronic Program Guides. 1. User Modeling and Recommendation Techniques for Personalized Electronic Program Guides; L. Ardissono, et al. 2. TV Personalization System. Design of a TV Show Recommender Engine and Interface; J. Zimmerman, et al. 3. Case-Studies on the Evolution of the Personalized Electronic Program Guide; B. Smyth, P. Cotter. 4. Interactive Television Personalization. From Guides to Programs; D. O'Sullivan, et al. 5. Group Modeling: Selecting a Sequence of Television Items to Suit a Group of Viewers; J. Masthoff. 6. Categorization of Japanese TV Viewers Based on Program Genres They Watch; Y. Hara, et al. 2: Broadcast News and Personalized Content. 7. Personalcasting: Tailored Broadcast News; M. Maybury, et al. 8. Media Augmentation and Personalization through Multimedia Processing and Information Extraction; M. Dimitrova, et al. 9. Contentmorphing: A Novel System for Broadcast Delivery of Personalized Content; A. Rambhia, et al. 3: ITV User Interfaces. 10. Designing Usable Interfaces for TV Recommender Systems; J. van Barneveld, M. Setten. 11. The Time-Pillar World. A 3-D Paradigm for the New Enlarged TV Information Domain; F. Pittarello.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781402021640 Personalized Digital Television (Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury)


< naar Archief...