2010, ISBN: 9789048167807
Springer, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005, 348 Seiten, Publiziert: 2010-10-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.08 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Soziolo… Meer...
Amazon.de (Intern... Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
2010, ISBN: 9789048167807
Springer, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005, 348 Seiten, Publiziert: 2010-10-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.08 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Soziolo… Meer...
Amazon.de (Intern... |
2010, ISBN: 9048167809
gebonden uitgave
Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005 Kartoniert / Broschiert Industriedesign, Produktdesign, Werbegrafik, Anthropologie, Informatik, Mensch-Computer-Interaktion, Nation; Usabilit… Meer...
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2010, ISBN: 9048167809
[EAN: 9789048167807], Neubuch, [PU: Springer], This item is printed on demand, Books
AbeBooks.de booksXpress, Freehold, NJ, U.S.A. [71410708] [Rating: 4 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 16.05 Details... |
2010, ISBN: 9048167809
[EAN: 9789048167807], Neubuch, [PU: Springer], Books
AbeBooks.de Lucky's Textbooks, Dallas, TX, U.S.A. [60577173] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 87.12 Details... |
The Inside Text: Social, Cultural and Design Perspectives on SMS (Computer Supported Cooperative Work, Band 4) - pocketboek
2010, ISBN: 9789048167807
Springer, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005, 348 Seiten, Publiziert: 2010-10-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.08 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Soziolo… Meer...
2010, ISBN: 9789048167807
Springer, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005, 348 Seiten, Publiziert: 2010-10-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.08 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Soziolo… Meer...
2010
ISBN: 9048167809
gebonden uitgave
Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005 Kartoniert / Broschiert Industriedesign, Produktdesign, Werbegrafik, Anthropologie, Informatik, Mensch-Computer-Interaktion, Nation; Usabilit… Meer...
2010, ISBN: 9048167809
[EAN: 9789048167807], Neubuch, [PU: Springer], This item is printed on demand, Books
2010, ISBN: 9048167809
[EAN: 9789048167807], Neubuch, [PU: Springer], Books
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - The Inside Text: Social, Cultural and Design Perspectives on SMS (Computer Supported Cooperative Work, Band 4)
EAN (ISBN-13): 9789048167807
ISBN (ISBN-10): 9048167809
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Harper, R. Palen, L. Taylor, A. Springer
348 Bladzijden
Gewicht: 0,555 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-05-09T20:01:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-12T22:52:53+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048167807
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-6780-9, 978-90-481-6780-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: palen, taylor, harper
Titel van het boek: social text, little design possible, sms, computer social work, inside outside, look inside, the inside
Gegevens van de uitgever
Auteur: R. Harper; L. Palen; A. Taylor
Titel: Computer Supported Cooperative Work; The Inside Text - Social, Cultural and Design Perspectives on SMS
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
331 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-21
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XIV, 331 p.
BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Allgemeines, Lexika; Informatik; Verstehen; Nation; SMS; Usability; berck; communication; organization; Computer Science; User Interfaces and Human Computer Interaction; Interaction Design; Anthropology; Sociology; Mensch-Computer-Interaktion; Design, industrielle und kommerzielle Kunst, Illustration; Anthropologie; Soziologie; BB
Text versus Talk.- Changing Cultures of Written Communication: Letter — E-mail — SMS.- Language in SMS — a socio-linguistic view.- Please reply! The replying norm in adolescent SMS communication.- Nascent Communication Genres within SMS and MMS.- Inside Text: an introduction.- Texting and the Moral Order of Place.- From Voice to Text: continuity and change in the use of mobile phones in France and Japan.- Intimate Connections: Contextualizing Japanese youth and mobile messaging.- The Breakthrough of Text Messaging in Finland.- SMS Use Among Deaf Teens and Young Adults in Norway.- Mobile Communications vis-à-vis Teen Emancipation, Peer Group Integration and Deviance.- Desire and Loathing in the Cyber Philippines.- Designers’ Text.- Usability Issues of Sending Text Messages.- Design for Richer Reachability: Mobile inspection in building maintenance.- Working Text: Texting Work.- Gift of the Gab.- Swarm: Text messaging designed to enhance social coordination.- Default Thinking: Why consumer products fail.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781402030604 The Inside Text (R. Harper; L. Palen; A. Taylor)
< naar Archief...