- 5 resultaten
laagste prijs: € 106,45, hoogste prijs: € 169,00, gemiddelde prijs: € 128,61
1
Creativity and Innovation in the Music Industry Peter Tschmuck Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 169,00
bestellenGesponsorde link

Creativity and Innovation in the Music Industry Peter Tschmuck Author - nieuw boek

ISBN: 9789048170944

Why did jazz become a dominant popular music genre in the 1920s and rock 'n' roll in the 1950s? Why did heavy metal, punk rock and hiphop find their way from sub-cultures to the establish… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Creativity and Innovation in the Music Industry - Peter Tschmuck
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 109,80
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Peter Tschmuck:

Creativity and Innovation in the Music Industry - pocketboek

2010, ISBN: 904817094X

[EAN: 9789048170944], Neubuch, [PU: Springer Netherlands], ECONOMY INVENTION MUSICINDUSTRY INTERNET MP3 WIRTSCHAFT VOLKSWIRTSCHAFT CREATIVITY INDUSTRY INNOVATION MUSIC INDUSTRIELLE ORGANI… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
3
Creativity and Innovation in the Music Industry - Peter Tschmuck
bestellen
bij booklooker.de
€ 106,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Peter Tschmuck:
Creativity and Innovation in the Music Industry - pocketboek

2010

ISBN: 9789048170944

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. The first global history of the… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Creativity and Innovation in the Music Industry - Tschmuck, Peter
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 138,35
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Tschmuck, Peter:
Creativity and Innovation in the Music Industry - nieuw boek

2010, ISBN: 904817094X

2006 Kartoniert / Broschiert Musik, Wirtschaftswissenschaft, Industrielle Organisation, E-Commerce, E-Business, Geschichte, Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswissenschaf… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 123,81
(ongeveer € 119,44)
verzending: € 16,391
bestellenGesponsorde link
Tschmuck, Peter:
Creativity and Innovation in the Music Industry - gebruikt boek

2006, ISBN: 9789048170944

Springer. 2006. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported, Springer, 2.5

Verzendingskosten: EUR 16.39 BooksRun

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Creativity and Innovation in the Music Industry Peter Tschmuck Author

This book charts the effects of new communication technologies and the Internet on the creation of music in the early 21st century. It examines how the music industry will be altered by the Internet, music online services and MP3-technology. This is done through an integrated model based on an international history of the industry since the phonograph's invention in 1877, and thus, the history of the music industry is described in full detail for the first time.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Creativity and Innovation in the Music Industry Peter Tschmuck Author


EAN (ISBN-13): 9789048170944
ISBN (ISBN-10): 904817094X
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherlands Core >1 >T
304 Bladzijden
Gewicht: 0,487 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-01-19T18:01:36+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-17T13:15:15+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048170944

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-7094-X, 978-90-481-7094-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter tschmuck
Titel van het boek: creativity


Gegevens van de uitgever

Auteur: Peter Tschmuck
Titel: Creativity and Innovation in the Music Industry
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
281 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-19
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
128,35 € (DE)
131,95 € (AT)
172,34 CHF (CH)
POD
XIX, 281 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Volkswirtschaft; Industrielle Organisation; Verstehen; Creativity; Economy; Industry; Innovation; Invention; Music; Music industry; internet; mp3; Industrial Organization; Music; Economic Development, Innovation and Growth; History; e-Commerce and e-Business; Musik; Wirtschaftswissenschaft; Geschichte; Geschichtsschreibung, Historiographie; Computer-Anwendungen in den Sozial- und Verhaltenswissenschaften; E-Commerce: geschäftliche Aspekte; BB; EA

The Emergence of the Phonographic Industry within the Music Industry.- The Music Industry Boom until 1920.- New Technology and the Emergence of Jazz.- The Music Industry as Radio Industry.- The Swing Monopoly during the Years of Wartime Economy.- Rock ‘N’ Roll Revolution.- The Recovery of the Phonographic Industry and New Global Players.- The Era of Music Conglomerates.- The Digital Revolution and the Internet.- Theoretical Concepts of Innovation and Creativity.- Creativity and Innovation in the Music Industry.- Creativity and Innovation in the Music Industry’s Value-Added Chain.
The first global history of the international music industry that is based on an integrated theory of creativity and innovation

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783642431616 Creativity and Innovation in the Music Industry (Tschmuck, Peter)


< naar Archief...