- 0 resultaten
laagste prijs: € 181,17, hoogste prijs: € 277,03, gemiddelde prijs: € 206,27
1
Visualization: Theory and Practice in Science Education - Springer Netherland
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 298,00
(ongeveer € 277,03)
verzending: € 16,731
bestellen
Gesponsorde link
Springer Netherland:

Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

2010, ISBN: 9789048173266

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. The formation of personal, internal, representations &#… Meer...

Nr. 25527151. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.73)
2
Visualization: Theory and Practice in Science Education - John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh
bestellen
bij Springer.com
$ 219,99
(ongeveer € 181,17)
verzending: € 0,001
bestellen
Gesponsorde link

John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh:

Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

ISBN: 9789048173266

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. The formation of personal, internal, representations â?? vi… Meer...

new in stock. Verzendingskosten: EUR 0.00
3
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 312,50
(ongeveer € 202,19)
bestellen
Gesponsorde link
Visualization: Theory And Practice In Science Education - nieuw boek

ISBN: 9789048173266

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. The formation of personal, internal, representation… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Visualization: Theory and Practice in Science Education - Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 181,89
verzending: € 0,001
bestellen
Gesponsorde link
Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber):
Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

2010, ISBN: 9048173264

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2008 Kartoniert / Broschiert Pädagogik, Didaktische Kompetenz und Lehrmethoden, Fachspezifischer Unterricht, Naturwissenschaften, allgemein, Class… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Visualization: Theory and Practice in Science Education - Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 189,07
verzending: € 0,001
bestellen
Gesponsorde link
Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber):
Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

2010, ISBN: 9048173264

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2008 Kartoniert / Broschiert Pädagogik, Fachspezifischer Unterricht, Naturwissenschaften, allgemein, Classroompractice; Curriculumdesign; Evaluati… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bijzonderheden over het boek
Visualization: Theory And Practice In Science Education

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. This book brings together the insights of practicing scientists, science education researchers, computer specialists, and cognitive scientists, to produce a coherent overview. It links presentations about cognitive theory, its implications for science curriculum design, and for learning and teaching in classrooms and laboratories.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Visualization: Theory And Practice In Science Education


EAN (ISBN-13): 9789048173266
ISBN (ISBN-10): 9048173264
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer-Verlag GmbH
336 Bladzijden
Gewicht: 0,509 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-06-20T21:15:20+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-20T03:42:23+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048173266

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-7326-4, 978-90-481-7326-6


Gegevens van de uitgever

Auteur: John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh
Titel: Models and Modeling in Science Education; Visualization: Theory and Practice in Science Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
325 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-11-25
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,516 kg
Taal: Engels
235,39 € (DE)
241,99 € (AT)
259,50 CHF (CH)
POD
VIII, 325 p.

BC; Previously published in hardcover; Hardcover, Softcover / Pädagogik; Pädagogik; Verstehen; classroom practice; curriculum design; evaluation; information; learning; representation; theory; visualization; learning and instruction; C; Education, general; Science Education; Learning & Instruction; Education; Science Education; Instructional Psychology; Education; Fachspezifischer Unterricht; Naturwissenschaften, allgemein; Pädagogische Psychologie; BB

Introduction (John Gilbert, Miriam Reiner, Mary Nakhleh) Chapter 1. Visualization: An emergent interdisciplinary field of practice and enquiry in science education John Gilbert Section A: The nature and development of visualization: a review of what is known Preface (Miriam Reiner) Chapter 2. The ‘ins’ and ‘outs’ of learning: Internal representations and external visualizations David Rapp and Christopher Kurby Chapter 3. Understanding visualizations: A developmental approach with implications for science education David Uttal Chapter 4. See through touch: The role of haptic information in visualization Miriam Reiner Section B: The design of units and courses focused on visualization Preface (Mary Nakhleh) Chapter 5. Using external visualizations to extend and integrate learning in mobile and classroom settings Yvonne Rogers Chapter 6. Visualizing the molecular world: The design, evaluation and use of animations Roy Tasker and Rebecca Dalton Chapter 7. Moon pie in the sky?: Engineering instructional metaphors within virtual environments Debbie Reese Chapter 8. Teaching chemistry with and without external representations in a professional environment with limited resources Liliana Mammino Section C: Learning with external representations Preface. (John Gilbert) Chapter 9. The educational value of multi-representations when learning complex scientific concepts Shaaron Ainsworth Chapter 10. Learning chemistry using multiple external representations Mary Nakhleh and Brian Postek Chapter 11. Representational resources for constructing shared understandings in the high school chemistryclassroom Vera Michalchik, Anders Rosenquist, Robert Kozma, Patty Kreikemeier, Patricia Schank, Brian Coppola Chapter 12. Visualization without vision: Students with visual impairment M. Gail Jones and Bethany Broadwell Chapter 13. When an image turns into knowledge: The role of visualization in thought experimentation Miriam Reiner and John Gilbert

< naar Archief...