- 5 resultaten
laagste prijs: € 181,17, hoogste prijs: € 277,03, gemiddelde prijs: € 206,27
1
Visualization: Theory and Practice in Science Education - Springer Netherland
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 298,00
(ongeveer € 277,03)
verzending: € 16,731
bestellenGesponsorde link
Springer Netherland:

Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

2010, ISBN: 9789048173266

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. The formation of personal, internal, representations &#… Meer...

Nr. 25527151. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.73)
2
Visualization: Theory and Practice in Science Education - John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh
bestellen
bij Springer.com
$ 219,99
(ongeveer € 181,17)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh:

Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

ISBN: 9789048173266

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. The formation of personal, internal, representations â?? vi… Meer...

new in stock. Verzendingskosten: EUR 0.00
3
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 312,50
(ongeveer € 202,19)
bestellenGesponsorde link
Visualization: Theory And Practice In Science Education - nieuw boek

ISBN: 9789048173266

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. The formation of personal, internal, representation… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Visualization: Theory and Practice in Science Education - Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 181,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber):
Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

2010, ISBN: 9048173264

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2008 Kartoniert / Broschiert Pädagogik, Didaktische Kompetenz und Lehrmethoden, Fachspezifischer Unterricht, Naturwissenschaften, allgemein, Class… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Visualization: Theory and Practice in Science Education - Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 189,07
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gilbert, John K. (Herausgeber); Nakhleh, Mary (Herausgeber); Reiner, Miriam (Herausgeber):
Visualization: Theory and Practice in Science Education - pocketboek

2010, ISBN: 9048173264

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2008 Kartoniert / Broschiert Pädagogik, Fachspezifischer Unterricht, Naturwissenschaften, allgemein, Classroompractice; Curriculumdesign; Evaluati… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Visualization: Theory And Practice In Science Education

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. This book brings together the insights of practicing scientists, science education researchers, computer specialists, and cognitive scientists, to produce a coherent overview. It links presentations about cognitive theory, its implications for science curriculum design, and for learning and teaching in classrooms and laboratories.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Visualization: Theory And Practice In Science Education


EAN (ISBN-13): 9789048173266
ISBN (ISBN-10): 9048173264
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer-Verlag GmbH
336 Bladzijden
Gewicht: 0,509 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-06-20T21:15:20+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-29T15:02:21+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048173266

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-7326-4, 978-90-481-7326-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: reiner, john gilbert
Titel van het boek: visual science, visual education


Gegevens van de uitgever

Auteur: John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh
Titel: Models and Modeling in Science Education; Visualization: Theory and Practice in Science Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
325 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-11-25
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
213,99 € (DE)
219,99 € (AT)
236,00 CHF (CH)
POD
VIII, 325 p.

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik; Pädagogik; Verstehen; classroom practice; curriculum design; evaluation; information; learning; representation; theory; visualization; learning and instruction; Education; Science Education; Instructional Psychology; Fachspezifischer Unterricht; Naturwissenschaften, allgemein; Pädagogische Psychologie; BB

Visualization: An Emergent Field of Practice and Enquiry in Science Education.- Visualization: An Emergent Field of Practice and Enquiry in Science Education.- The Nature and Development of Visualization: A Review of what is Known.- The ‘Ins’ and ‘Outs’ of Learning: Internal Representations and External Visualizations.- Comprehending and Learning from ‘Visualizations’: A Developmental Perspective.- Seeing Through Touch: The Role of Haptic Information in Visualization.- The Design of Units and Courses Focused on Visualization.- Using External Visualizations to Extend and Integrate Learning in Mobile and Classroom Settings.- Visualizing the Molecular World – Design, Evaluation, and Use of Animations.- Engineering Instructional Metaphors Within Virtual Environments to Enhance Visualization.- Teaching Chemistry with and Without External Representations in Professional Environments with Limited Resources.- Learning with External Representations.- The Educational Value of Multiple-representations when Learning Complex Scientific Concepts.- Learning Chemistry Using Multiple External Representations.- Representational Resources for Constructing Shared Understandings in the High School Chemistry Classroom.- Visualization Without Vision: Students with Visual.- When an Image Turns into Knowledge: The Role of Visualization in Thought Experimentation.
Central roles of representation and visualization in all learning, especially of science Rapid growth of use of computer-based virtual representations in science education Bringing together of insights of scientists, cognitive scientists, science education researchers, computer graphics specialists, science teachers Coverage of cognitive theory and implications for curriculum design Implications for classroom and laboratory learning and teaching

< naar Archief...