- 5 resultaten
laagste prijs: € 111,22, hoogste prijs: € 169,99, gemiddelde prijs: € 143,21
1
Rethinking Inclusive Education by Julie Allan Paperback | Indigo Chapters
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 166,95
(ongeveer € 126,69)
bestellenGesponsorde link

Rethinking Inclusive Education by Julie Allan Paperback | Indigo Chapters - nieuw boek

ISBN: 9789048175321

One of the important responsibilities that advocates of inclusion need to continually practise is that of self-criticism. This includes examining and re-examining the assumptions informin… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:más costos de envío., exclusief verzendingskosten
2
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice - Julie Allan
bestellen
bij booklooker.de
€ 160,49
verzending: € 2,401
bestellenGesponsorde link

Julie Allan:

Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice - pocketboek

2025, ISBN: 9789048175321

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Netherlands], Neuware - With Warnock, the so-called 'architect' of inclusion now pronouncing this her 'big mistake' and calling for a return to special sc… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.40) AHA-BUCH GmbH
3
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice - Julie Allan
bestellen
bij ZVAB.com
€ 147,65
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Julie Allan:
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice - pocketboek

2010

ISBN: 9048175321

[EAN: 9789048175321], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Netherlands], INCLUSION; PHILOSOPHY; SOCIALSCIENCE; TEACHEREDUCATION; POLITICS, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
4
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice Julie Allan Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 169,99
bestellenGesponsorde link
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice Julie Allan Author - nieuw boek

ISBN: 9789048175321

With Warnock, the so-called ‘architect’ of inclusion now pronouncing this her ‘big mistake’ and calling for a return to special schooling, inclusion appears to be … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice - Allan, Julie
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 111,22
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Allan, Julie:
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice - pocketboek

2010, ISBN: 9048175321

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2008 Kartoniert / Broschiert Pädagogik, Pädagogik: Theorie und Philosophie, Inclusion; philosophy; socialscience; Teachereducation; politics, mit … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice Julie Allan Author

With Warnock, the so-called 'architect' of inclusion now pronouncing this her 'big mistake' and calling for a return to special schooling, inclusion appears to be under threat as never before. This book takes key ideas of the philosophers of difference - Deleuze, Foucault and Derrida - and puts them to work on inclusion. The book offers new challenges for those involved with education to invent new ways of tackling the 'problem' of inclusion.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice Julie Allan Author


EAN (ISBN-13): 9789048175321
ISBN (ISBN-10): 9048175321
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherlands Core >1
200 Bladzijden
Gewicht: 0,310 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-10-25T10:28:09+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-07T11:41:30+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048175321

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-7532-1, 978-90-481-7532-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: deleuze
Titel van het boek: philosophers education, right difference, inclusive education, rethinking, the philosophers


Gegevens van de uitgever

Auteur: Julie Allan
Titel: Inclusive Education: Cross Cultural Perspectives; Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
188 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-11-25
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
X, 188 p.

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Bildungswesen; Pädagogik: Theorie und Philosophie; Verstehen; Difference; Inclusion; Philosophy; Rethinking; Social Science; Teacher Education; education; politics; Educational Philosophy; Sociology of Education; Pädagogik; Soziologie; BB

The State of Inclusion.- Territories of Failure.- The Repetition of Exclusion in Policy and Legislation.- Excluding Research.- Putting the Philosophers to Work on Inclusion.- Deleuze and Guattari’s Smooth Spaces.- Derrida and the (IM)Possibilities of Justice.- Foucault and the Art of Transgression.- Rethinking Inclusion?.- Teachers and Students: Subverting, Subtracting, Inventing.- Nomadic Learning to Teach: Recognition, Rupture and Repair.- Performing Inclusion: Instructive Arts Experiences.- Inclusive Research?.- The Politics of Inclusion.
Philosophy is put to work on inclusion Offers new challenges for teacher educators, researchers, student teachers and practising teachers to invent new ways of tackling the ‘problem’ of inclusion Offers a new kind of inclusion that is political

< naar Archief...