- 5 resultaten
laagste prijs: € 39,90, hoogste prijs: € 155,71, gemiddelde prijs: € 107,42
1
Probing Experience - Joyce Westerink
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 149,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Joyce Westerink:

Probing Experience - pocketboek

2010, ISBN: 9048176751

[EAN: 9789048176755], Neubuch, [PU: Springer Netherlands Nov 2010], DESIGN; EMOTION; USABILITY; USEREXPERIENCE; USEREXPERIENCE(UX); AUTOMATION; BEHAVIOUROBSERVATIONS; PRODUCTDESIGN; PRODU… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Rheinberg-Buch, Bergisch Gladbach, Germany [53870650] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 41,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Westerink, Joyce:

Probing Experience / From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products / Joyce Westerink (u. a.) / Taschenbuch / Philips Research Book Series / Paperback / Englisch / 2010 - pocketboek

2010, ISBN: 9789048176755

gebonden uitgave

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Netherland], This book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services.… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
3
bestellen
bij booklooker.de
€ 39,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Westerink, Joyce:
Probing Experience From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products Joyce Westerink (u. a.) Taschenbuch Philips Research Book Series Paperback Englisch 2010 - pocketboek

2010

ISBN: 9789048176755

gebonden uitgave

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Netherland], This book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services.… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
4
Probing Experience From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products - Westerink, Joyce (Herausgeber); Pasveer, W. Frank (Herausgeber); Overbeek, Therese J. M. (Herausgeber); Ouwerkerk, Martin (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 155,71
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Westerink, Joyce (Herausgeber); Pasveer, W. Frank (Herausgeber); Overbeek, Therese J. M. (Herausgeber); Ouwerkerk, Martin (Herausgeber):
Probing Experience From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products - pocketboek

2010, ISBN: 9048176751

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2008 Kartoniert / Broschiert Computerhardware, Künstliche Intelligenz, Mensch-Computer-Interaktion, Design; Emotion; Usability; userexperience; Us… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Probing Experience - Joyce Westerink; Martin Ouwerkerk; Therese J. M. Overbeek; W. Frank Pasveer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Joyce Westerink; Martin Ouwerkerk; Therese J. M. Overbeek; W. Frank Pasveer:
Probing Experience - pocketboek

2010, ISBN: 9789048176755

From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products, Buch, Softcover, Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2008, [PU: Springer], Springer, 2010

Verzendingskosten:sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Probing Experience

This book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services. It is the first book to combine academic and business viewpoints on measuring user experiences for product development. The book gathers authors from different backgrounds. This is a mosaic of their work, and that of Philips Research, in the assessment of user experience, covering the full range from academic research to commercial propositions.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Probing Experience


EAN (ISBN-13): 9789048176755
ISBN (ISBN-10): 9048176751
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer
260 Bladzijden
Gewicht: 0,398 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-03-02T14:32:02+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-06T06:32:34+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048176755

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-7675-1, 978-90-481-7675-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: westerink, martin frank, martin west, therese von, joyce west
Titel van het boek: experience, emotion, emotions, philips, joyce


Gegevens van de uitgever

Auteur: Joyce Westerink; Martin Ouwerkerk; Therese J. M. Overbeek; W. Frank Pasveer
Titel: Philips Research Book Series; Probing Experience - From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
246 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-11-30
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XIV, 246 p.

BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; Design; Emotion; Usability; User Experience; User Experience (UX); automation; behaviour observations; product design; product evaluation; psychometrics; psychophysiology; sensing; User Interfaces and Human Computer Interaction; Input/Output and Data Communications; Artificial Intelligence; Theory of Computation; Computerhardware; Künstliche Intelligenz; Theoretische Informatik; BB; EA

Probing in Order to Quantify.- Experience in Products.- Inquiring about People’S Affective Product Judgements.- Atmosphere Metrics.- In Search of The X-Factor to Develop Experience Measurement Tools.- Probing Experiences: Logs, Traces, Self-Report and A Sense of Wonder.- Objective Emotional Assessment of Industrial Products.- Measuring Experiences in Gaming and TV Applications.- Sensing Affective Experience.- Brain, Skin and Cosmetics: Sensory Aspects Objectivated by Functional Magnetic Resonance Imaging.- The Assessment of Stress.- Discovery of T-Templates and Their Real-Time Interpretation Using Theme.- Probing in Order to Feed Back.- Where Will The User “Drive” Future Technology?.- A Wearable Emg Monitoring System for Emotions Assessment.- Computing Emotion Awareness Through Galvanic Skin Response and Facial Electromyography.- Unobtrusive Sensing of Psychophysiological Parameters.- It’S Heart Rhythm Not Rate That Counts.- TRansformative Experience on The Home Computer.- The Emotional Computer Adaptive to Human Emotion.- Using Physiological Measures For Task Adaptation.- The Usability of Cardiovascular and Electrodermal Measures for Adaptive Automation.
The first book to combine academic and business viewpoints on measuring user experiences for product development Includes supplementary material: sn.pub/extras

< naar Archief...