- 5 resultaten
laagste prijs: € 132,45, hoogste prijs: € 179,50, gemiddelde prijs: € 163,19
1
The New Middle Classes - Hellmuth Lange; Lars Meier
bestellen
bij Springer.com
€ 160,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hellmuth Lange; Lars Meier:

The New Middle Classes - pocketboek

2000, ISBN: 9789048182244

With respect to the developing and threshold economies, it is no longer the poor who are the only focus of media attention. Today, the new middle classes are about to take centre stage, t… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
The New Middle Classes Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - Meier, Lars (Herausgeber); Lange, Hellmuth (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 166,82
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Meier, Lars (Herausgeber); Lange, Hellmuth (Herausgeber):

The New Middle Classes Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - pocketboek

2010, ISBN: 9048182247

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2009 Kartoniert / Broschiert Sociology, Geographie, Humangeographie, Nachhaltigkeit, CulturalGlobalization; EnvironmentalConcern; Nation; NewMiddl… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
The New Middle Classes - Lange, Hellmuth Meier, Lars
bestellen
bij booklooker.de
€ 132,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lange, Hellmuth Meier, Lars:
The New Middle Classes - eerste uitgave

2010

ISBN: 9789048182244

pocketboek

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Provides empirical evidence of … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 213,05
(ongeveer € 179,50)
verzending: € 10,951
bestellenGesponsorde link
Editor-Hellmuth Lange; Editor-Lars Meier:
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - pocketboek

2010, ISBN: 9789048182244

Springer, 2010-12-08. Paperback. Good., Springer, 2010-12-08

Verzendingskosten: EUR 10.95 Ergodebooks
5
The New Middle Classes : Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - Lange, Hellmuth
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 156,89
(ongeveer € 176,71)
verzending: € 7,321
bestellenGesponsorde link
Lange, Hellmuth:
The New Middle Classes : Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern - pocketboek

ISBN: 9789048182244

paperback

in stock. Verzendingskosten:Unknown. (EUR 7.32) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor

The new middle classes of developing countries are held responsible for boosting extremely resource-intensive lifestyles beyond the OECD-world thus thwarting ongoing efforts to attain a more sustainable future. But how homogeneous are their consumption patterns and why should not globalization include the extension of environmental concern, too? The New Middle Classes challenges a narrow understanding of lifestyles and consumption by analyzing the issue not only in terms of attitudes and preferences but of socio-economic features and governmental policies, too.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The New Middle Classes: Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern Hellmuth Lange Editor


EAN (ISBN-13): 9789048182244
ISBN (ISBN-10): 9048182247
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherlands Core >1
324 Bladzijden
Gewicht: 0,454 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-04-28T23:03:11+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-03-03T11:21:28+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048182244

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-8224-7, 978-90-481-8224-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hellmuth lange, meier, lange hellmut
Titel van het boek: environmental lifestyle, consumerism


Gegevens van de uitgever

Auteur: Hellmuth Lange
Titel: The New Middle Classes - Globalizing Lifestyles, Consumerism and Environmental Concern
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
306 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-11-06
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,498 kg
Taal: Engels
109,99 € (DE)

BC; Social Sciences, general; Hardcover, Softcover / Sozialwissenschaften allgemein; Gesellschaft und Sozialwissenschaften; Verstehen; Cultural Globalization; Environmental Concern; Lifestyles; Nation; New Middle Classes; consumption; environment; hybridization; sustainability; Sociology, general; Sustainable Development; Human Geography; Regional and Cultural Studies; Geography, general; Society; Sociology; Sustainability; Human Geography; Regional Cultural Studies; Geography; Soziologie; Nachhaltigkeit; Humangeographie; Kulturwissenschaften; Geographie; BB

1. Who are the New Middle Classes and Why are They Given So Much Public Attention?- Part I. Modernities, Globalization and Consumption.- 2. Convergence and Divergence in Societal Modernization: Global Trends, Regional Variations, and Some Implications for Sustainability.- 3. Consumerist Lifestyles in the Context of Globalization - Investigating Scenarios of Homogenization, Diversification and Hybridization.- 4. Who are the Globalizers? – The Role of Education and Educational Elites.- 5. Provider Strategies and the Greening of Consumption Practices - Exploring the Role of Companies in Sustainable Consumption.- 6. From Small Objects to Cars: Consumption Expansion in East Asia.- Part II. New Middle Classes in China, Brazil, Ecuador and Israel.- 7. Rising Capitalism, Emerging Middle-Classes and Environmental Perspectives in China: A Weberian Approach.- 8. Globalization of Lifestyle: Golfing in China.- 9. Who are the Knowledge Workers of Campinas, SP, Brazil and How Do They Live? Local Impacts of Global Trends.- 10. Sustainability of a Life Más Cómodo? Agricultural Change, Remaking Families, and the Emerging Indigenous Middle Class in the Ecuadorian Andes.- 11. New Middle Class and Environmental Lifestyle in Israel.- Part III. New Middle Classes in India.- 12. The Political Economy of Lifestyle - Consumption, India’s New Middle Class and State-led Development.- 13. ‘Environmentality’ in the Neoliberal City: Attitudes, Governance and Social Justice.- 14. India’s ‘New Middle Class’ and the Globalising City: Software Professionals in Bangalore, India.- 15. The Changing Food Scenario and the Middle Classes in the Emerging Megacity of Hyderabad, India.- 16. Highly Qualified Employees in Bangalore, India - Consumerist Predators?- Index.

< naar Archief...