- 5 resultaten
laagste prijs: € 180,04, hoogste prijs: € 255,43, gemiddelde prijs: € 217,05
1
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education - Bill Atweh
bestellen
bij ZVAB.com
€ 198,47
verzending: € 13,991
bestellenGesponsorde link
Bill Atweh:

Mapping Equity and Quality in Mathematics Education - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 904819802X

[EAN: 9789048198023], Nieuw boek, [SC: 13.99], [PU: Springer Netherlands], MATHEMATIK; EQUITYPEDAGOGY; ETHICSEDUCATION; QUALITYMATHEMATICSEDUCATION, Druck auf Anfrage Neuware - Printed af… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 13.99 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Beoordeling: 5 (van 5)]
2
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education
bestellen
bij Amazon.nl
€ 180,04
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9789048198023

redacteur: Atweh, Bill, redacteur: Graven, Mellony, redacteur: Secada, Walter, redacteur: Valero, Paola, Springer, Hardcover, Auflage: 2011, 659 Seiten, Publiziert: 2011-01-11T00:00:01Z, … Meer...

Verzendingskosten:De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 0.00)
3
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education - Atweh, Bill (Herausgeber); Valero, Paola (Herausgeber); Secada, Walter (Herausgeber); Graven, Mellony (Herausgeber)
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 222,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Atweh, Bill (Herausgeber); Valero, Paola (Herausgeber); Secada, Walter (Herausgeber); Graven, Mellony (Herausgeber):
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 904819802X

2011 Gebundene Ausgabe Mathematik, Pädagogik, Bildungsstrategien und -politik, Fachspezifischer Unterricht, EquityPedagogy; EthicsEducation; QualityMathematicsEducation, met couverture… Meer...

Verzendingskosten:Geen versendingskosten in Duitsland. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 255,43
bestellenGesponsorde link
Atweh, Bill (Editor), and Graven, Mellony (Editor), and Secada, Walter (Editor):
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9789048198023

Hard cover, New., Glued binding. Paper over boards. 624 p. Contains: Unspecified, Tables, black & white, Figures., Dordrecht, [PU: Springer]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Southport, MERSEYSIDE, Booksplease
5
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
€ 228,88
verzending: € 45,841
bestellenGesponsorde link
Atweh, Bill:
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 904819802X

[EAN: 9789048198023], Nieuw boek, [SC: 45.84], [PU: Springer], Clean and crisp and new!, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 45.84 Welcome Back Books, Toledo, OH, U.S.A. [64434632] [Beoordeling: 4 (van 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Mapping Equity and Quality in Mathematics Education

Concerns about quality mathematics education are often posed in terms of the types of mathematics that are worthwhile and valuable for both the student and society in general, and about how to best support students so that they can develop this mathematics. Concerns about equity are about who is excluded from the opportunity to develop quality mathematics within our current practices and systems, and about how to remove social barriers that systematically disadvantage those students. This collection of chapters summarises our learning about the achievement of both equity and quality agendas in mathematics education and to move forward the debate on their importance for the field.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Mapping Equity and Quality in Mathematics Education


EAN (ISBN-13): 9789048198023
ISBN (ISBN-10): 904819802X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Springer
624 Bladzijden
Gewicht: 1,265 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-17T09:06:32+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-02T20:27:46+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048198023

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-9802-X, 978-90-481-9802-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bill, jan schütte, lubinski bernard, valero, mello, walter vale
Titel van het boek: mathematics, mapping, education


Gegevens van de uitgever

Auteur: Bill Atweh; Mellony Graven; Walter Secada; Paola Valero
Titel: Mapping Equity and Quality in Mathematics Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
624 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-01-11
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 1,265 kg
Taal: Engels
213,99 € (DE)
219,99 € (AT)
236,00 CHF (CH)
POD
XXXV, 624 p.

BB; Mathematics Education; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Equity; Equity Pedagogy; Ethics Education; Quality Mathematics Education; Educational Policy and Politics; Sociology of Education; Mathematics Education; Educational Policy and Politics; Sociology of Education; Mathematik; Bildungsstrategien und -politik; Pädagogik; Soziologie; BC; EA

The issues of equity and quality have been central to international debates on mathematics in research, policy, curriculum and teaching. This book covers a wide variety of topics in the research and practice of mathematics education, demonstrating how equity and quality are inherently political terms whose political bedrock is obscured by them being taken for granted.  Mapping Equity and Quality in Mathematics Education is broken into four parts. Section 1 addresses the constructs of equity and quality from a variety of theoretical perspectives and outlines new directions to approach the question, “What are equity and quality?” Section 2 discusses the complexities in which the discourses of equity and quality move in constant construction and recontextualisation from societal trends to the constitution of subjectivities, passing through policy, the media and pedagogy. Section 3 covers insights and implications from research on the special needs of different “equity groups,” illuminating the way in which a “one-size-fits-all” approach tends to limit quality education to only dominant groups. And Section 4 contains lessons learned by researchers and practitioners who attempted to manage equity and quality within various educational contexts and with a variety of marginalized populations.Written by teachers, researchers and academics from all over the world, this book represents a powerful response to the international call for quality education of all students in mathematics around the globe. 

< naar Archief...