Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
Betaalde advertentie
- 0 resultaten
laagste prijs: € 1,24, hoogste prijs: € 40,71, gemiddelde prijs: € 24,36
De vent is de tent, reputatiemanagement in de praktijk - Paul Stamsnijder
uitverkocht boek
(*)
Paul Stamsnijder:
De vent is de tent, reputatiemanagement in de praktijk - gebruikt boek

2010, ISBN: 9789052617954

ID: 1001004010296094

Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek enpersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders isde laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoeknaar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggengenoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantre..., Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek enpersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders isde laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoeknaar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggengenoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voorklanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beterin staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van GansewinkelGroep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijkvoor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt nietaf van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan dewereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagementaan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevendenen zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meestrecente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemenen storytelling.Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).Soort: Met illustraties; Taal: Nederlands; Vertaald uit het: Nederlands; Afmetingen: 22x249x163 mm; Gewicht: 603,00 gram; Verschijningsdatum: oktober 2010; Druk: 1; ISBN10: 9052617953; ISBN13: 9789052617954; , Nederlandstalig | Hardcover | 2010, Studie & Management, Economie & Bedrijf, Academic Service

gebruikt boek Bol.com
Toys, Books and More NL [8.5]
Als nieuw, Kleinzakelijke verkoper Verzendingskosten:1 - 2 weken, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De Vent Is De Tent - P. Stamsnijder
uitverkocht boek
(*)
P. Stamsnijder:
De Vent Is De Tent - nieuw boek

2008, ISBN: 9789052617954

ID: 8723638dfeb6ed73e5ee146e64458ac2

Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP, de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur. Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs. De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met eputatiemanagement aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling, social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en storytelling. Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding mislukking of meesterwerk (2008). Boeken / Business- & Managementboeken / Managementboeken

Nieuw boek Cosmox
Nr. 9789052617954 Verzendingskosten:, , Lieferung nach NL. (EUR 1.99)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De vent is de tent - P. Stamsnijder, Paul Stamsnijder
uitverkocht boek
(*)
P. Stamsnijder, Paul Stamsnijder:
De vent is de tent - nieuw boek

ISBN: 9789052617954

ID: 121061

Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek enpersoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders isde laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoeknaar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggengenoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voorklanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beterin staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management

Nieuw boek Boeken.com
boeken.com
Verzendingskosten:3 werkdagen (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De vent is de tent / druk 1: reputatiemanagement in de praktijk - Paul Stamsnijder, Annet Talsma
uitverkocht boek
(*)
Paul Stamsnijder, Annet Talsma:
De vent is de tent / druk 1: reputatiemanagement in de praktijk - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9052617953

Gebundene Ausgabe, [EAN: 9789052617954], Sdu Uitgevers, Sdu Uitgevers, Book, [PU: Sdu Uitgevers], Sdu Uitgevers, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Karriere, 58174011, Biographien & Geschichte, 58227011, Finanzwesen, 356085011, Frauen & Wirtschaft, 356080011, Fähigkeiten, 58190011, Geschäftsleben, 58266011, Immobilien, 58235011, Industriezweige & Berufe, 58285011, International, 58289011, Investieren, 58354011, Kleinunternehmen & Unternehmertum, 58298011, Management & Führung, 58316011, Marketing & Verkauf, 58348011, Nachschlagewerke, 356079011, Organisationales Verhalten, 58332011, Persönliche Finanzen, 356084011, Populäre Wirtschaftswissenschaften, 58202011, Wirtschaftswissenschaften, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

gebruikt boek Amazon.de (Intern...
BetterWorldBooksDe
Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De vent is de tent - Paul Stamsnijder
uitverkocht boek
(*)
Paul Stamsnijder:
De vent is de tent - nieuw boek

ISBN: 9789052617954

De vent is de tent

Nieuw boek [NLD] Boek.net
Voor 20:00 besteld morgen in huis Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - De vent is de tent / druk 1


EAN (ISBN-13): 9789052617954
ISBN (ISBN-10): 9052617953
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Sdu Uitgevers
237 Bladzijden
Gewicht: 0,594 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 02.04.2012 11:12:07
Boek voor het laatst gevonden op 14.01.2018 23:27:54
ISBN/EAN: 9789052617954

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5261-795-3, 978-90-5261-795-4


< naar Archief...
Verwante boeken