













Detailseite wird geladen...


2010, ISBN: 9789052618005
ID: 1001004010301613
De bewezen principes en ongeschreven, soms ludieke ervaringsregels van management zijn gevangen in talloze managementwetten. Er zijn beroemde wetten, zoals de wet van de remmende voorsprong, maar ook minder bekende, zoals de wet van Bolwijn. Om als manager de excellente organisatie te ontwikkelen en te besturen, is het handig dat u deze managementwetten goed begrijpt, en dat u weet hoe u er uw voordeel mee kunt doen. Het managementwetboek geeft een overzicht van de tachtig managementwetten die i..., De bewezen principes en ongeschreven, soms ludieke ervaringsregels van management zijn gevangen in talloze managementwetten. Er zijn beroemde wetten, zoals de wet van de remmende voorsprong, maar ook minder bekende, zoals de wet van Bolwijn. Om als manager de excellente organisatie te ontwikkelen en te besturen, is het handig dat u deze managementwetten goed begrijpt, en dat u weet hoe u er uw voordeel mee kunt doen. Het managementwetboek geeft een overzicht van de tachtig managementwetten die iedere manager hoort te kennen. Elke managementwet wordt geanalyseerd, waarbij ook de relatie tot andere managementwetten en de kritiek erop aan bod komen. U leest hoe u met de wetten om kunt gaan, zodat ze praktisch toepasbaar worden. De tachtig wetten zijn ingedeeld in tien managementdisciplines, waaronder: -strategisch management, met onder meer de wet van Gresham, de wet van Porter en de wet van Calimero; -leiderschap en verandermanagement, met de wet van penny-wise and pound-foolish, de wet van Stephen R. Covey en de wet van effect; -marketing- en salesmanagement, bijvoorbeeld de wet van de varkenscyclus, de wet van de lerende klantrelaties en de wet van Maister. U kunt niet onder managementwetten uit, maar u kunt er wel zo goed mogelijk mee omgaan. Ken uw wetten! Naast de 80 managementwetten in dit boek vindt u er ook nog eens 20 op www.managementwetboek.nl, geheel volgens de wet van Pareto (de 80/20-regel). Marcel van Assen is senior managing consultant bij Berenschot, waar hij verantwoordelijk is voor advisering over Operational Excellence. Daarnaast is hij docent aan de Technische Universiteit van Eindhoven en de Universiteit van Tilburg. Eerder schreef hij onder meer Het groot managementmodellenboek. Productinformatie: Taal: Nederlands; Vertaald uit het: Nederlands; Afmetingen: 250x248x170 mm; Gewicht: 540,00 gram; Druk: 1; ISBN10: 9052618003; ISBN13: 9789052618005; Product breedte: 180 mm; Product hoogte: 20 mm; Product lengte: 250 mm; , Nederlands | Hardcover | 2010, Managementboeken, Management algemeen, Academic Service
![]() |
Bol.com
Studystore [8.5]
Nieuw, Grootzakelijke verkoper, Studystore is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com. Studystore verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarde Verzendingskosten:Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis, exclusief verzendingskosten Details... |

ISBN: 9789052618005
ID: 9c203693fabb5cc5210cfdbca73f3779
De bewezen principes en ongeschreven, soms ludieke ervaringsregels van management zijn gevangen in talloze managementwetten. Er zijn beroemde wetten, zoals de wet van de remmende voorsprong, maar ook minder bekende, zoals de wet van Bolwijn. Om als manager de excellente organisatie te ontwikkelen en te besturen, is het handig dat u deze managementwetten goed begrijpt, en dat u weet hoe u er uw voordeel mee kunt doen. Het managementwetboek geeft een overzicht van de tachtig managementwetten die iedere manager hoort te kennen. Elke managementwet wordt geanalyseerd, waarbij ook de relatie tot andere managementwetten en de kritiek erop aan bod komen. U leest hoe u met de wetten om kunt gaan, zodat ze praktisch toepasbaar worden. De tachtig wetten zijn ingedeeld in tien managementdisciplines, waaronder: strategisch management, met onder meer de wet van Gresham, de wet van Porter en de wet van Calimero; leiderschap en verandermanagement, met de wet van penny-wise and pound-foolish, de wet van Stephen R. Covey en de wet van effect; marketing- en salesmanagement, bijvoorbeeld de wet van de varkenscyclus, de wet van de lerende klantrelaties en de wet van Maister. U kunt niet onder managementwetten uit, maar u kunt er wel zo goed mogelijk mee omgaan. Ken uw wetten! Naast de 80 managementwetten in dit boek vindt u er ook nog eens 20 op www.managementwetboek.nl, geheel volgens de wet van Pareto (de 80/20-regel). Marcel van Assen is senior managing consultant bij Berenschot, waar hij verantwoordelijk is voor advisering over Operational Excellence. Daarnaast is hij docent aan de Technische Universiteit van Eindhoven en de Universiteit van Tilburg. Eerder schreef hij onder meer Het groot managementmodellenboek. Boeken / Business- & Managementboeken / Managementboeken
![]() |
Cosmox
Nr. 9789052618005 Verzendingskosten:, , Lieferung nach NL. (EUR 1.99)
Details... |

ISBN: 9789052618005
ID: 121064
De bewezen principes en ongeschreven, soms ludieke ervaringsregels van management zijn gevangen in talloze managementwetten. Er zijn beroemde wetten, zoals de wet van de remmende voorsprong, maar ook minder bekende, zoals de wet van Bolwijn. Om als manager de excellente organisatie te ontwikkelen en te besturen, is het handig dat u deze managementwetten goed begrijpt, en dat u weet hoe u er uw voordeel mee kunt doen.Het managementwetboek geeft een overzicht van de tachtig managementwettendie iedere manager hoort te kennen. Elke managementwet wordt geanalyseerd, waarbij ook de relatie tot andere managementwetten en de kritiek erop aan bod komen. U leest hoe u met de wetten om kunt gaan, zodat ze praktisch toepasbaar worden.De tachtig wetten zijn ingedeeld in tien managementdisciplines, waaronder:• strategisch management, met onder meer de wet van Gresham, de wet vanPorter en de wet van Calimero;• leiderschap en verandermanagement, met de wet van penny-wise and pound-foolish, de wet... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management
![]() |
Boeken.com |

2010, ISBN: 9052618003, Lieferbar binnen 4-6 Wochen
ID: 9789052618005
Internationaler Buchtitel. In holländischer Sprache. Verlag: Sdu Uitgevers, 224 Seiten, L=246mm, B=175mm, H=20mm, Gew.=532gr, 1. [GR: 17850 - HC/Wirtschaft/Management], Gebunden
![]() |
eurobuch.neubuch |

ISBN: 9789052618005
[ED: Hardcover], [PU: Sdu Uitgevers], Versandfertig in 6-10 Tagen, [SC: 0.00]
![]() |
Booklooker.de |



Gedetalleerde informatie over het boek. - Het Managementwetboek / druk 1
EAN (ISBN-13): 9789052618005
ISBN (ISBN-10): 9052618003
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Sdu Uitgevers
224 Bladzijden
Gewicht: 0,532 kg
Taal: dut/Holländisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 28.03.2011 01:47:52
Boek voor het laatst gevonden op 12.08.2016 00:17:45
ISBN/EAN: 9789052618005
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5261-800-3, 978-90-5261-800-5
< naar Archief...
Verwante boeken
- "Trainen? Alles mag!", van "D.J. de Grood, J. Iedema" (9789052617992)
- "De kracht van het piramideprincipe / druk 1: gids voor helder denken en schrijven (Praktijkgidsen voor manager en ondernemer)", van "Eline Janssen, Marita van Hasselt-van Rijssen, Arend van Dam" (9789052618012)
- "Innerlijk leiderschap", van "I. Lindermann, Ietje Lindermann" (9052617988)
- "Meestersprekers", van "Farah Nobbe" (905261802X)
- "Teamrollen op het werk / druk 2", van "R.Mererdith Belbin, R. Meredith Belbin, Berber Bast, Meile Snijders" (9789052617978)
- "Opdrachtgever gezocht! / druk 1", van "Brink, Jan Willem van den; Os, Maarten van" (9789052617961)