- 0 resultaten
laagste prijs: € 7,97, hoogste prijs: € 19,21, gemiddelde prijs: € 12,29
1
Content And Media Factors in Advertising - Peter Neijens, Constanze Hess, Bas Van Den Putte, Edith Smit
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 7,97
verzending: € 3,00
bestellen
Peter Neijens, Constanze Hess, Bas Van Den Putte, Edith Smit:

Content And Media Factors in Advertising - pocketboek

2005, ISBN: 9055892289

[SR: 4414741], Taschenbuch, [EAN: 9789055892280], Maklu uitgevers Nederland, Maklu uitgevers Nederland, Book, [PU: Maklu uitgevers Nederland], 2005-08-01, Maklu uitgevers Nederland, 31198… Meer...

Gebraucht. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 6 - 10 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 21,66
(ongeveer € 18,07)
verzending: € 10,85
bestellen

Peter Neijens (Editor), Constanze Hess (Editor), Bas van den Putte (Editor), Edith Smit (Editor):

Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005, ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Used:Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 0

Verzendingskosten: EUR 10.85 Ergodebooks
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 8,85
(ongeveer € 7,98)
verzending: € 11,72
bestellen
Peter Neijens (Editor), Constanze Hess (Editor), Bas van den Putte (Editor), Edith Smit (Editor):
Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005

ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Used:Good., Het Spinhuis, 2005-03-01

Verzendingskosten: EUR 11.72 Ergodebooks
Betaalde advertentie
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 23,03
(ongeveer € 19,21)
verzending: € 10,85
bestellen
Editor-Peter Neijens; Editor-Constanze Hess; Editor-Bas van den Putte; Editor-Edith Smit:
Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005, ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 2.5

Verzendingskosten: EUR 10.85 Ergodebooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,09
(ongeveer € 8,20)
verzending: € 11,72
bestellen
Editor-Peter Neijens; Editor-Constanze Hess; Editor-Bas van den Putte; Editor-Edith Smit:
Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005, ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01

Verzendingskosten: EUR 11.72 Ergodebooks

Bijzonderheden over het boek
Content And Media Factors in Advertising

This book contains a fine selection of scientific research about advertising. Based on solid empirical research, each contribution deals with important topics that are highly relevant to both the development of theory and professional advertising practice. Two aspects, crucial in advertising campaigns, form the central focus of the book: the "content" of the advertising message and the "media" through which these messages are brought to public attention. Contributors include established and well-known researchers from Germany, Austria, Italy, the Netherlands, Denmark, Australia, and the United States.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Content And Media Factors in Advertising


EAN (ISBN-13): 9789055892280
ISBN (ISBN-10): 9055892289
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Maklu uitgevers Nederland
216 Bladzijden
Gewicht: 0,363 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-17T15:36:01+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-04-19T10:28:16+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789055892280

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5589-228-9, 978-90-5589-228-0


< naar Archief...