2006, ISBN: 9789055892280
Aksant Academic Pub, 2006. Paperback. New. illustrated edition. 216 pages. 8.75x5.75x0.75 inches., Aksant Academic Pub, 2006, 6
Biblio.co.uk |
2005, ISBN: 9789055892280
Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Used:Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 0
Biblio.co.uk |
2005, ISBN: 9789055892280
Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Used:Good., Het Spinhuis, 2005-03-01
Biblio.co.uk |
2005, ISBN: 9789055892280
Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 2.5
Biblio.co.uk |
2005, ISBN: 9789055892280
Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01
Biblio.co.uk |
2006, ISBN: 9789055892280
Aksant Academic Pub, 2006. Paperback. New. illustrated edition. 216 pages. 8.75x5.75x0.75 inches., Aksant Academic Pub, 2006, 6
Peter Neijens (Editor), Constanze Hess (Editor), Bas van den Putte (Editor), Edith Smit (Editor):
Content and media factors in Advertising - pocketboek2005, ISBN: 9789055892280
Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Used:Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 0
2005, ISBN: 9789055892280
Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 2.5
2005, ISBN: 9789055892280
Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Content And Media Factors in Advertising
EAN (ISBN-13): 9789055892280
ISBN (ISBN-10): 9055892289
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Maklu uitgevers Nederland
216 Bladzijden
Gewicht: 0,363 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-17T15:36:01+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-16T17:14:23+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789055892280
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5589-228-9, 978-90-5589-228-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter hess, edith hess, putte
Titel van het boek: content
< naar Archief...