- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,98, hoogste prijs: € 19,21, gemiddelde prijs: € 13,92
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 17,60
(ongeveer € 16,16)
verzending: € 11,851
bestellenGesponsorde link
Neijens, Peter (Editor)/ Hess, Constanze (Editor)/ Putte, Bas Van Den (Editor)/ Smit, Edith (Editor):

Content And Media Factors in Advertising - pocketboek

2006, ISBN: 9789055892280

Aksant Academic Pub, 2006. Paperback. New. illustrated edition. 216 pages. 8.75x5.75x0.75 inches., Aksant Academic Pub, 2006, 6

Verzendingskosten: EUR 11.85 Revaluation Books
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 21,66
(ongeveer € 18,07)
verzending: € 10,851
bestellenGesponsorde link

Peter Neijens (Editor), Constanze Hess (Editor), Bas van den Putte (Editor), Edith Smit (Editor):

Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005, ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Used:Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 0

Verzendingskosten: EUR 10.85 Ergodebooks
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 8,85
(ongeveer € 7,98)
verzending: € 11,721
bestellenGesponsorde link
Peter Neijens (Editor), Constanze Hess (Editor), Bas van den Putte (Editor), Edith Smit (Editor):
Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005

ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Used:Good., Het Spinhuis, 2005-03-01

Verzendingskosten: EUR 11.72 Ergodebooks
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 23,03
(ongeveer € 19,21)
verzending: € 10,851
bestellenGesponsorde link
Editor-Peter Neijens; Editor-Constanze Hess; Editor-Bas van den Putte; Editor-Edith Smit:
Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005, ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01, 2.5

Verzendingskosten: EUR 10.85 Ergodebooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,09
(ongeveer € 8,20)
verzending: € 11,721
bestellenGesponsorde link
Editor-Peter Neijens; Editor-Constanze Hess; Editor-Bas van den Putte; Editor-Edith Smit:
Content and media factors in Advertising - pocketboek

2005, ISBN: 9789055892280

Het Spinhuis, 2005-03-01. Paperback. Good., Het Spinhuis, 2005-03-01

Verzendingskosten: EUR 11.72 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Content And Media Factors in Advertising

This book contains a fine selection of scientific research about advertising. Based on solid empirical research, each contribution deals with important topics that are highly relevant to both the development of theory and professional advertising practice. Two aspects, crucial in advertising campaigns, form the central focus of the book: the "content" of the advertising message and the "media" through which these messages are brought to public attention. Contributors include established and well-known researchers from Germany, Austria, Italy, the Netherlands, Denmark, Australia, and the United States.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Content And Media Factors in Advertising


EAN (ISBN-13): 9789055892280
ISBN (ISBN-10): 9055892289
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Maklu uitgevers Nederland
216 Bladzijden
Gewicht: 0,363 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-17T15:36:01+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-16T17:14:23+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789055892280

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5589-228-9, 978-90-5589-228-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter hess, edith hess, putte
Titel van het boek: content


< naar Archief...