MONSTER
Ph. Kotler:Tien doodzonden van marketing, waarschuwingssignalen en oplossingen
- nieuw boek 2006, ISBN: 9789055944828
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail le… Meer...
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks één procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken. Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op in..., De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks één procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken. Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op investeringen voor en na elke grote campagne. Zonder verantwoording over de te verwachten winst is, als in de kosten moet worden gesneden, het marketingbudget als eerste aan de beurt. Waarom werkt marketing niet zoals het moet? Philip Kotler, auteur van een groot aantal marketingboeken, bespreekt de tien grootste gebreken van de marketingpraktijk.Kotler bespreekt elk van deze gebreken in een apart hoofdstuk. Hij begint met een lijst van signalen en symptomen die duidelijk maken of de onderneming een van deze kwalen over zichzelf afroept. Daarna noemt hij een aantal essentiële verbeteringen om uw bedrijf beter te laten functioneren. Kotler noemt een reeks uitvoerbare maatregelen om de ontspoorde marketing weer op de rails te krijgen maatregelen die hun effectiviteit al hebben bewezen. Het gaat hier niet om snelle noodreparaties, maar om langetermijnoplossingen voor langetermijnproblemen.Het boek behandelt cruciale onderwerpen die iedere marketeer moet beheersen. Dit boek is onmisbaar voor elke onderneming en iedere marketeer die betere producten en diensten wil leveren, betere marketingplannen wil opstellen en de relaties met de klanten wil verbeteren.Taal: Nederlands; Vertaald uit het: Nederlands; Aantal delen: 30; Afmetingen: 17x217x154 mm; Gewicht: 393,00 gram; Verschijningsdatum: september 2006; Druk: 1; ISBN10: 9055944823; ISBN13: 9789055944828; , Nederlandstalig | Hardcover | 2006, Studie & Management, Economie & Bedrijf, School & Studie, Bedrijfskunde, Management, Managementboeken, Management algemeen, Scriptum<
| | bol.combol.com Nieuw, 3-5 werkdagen Verzendingskosten:3-5 werkdagen, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Ph. Kotler:Tien doodzonden van marketing
- nieuw boek ISBN: 9789055944828
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail le… Meer...
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken.Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op investeringen voor en na elke grote campagne. Zonder verantwoording over de te verwachten winst is, als in de kosten moet worden gesneden, het marketingbudget als eerste aan de beurt.Waarom werkt marketing niet zoals het moet? Philip Kotler, auteur van een groot aantal marketingboeken, noemt de tien grootste gebreken van de huidige marketingpraktijk.Kotler bespreekt elk van deze gebreken in een apart hoofdstuk. Hij begint met een lijst van signalen en symptomen die duidelijk maken of de onderneming... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management<
| | Boeken.comboeken.com Verzendingskosten:3 werkdagen (EUR 1.95) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Kotler, Ph.:Tien doodzonden van marketing waarschuwingssignalen en oplossingen
- nieuw boek ISBN: 9789055944828
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail le… Meer...
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken. Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op investeringen voor en na elke grote campagne. Zonder verantwoording over de te verwachten winst is, als in de kosten moet worden gesneden, het marketingbudget als eerste aan de beurt. Waarom werkt marketing niet zoals het moet? Philip Kotler, auteur van een groot aantal marketingboeken, noemt de tien grootste gebreken van de huidige marketingpraktijk. Kotler bespreekt elk van deze gebreken in een apart hoofdstuk. Hij begint met een lijst van signalen en symptomen die duidelijk maken of de onderneming een van deze kwalen ov<
| | Studystore.nlstudystore.nl new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Tien doodzonden van marketing waarschuwingssignalen en oplossingen
- nieuw boekISBN: 9789055944828
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail le… Meer...
De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken.Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op investeringen voor en na elke grote campagne. Zonder verantwoording over de te verwachten winst is, als in de kosten moet worden gesneden, het marketingbudget als eerste aan de beurt.Waarom werkt marketing niet zoals het moet? Philip Kotler, auteur van een groot aantal marketingboeken, noemt de tien grootste gebreken van de huidige marketingpraktijk.Kotler bespreekt elk van deze gebreken in een apart hoofdstuk. Hij begint met een lijst van signalen en symptomen die duidelijk maken of de onderneming een van deze kwalen over NL true<
| | Studystore.nlstudystore.nl new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Tien doodzonden van marketing waarschuwingssignalen en oplossingen
- nieuw boekISBN: 9789055944828
Van dit artikel (9789055944828 / Tien doodzonden van marketing waarschuwingssignalen en oplossingen) is nog geen omschrijving beschikbaar. NL true
| | Studystore.nlstudystore.nl new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.