Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
Betaalde advertentie
- 0 resultaten
laagste prijs: € 25,00, hoogste prijs: € 35,33, gemiddelde prijs: € 32,46
Identiteitsmarketing, waarom wij bestaan - Kaj Philippe Nils Morel
uitverkocht boek
(*)
Kaj Philippe Nils Morel:
Identiteitsmarketing, waarom wij bestaan - gebruikt boek

2010, ISBN: 9789055947652

ID: 1001004009905389

Organisaties van betekenisHoewel het nooit de bedoeling kan zijn geweest, zijn we organisaties meer en meer gaan beschouwen als geldmachines en banenverschaffers. Organisaties als middel om onze economie te laten draaien en onze welvaart veilig te stellen. We lijken ons nauwelijks bewust te zijn van de werkelijke, veelomvattende betekenis die we met onze organisaties kunnen hebben voor de levens van klanten, medewerkers en de maatschappij, laat staan dat we erop sturen. Het resultaat: het draait..., Organisaties van betekenisHoewel het nooit de bedoeling kan zijn geweest, zijn we organisaties meer en meer gaan beschouwen als geldmachines en banenverschaffers. Organisaties als middel om onze economie te laten draaien en onze welvaart veilig te stellen. We lijken ons nauwelijks bewust te zijn van de werkelijke, veelomvattende betekenis die we met onze organisaties kunnen hebben voor de levens van klanten, medewerkers en de maatschappij, laat staan dat we erop sturen. Het resultaat: het draait alleen nog maar om targets halen, het behouden van je baan, of hogerop komen. De klant is een lastige bijkomstigheid geworden. Onze betekenis voor de maatschappij een irrelevant neveneffect.Het kan ook anders. Door ons af te vragen wat wij willen betekenen voor anderen in plaats van wat anderen voor ons kunnen betekenen. 'Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan' nodigt organisaties uit om hun eigen bestaansrecht aan de kaak te stellen. Waarom zijn we er ook alweer? Wie zou er wat missen als wij er niet zouden zijn? Door onze eigen identiteit als uitgangspunt te nemen en vervolgens door te vertalen in elke vezel van de organisatie ontstaan organisaties van betekenis. Pure organisaties waarin mensen werken die staan voor datgene waar hun organisatie voor staat en die als vanzelfsprekend bezig zijn met het inlossen van hun belofte aan hun klanten en aan de maatschappij. Zulke organisaties zijn duurzaam rendabel in alle opzichten.'Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan' is een optimistisch boek dat uitgaat van een positief mensbeeld: mensen willen van betekenis zijn voor anderen. Het boek laat zien wat voor krachtige, pure organisaties hieruit voort kunnen komen en geeft je een vliegende start om zelf ook zo'n organisatie te worden.Voormalig universitair docent consumentenpsychologie dr. Kaj Morel werd in 2007 getroffen door identiteitsmarketing. Als medeoprichter van de Betekenisfabriek richt hij zich met volle overgave op het verspreiden van identiteitsmarketing als alternatief paradigma voor organisatieontwikkeling, management en marketing. Daartoe werkt hij als identiteitsmarketeer bij Mercurius Identiteitsmarketing samen met organisaties aan het ontwikkelen en verankeren van organisatie-identiteiten. Binnen het lectoraat identiteitsmarketing bij Saxion bouwt hij met collega's en studenten aan de verweving van identiteitsmarketing in onderzoek, onderwijs en bedrijfsleven. Tot slot schrijft hij graag over identiteitsmarketing. Het hoogtepunt daarvan tot nog toe ligt voor je: het allereerste boek over identiteitsmarketing.Taal: Nederlands; Vertaald uit het: Nederlands; Afmetingen: 21x288x247 mm; Gewicht: 1,11 kg; Verschijningsdatum: september 2010; Druk: 1; ISBN10: 9055947652; ISBN13: 9789055947652; , Nederlandstalig | Hardcover | 2010, Studie & Management, Economie & Bedrijf, Scriptum

gebruikt boek Bol.com
Kringloopwinkel De Waarde [8.5]
Als nieuw, Kleinzakelijke verkoper, Tweedehands goederen te Utrecht. Doelstelling is het verlagen van de Co2 uitstoot en het geven van een kans aan mensen die dit nodig hebben! Verzendingskosten:1 - 2 weken. (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Identiteitsmarketing
uitverkocht boek
(*)
Identiteitsmarketing - nieuw boek

2017, ISBN: 9789055947652

ID: 9789055947652

Organisaties van betekenisHoewel het nooit de bedoeling kan zijn geweest, zijn we organisaties meer en meer gaan beschouwen als geldmachines en banenverschaffers. Organisaties als middel om onze economie te laten draaien en onze welvaart veilig te stellen. We lijken ons nauwelijks bewust te zijn van de werkelijke, veelomvattende betekenis die we met onze organisaties kunnen hebben voor de levens van klanten, medewerkers en de maatschappij, laat staan dat we erop sturen. Het resultaat: het draait alleen nog maar om targets halen, het behouden van je baan, of hogerop komen. De klant is een lastige bijkomstigheid geworden. Onze betekenis voor de maatschappij een irrelevant neveneffect.Het kan ook anders. Door ons af te vragen wat wij willen betekenen voor anderen in plaats van wat anderen voor ons kunnen betekenen. ¿Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan¿ nodigt organisaties uit om hun eigen bestaansrecht aan de kaak te stellen. Waarom zijn we er ook alweer? Wie zou er wat missen als wij er niet zouden zijn? Door onze eigen identiteit als uitgangspunt te nemen en vervolgens door te vertalen in elke vezel van de organisatie ontstaan organisaties van betekenis. Pure organisaties waarin mensen werken die staan voor datgene waar hun organisatie voor staat en die als vanzelfsprekend bezig zijn met het inlossen van hun belofte aan hun klanten en aan de maatschappij. Zulke organisaties zijn duurzaam rendabel in alle opzichten.'Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan¿ is een optimistisch boek dat uitgaat van een positief mensbeeld: mensen willen van betekenis zijn voor anderen. Het boek laat zien wat voor krachtige, pure organisaties hieruit voort kunnen komen en geeft je een vliegende start om zelf ook zo¿n organisatie te worden.Voormalig universitair docent consumentenpsychologie dr. Kaj Morel werd in 2007 getroffen door identiteitsmarketing. Als medeoprichter van de Betekenisfabriek richt hij zich met volle overgave op het verspreiden van identiteitsmarketing als alternatief paradigma voor organisatieontwikkeling, management en marketing. Daartoe werkt hij als identiteitsmarketeer bij Mercurius Identiteitsmarketing samen met organisaties aan het ontwikkelen en verankeren van organisatie-identiteiten. Binnen het lectoraat identiteitsmarketing bij Saxion bouwt hij met collega¿s en studenten aan de verweving van identiteitsmarketing in onderzoek, onderwijs en bedrijfsleven. Tot slot schrijft hij graag over identiteitsmarketing. Het hoogtepunt daarvan tot nog toe ligt voor je: het allereerste boek over identiteitsmarketing.Recensie:Dit boek is een must voor marketeers, managers, ondernemers, organisatieadviseurs, trainers en pioniers. Het geeft inzicht in hoe we echt het verschil maken als we een missie hebben maar ook van waarde willen zijn in de maatschappij. Carla de Ruiter - Pioniersmagazine.nl - 11/04/2017 Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan (9789055947652). Auteur: Kaj Philippe Nils Morel, Janneke de Leede, Thea Westerbeek. Uitgever: Scriptum. Taal: Nederlands. Lengte: 168 pagina's. Uitvoering: Hardback Media Boeken Media > Boeken

Nieuw boek Onderwijsboek.nl
onderwijsboek.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Identiteitsmarketing - Boek Kaj Philippe Nils Morel (9055947652) - Kaj Philippe Nils Morel
uitverkocht boek
(*)
Kaj Philippe Nils Morel:
Identiteitsmarketing - Boek Kaj Philippe Nils Morel (9055947652) - nieuw boek

2007, ISBN: 9789055947652

ID: 65f3e0022fff7fb35b0dc7e2dd071f7c

Het Boek Identiteitsmarketing (9055947652) geschreven door Kaj Philippe Nils Morel bestel je op bruna.nl! Organisaties van betekenis Hoewel het nooit de bedoeling kan zijn geweest, zijn we organisaties meer en meer gaan beschouwen als geldmachines en banenverschaffers. Organisaties als middel om onze economie te laten draaien en onze welvaart veilig te stellen. We lijken ons nauwelijks bewust te zijn van de werkelijke, veelomvattende betekenis die we met onze organisaties kunnen hebben voor de levens van klanten, medewerkers en de maatschappij, laat staan dat we erop sturen. Het resultaat: het draait alleen nog maar om targets halen, het behouden van je baan, of hogerop komen. De klant is een lastige bijkomstigheid geworden. Onze betekenis voor de maatschappij een irrelevant neveneffect. Het kan ook anders. Door ons af te vragen wat wij willen betekenen voor anderen in plaats van wat anderen voor ons kunnen betekenen. Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan nodigt organisaties uit om hun eigen bestaansrecht aan de kaak te stellen. Waarom zijn we er ook alweer? Wie zou er wat missen als wij er niet zouden zijn? Door onze eigen identiteit als uitgangspunt te nemen en vervolgens door te vertalen in elke vezel van de organisatie ontstaan organisaties van betekenis. Pure organisaties waarin mensen werken die staan voor datgene waar hun organisatie voor staat en die als vanzelfsprekend bezig zijn met het inlossen van hun belofte aan hun klanten en aan de maatschappij. Zulke organisaties zijn duurzaam rendabel in alle opzichten. 'Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan is een optimistisch boek dat uitgaat van een positief mensbeeld: mensen willen van betekenis zijn voor anderen. Het boek laat zien wat voor krachtige, pure organisaties hieruit voort kunnen komen en geeft je een vliegende start om zelf ook zon organisatie te worden. Voormalig universitair docent consumentenpsychologie dr. Kaj Morel werd in 2007 getroffen door identiteitsmarketing. Als medeoprichter van de Betekenisfabriek richt hij zich met volle overgave op het verspreiden van identiteitsmarketing als alternatief paradigma voor organisatieontwikkeling, management en marketing. Daartoe werkt hij als identiteitsmarketeer bij Mercurius Identiteitsmarketing samen met organisaties aan het ontwikkelen en verankeren van organisatie-identiteiten. Binnen het lectoraat identiteitsmarketing bij Saxion bouwt hij met collegas en studenten aan de verweving van identiteitsmarketing in onderzoek, onderwijs en bedrijfsleven. Tot slot schrijft hij graag over identiteitsmarketing. Het hoogtepunt daarvan tot nog toe ligt voor je: het allereerste boek over identiteitsmarketing. Aantal pagina's: Nederlands 288 x 247 x 21 mm Boeken > Nederlandse boeken > Business & Communicatie > Economie > Economie & Bedrijf Business & Communicatie unisex 9055947652 Boeken Kaj Philippe Nils Morel Nederlandse boeken Boeken - Nederlandse boeken - Kaj Philippe Nils Morel, Scriptum Bruna

Nieuw boek Bruna.nl
Nr. 9789055947652 Verzendingskosten:Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Identiteitsmarketing: waarom wij bestaan - Kaj Morel, Kaj Philippe Nils Morel, Janneke de Leede, Thea Westerbeek
uitverkocht boek
(*)
Kaj Morel, Kaj Philippe Nils Morel, Janneke de Leede, Thea Westerbeek:
Identiteitsmarketing: waarom wij bestaan - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9055947652

[SR: 523146], Gebundene Ausgabe, [EAN: 9789055947652], Scriptum, Scriptum, Book, [PU: Scriptum], Scriptum, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Karriere, 58174011, Biographien & Geschichte, 58227011, Finanzwesen, 356085011, Frauen & Wirtschaft, 356080011, Fähigkeiten, 58190011, Geschäftsleben, 58266011, Immobilien, 58235011, Industriezweige & Berufe, 58285011, International, 58289011, Investieren, 58354011, Kleinunternehmen & Unternehmertum, 58298011, Management & Führung, 58316011, Marketing & Verkauf, 58348011, Nachschlagewerke, 356079011, Organisationales Verhalten, 58332011, Persönliche Finanzen, 356084011, Populäre Wirtschaftswissenschaften, 58202011, Wirtschaftswissenschaften, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

Nieuw boek Amazon.de (Intern...
Amazon.de
Nieuw. Verzendingskosten:Geen verzendingskosten in Europa, behalve Zwitserland en Liechtenstein (indien mogelijk). Der Artikel ist bald verfügbar. Sichern Sie sich jetzt Ihr Exemplar! (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Identiteitsmarketing als Buch von Kaj Morel, Kaj Philippe Nils Morel - Scriptum
uitverkocht boek
(*)
Scriptum:
Identiteitsmarketing als Buch von Kaj Morel, Kaj Philippe Nils Morel - nieuw boek

ISBN: 9789055947652

ID: 818267257

Identiteitsmarketing ab 31.99 EURO waarom wij bestaan Identiteitsmarketing ab 31.99 EURO waarom wij bestaan Bücher > Wissenschaft > Wirtschaftswissenschaft

Nieuw boek eBook.de
No. 11997453. Verzendingskosten:Plus verzendkosten., exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Identiteitsmarketing / druk 1


EAN (ISBN-13): 9789055947652
ISBN (ISBN-10): 9055947652
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Scriptum
168 Bladzijden
Gewicht: 1,097 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 15.01.2012 08:33:36
Boek voor het laatst gevonden op 03.12.2017 10:13:36
ISBN/EAN: 9789055947652

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5594-765-2, 978-90-5594-765-2


< naar Archief...
Verwante boeken