Nederlands
Nederland
Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
FILTER
- 0 resultaten
laagste prijs: 23,24 €, hoogste prijs: 32,99 €, gemiddelde prijs: 30,84 €
Brand-id, inspiratieboek voor creatief denken - Wil Michels, Ineke Huyskens
uitverkocht boek
(*)
Wil Michels, Ineke Huyskens:
Brand-id, inspiratieboek voor creatief denken - nieuw boek

2011, ISBN: 9789058714480

ID: 1001004010971010

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ...Verlangen naar veranderingDie uitdaging begint met een verlangen naar verandering, en dat verlangen staat aan de wieg van een creatief proces: openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen, inspiratie uit je omgeving halen ... Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen?..., Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ...Verlangen naar veranderingDie uitdaging begint met een verlangen naar verandering, en dat verlangen staat aan de wieg van een creatief proces: openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen, inspiratie uit je omgeving halen ... Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving?Creatief merkdocument®De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Inspiratieboek voor creatief denkenDeze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eye-opener voor managers en marketeers die een SWOT te beperkt vinden, en zeker ook voor creatieven die het systematisch denken omarmen. Natuurlijk is het ook voor docenten die het patroondenken willen doorbreken en voor studenten die zich willen laten verrassen. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.Soort: Met illustraties; Taal: Nederlands; Vertaald uit het: Nederlands; Afmetingen: 15x240x170 mm; Gewicht: 547,00 gram; Verschijningsdatum: mei 2011; Druk: 3; ISBN10: 9058714489; ISBN13: 9789058714480; , Nederlandstalig | Paperback | 2011, Marketing & Communicatie, Algemeen, Economie & Bedrijf, Sales, Uitgeverij Thema

Nieuw boek Bol.com
bol.com
Nieuw, Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis Verzendingskosten:Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Brand-id
uitverkocht boek
(*)
Brand-id - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

ID: c477f6cdd8f2e364ccaa65ad2d7f15df3e590c4f

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo¿n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen ¿ Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit. Boeken Managementboeken Alle managementboeken 15-240-170, Uitgeverij Thema

Nieuw boek Eci
eci.nl
Verzendingskosten:Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis. (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Brand-id - Michels, W.
uitverkocht boek
(*)
Michels, W.:
Brand-id - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

ID: 404980060992888af4ca8da90c282955

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen Maar hoe doe jedat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, markete

Nieuw boek Studystore.nl
studystore.nl
used. Verzendingskosten: EUR 0.00
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Ineke Huyskens, Wil Michiels - Brand-Id - Paperback - Ineke Huyskens, Wil Michiels
uitverkocht boek
(*)
Ineke Huyskens, Wil Michiels:
Ineke Huyskens, Wil Michiels - Brand-Id - Paperback - pocketboek

ISBN: 9789058714480

ID: 9789058714480

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo¿n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan kl... Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Paperback > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback, Uitgeverij Thema

Nieuw boek Eci
eci.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Brand-id
uitverkocht boek
(*)
Brand-id - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

ID: 9789058714480

Business & Economie Marketing Marketing

Nieuw boek Ako.nl
ako.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand-id / druk 3: inspiratieboek voor creatief denken


EAN (ISBN-13): 9789058714480
ISBN (ISBN-10): 9058714489
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Thema, Uitgeverij
191 Bladzijden
Gewicht: 0,576 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 07.02.2011 09:43:58
Boek voor het laatst gevonden op 06.12.2017 19:31:26
ISBN/EAN: 9789058714480

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5871-448-9, 978-90-5871-448-0


< naar Archief...
Verwante boeken