- 0 resultaten
laagste prijs: € 21,59, hoogste prijs: € 32,95, gemiddelde prijs: € 28,54
1
Brand-id - Ineke Huyskens, Wil Michiels (ISBN: 9789058714480)
bestellen
bij bruna.nl
€ 32,95
bestellenGesponsorde link

Brand-id - Ineke Huyskens, Wil Michiels (ISBN: 9789058714480) - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

Het boek Brand-id (ISBN:9789058714480) geschreven door Ineke Huyskens, Wil Michiels bestel je op bruna.nl! Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zon merk waarvan kopers eigenlijk me… Meer...

Nr. 9789058714480. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken - Michiels, Wil, Huyskens, Ineke
bestellen
bij amazon.de
€ 32,35
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Michiels, Wil, Huyskens, Ineke:

Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken - pocketboek

2011, ISBN: 9789058714480

Uitgeverij Thema, Taschenbuch, Auflage: 3. 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Wirtschaft, Bör… Meer...

Verzendingskosten:Derzeit nicht auf Lager. Bestellen Sie jetzt und wir liefern, sobald der Artikel verfügbar ist. Sie erhalten von uns eine E-Mail mit dem voraussichtlichen Lieferdatum, sobald uns diese Information vorliegt. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken - Michiels, Wil, Huyskens, Ineke
bestellen
bij amazon.de
€ 21,59
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Michiels, Wil, Huyskens, Ineke:
Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken - pocketboek

2011

ISBN: 9789058714480

Uitgeverij Thema, Taschenbuch, Auflage: 3. 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Wirtschaft, Bör… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ausverkauf
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 22,88
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Michiels, Wil und Ineke Huyskens:
Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken - pocketboek

2011, ISBN: 9058714489

[EAN: 9789058714480], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 3.0], [PU: Uitgeverij Thema], 191 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 5. Auflage 2014. 9838021/2 Taschenbuch, Größe: 17 x 1.5 x 24 cm… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Rating: 5 (von 5)]
5
Brand-id. inspiratieboek voor creatief denken, Wil Michiels, Paperback
bestellen
bij proxis.com
€ 32,95
bestellenGesponsorde link
Brand-id. inspiratieboek voor creatief denken, Wil Michiels, Paperback - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

Marketing

Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten proxis.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken


EAN (ISBN-13): 9789058714480
ISBN (ISBN-10): 9058714489
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Uitgeverij Thema
191 Bladzijden
Gewicht: 0,576 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-07T09:43:58+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-04-18T08:02:41+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789058714480

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5871-448-9, 978-90-5871-448-0


< naar Archief...