
ISBN: 9789058714480
Het boek Brand-id (ISBN:9789058714480) geschreven door Ineke Huyskens, Wil Michiels bestel je op bruna.nl! Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zon merk waarvan kopers eigenlijk me… Meer...
bruna.nl Nr. 9789058714480. Verzendingskosten:, 3 - 5 Werkdagen, NL. (EUR 0.00) Details... |

2011, ISBN: 9789058714480
Uitgeverij Thema, Taschenbuch, Auflage: 3. 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.58 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Marketing & Ver… Meer...
amazon.de ausverkauf Verzendingskosten:Auf Lager. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 3.00) Details... |

2011, ISBN: 9789058714480
pocketboek
Uitgeverij Thema, Paperback, Auflage: 1, 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.58 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, Finance & La… Meer...
amazon.co.uk BAY EXPRESS Verzendingskosten:Usually dispatched within 4 to 5 days. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 5.77) Details... |

2011, ISBN: 9789058714480
auteur: Michiels, Wil, auteur: Huyskens, Ineke, Uitgeverij Thema, Paperback, Auflage: 3, 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.27 kg, Management & leidersch… Meer...
Amazon.nl BOOKS. Amsterdam Verzendingskosten:Op voorraad. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 0.00) Details... |

2011, ISBN: 9789058714480
[PU: Uitgeverij Thema], 191 Seiten Taschenbuch, Größe: 17 x 1.5 x 24 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 5. Auflage 2014. 9838021/2, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot… Meer...
booklooker.de |


ISBN: 9789058714480
Het boek Brand-id (ISBN:9789058714480) geschreven door Ineke Huyskens, Wil Michiels bestel je op bruna.nl! Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zon merk waarvan kopers eigenlijk me… Meer...

2011, ISBN: 9789058714480
Uitgeverij Thema, Taschenbuch, Auflage: 3. 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.58 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Marketing & Ver… Meer...

2011
ISBN: 9789058714480
pocketboek
Uitgeverij Thema, Paperback, Auflage: 1, 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.58 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, Finance & La… Meer...

2011, ISBN: 9789058714480
auteur: Michiels, Wil, auteur: Huyskens, Ineke, Uitgeverij Thema, Paperback, Auflage: 3, 191 Seiten, Publiziert: 2011-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.27 kg, Management & leidersch… Meer...
2011, ISBN: 9789058714480
[PU: Uitgeverij Thema], 191 Seiten Taschenbuch, Größe: 17 x 1.5 x 24 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 5. Auflage 2014. 9838021/2, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken
EAN (ISBN-13): 9789058714480
ISBN (ISBN-10): 9058714489
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Uitgeverij Thema
191 Bladzijden
Gewicht: 0,576 kg
Taal: dut/Holländisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-07T09:43:58+01:00 (Amsterdam)
Boek voor het laatst gevonden op 2024-11-24T17:14:25+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789058714480
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5871-448-9, 978-90-5871-448-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: huyskens, michiels
Titel van het boek: brand eins, michels, michiels
< naar Archief...