Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
Betaalde advertentie
- 0 resultaten
laagste prijs: € 23,24, hoogste prijs: € 32,95, gemiddelde prijs: € 30,73
Brand-id
(*)
Brand-id - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

ID: c477f6cdd8f2e364ccaa65ad2d7f15df3e590c4f

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo¿n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen ¿ Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit. Boeken Managementboeken Alle managementboeken 15-240-170, Uitgeverij Thema

 Bookspot
eci.nl
Verzendingskosten:Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis. (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Brand-id - Michels, W.
(*)
Michels, W.:
Brand-id - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

ID: 404980060992888af4ca8da90c282955

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen Maar hoe doe jedat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, markete

 Studystore.nl
studystore.nl
used. Verzendingskosten: EUR 0.00
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Brand-id - Michels, W.
(*)
Michels, W.:
Brand-id - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

ID: 92380f1ca63ab84fa34dda1373a687eb

Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen Maar hoe doe jedat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving?De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument®: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, markete

 Studystore.nl
studystore.nl
new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken - Wil Michiels, Ineke Huyskens
(*)
Wil Michiels, Ineke Huyskens:
Brand-id: inspiratieboek voor creatief denken - pocketboek

ISBN: 9058714489

Taschenbuch, [EAN: 9789058714480], Uitgeverij Thema, Uitgeverij Thema, Book, [PU: Uitgeverij Thema], Uitgeverij Thema, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Karriere, 58174011, Biographien & Geschichte, 58227011, Finanzwesen, 356085011, Frauen & Wirtschaft, 356080011, Fähigkeiten, 58190011, Geschäftsleben, 58266011, Immobilien, 58235011, Industriezweige & Berufe, 58285011, International, 58289011, Investieren, 58354011, Kleinunternehmen & Unternehmertum, 58298011, Management & Führung, 58316011, Marketing & Verkauf, 58348011, Nachschlagewerke, 356079011, Organisationales Verhalten, 58332011, Persönliche Finanzen, 356084011, Populäre Wirtschaftswissenschaften, 58202011, Wirtschaftswissenschaften, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher

 Amazon.de (Intern...
internetboekhandel (Niederländischer Buchladen)
Neuware. Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 2 - 3 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Brand-id
(*)
Brand-id - nieuw boek

ISBN: 9789058714480

ID: 9789058714480

Business & Economie Marketing Marketing

 Ako.nl
ako.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand-id / druk 3: inspiratieboek voor creatief denken


EAN (ISBN-13): 9789058714480
ISBN (ISBN-10): 9058714489
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Thema, Uitgeverij
191 Bladzijden
Gewicht: 0,576 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 07.02.2011 09:43:58
Boek voor het laatst gevonden op 15.03.2019 16:42:06
ISBN/EAN: 9789058714480

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5871-448-9, 978-90-5871-448-0


< naar Archief...
Verwante boeken