ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt steeds meer invloed op ons dagelijks leven. Van internet of rechtstreeks van de computer worden gegevens, videoclips… Meer...
Boeken.com |
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt steeds meer invloed op ons dagelijks leven. Van internet of rechtstreeks van de computer worden gegevens, videoclips… Meer...
Zoeb.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt steeds meer invloed op ... 0 Boeken Business- & Managementboeken Communicatie- & Marketingboeken Wel bestelbaar
BookSpot.nl nieuw; Hardcover Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt... Marketing & Sales
bruna.nl Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt... boek Marketing & Sales 1, Duuren Media, Van
bruna.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt steeds meer invloed op ons dagelijks leven. Van internet of rechtstreeks van de computer worden gegevens, videoclips… Meer...
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt steeds meer invloed op ons dagelijks leven. Van internet of rechtstreeks van de computer worden gegevens, videoclips… Meer...
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt steeds meer invloed op ... 0 Boeken Business- & Managementboeken Communicatie- & Marketingboeken Wel bestelbaar
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt... Marketing & Sales
ISBN: 9789059405134
Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt... boek Marketing & Sales 1, Duuren Media, Van
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Augmented Reality / druk 1
EAN (ISBN-13): 9789059405134
ISBN (ISBN-10): 9059405137
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Duuren Media, Van
246 Bladzijden
Gewicht: 0,518 kg
Taal: dut/Holländisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-04-01T16:14:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-07-21T16:12:57+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789059405134
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-5940-513-7, 978-90-5940-513-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: renee
Titel van het boek: reality not what seems
< naar Archief...