Karen Romme:Calimeromarketing 2.0 in een eierdop
- nieuw boek 2, ISBN: 9789059725010
In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009 'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en … Meer...
In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009 'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzpers'. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten opzichte van grotere concurrenten. En ze wil laten zien dat een beperkt budget geen bezwaar hoeft te zijn voor effectieve marketing. Zeker in het digitale tijdperk. Lang niet alle ondernemers lezen boek In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009 'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzpers'. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten opzichte van grotere concurrenten. En ze wil laten zien dat een beperkt budget geen bezwaar hoeft te zijn voor effectieve marketing. Zeker in het digitale tijdperk. Lang niet alle ondernemers lezen boeken. Daarom heeft ze voor alle niet-lezers haar gedachtegoed samengevat in een handzaam boekje. Behoor jij tot de groep nietboekenlezers, dan kun je met dit boekje in ongeveer één uur kennismaken met de tien spelregels van Calimeromarketing in het 2.0 tijdperk. En er vervolgens je voordeel mee doen. Karen Romme (1965) werkt sinds 1998 aan het ondernemender maken van Nederland. Ze heeft een multimedia-uitgeverij, is een veelgevraagd spreker en schrijft wekelijks een column voor Het Financieele Dagblad. Ze schreef acht boeken, waarvan de bestsellers over Calimeromarketing (2.0), met ruim 30.000 verkochte exemplaren, de bekendste zijn. Marketing & Sales, Business & Finance, Calimeromarketing 2.0 in een eierdop~~ Karen Romme~~Marketing & Sales~~Business & Finance~~9789059725010, nl, Calimeromarketing 2.0 in een eierdop, Karen Romme, 9789059725010, Eburon Elements, 02/28/2011, , , , Eburon Elements, 02/28/2011<
| | kobo.comE-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Calimeromarketing 2.0 in een eierdop
- nieuw boek2009, ISBN: 9789059725010
In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009 'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en … Meer...
In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009 'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzpers'. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten opzichte van grotere concurrenten. En ze wil laten zien dat een beperkt budget geen bezwaar hoeft te zijn voor effectieve marketing. Zeker in het digitale tijdperk. Lang niet alle ondernemers lezen boeken. Daarom heeft ze voor alle niet-lezers haar gedachtegoed samengevat in een handzaam boekje. Behoor jij tot de groep nietboekenlezers, dan kun je met dit boekje in ongeveer één uur kennismaken met de tien spelregels van Calimeromarketing in het 2.0 tijdperk. En er vervolgens je voordeel mee doen. Karen Romme (1965) werkt sinds 1998 aan het ondernemender maken van Nederland. Ze heeft een multimedia-uitgeverij, is een veelgevraagd spreker en schrijft wekelijks een column voor Het Financieele Dagblad. Ze schreef acht boeken, waarvan de bestsellers over Calimeromarketing (2.0), met ruim 30.000 verkochte exemplaren, de bekendste zijn. Business & Economie Marketing Marketing<
| | Ako.nlako.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Karen Romme:Calimeromarketing 2.0 in een eierdop
- nieuw boek 2009, ISBN: 9789059725010
In 2004 verscheen'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zz… Meer...
In 2004 verscheen'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzpers'. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten opzichte van grotere concurrenten. En ze wil laten zien dat een beperkt budget geen bezwaar hoeft te zijn voor effectieve marketing. Zeker in het digitale tijdperk. Lang niet alle Nederlands / Business eBooks / Marketing / eBooks tot € 7,50 /<
| | eBook.nlebook.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Karen Romme:Calimeromarketing 2.0 in een eierdop
- nieuw boek 2004, ISBN: 9789059725010
voor ondernemers, freelancers en zzp'ers die geen boeken lezen. In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in... Volwassenen Nederlands eBook Business & Communi… Meer...
voor ondernemers, freelancers en zzp'ers die geen boeken lezen. In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in... Volwassenen Nederlands eBook Business & Communicatie > Marketing > Marketing & Sales true, Eburon Elements<
| | bruna.nlbruna.nl eBook Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Karen Romme:Calimeromarketing 2.0 in een eierdop
- nieuw boek ISBN: 9789059725010
voor ondernemers, freelancers en zzp'ers die geen boeken lezen. In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in... Marketing & Sales
| | bruna.nlDirect te downloaden Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.