- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,20, hoogste prijs: € 22,99, gemiddelde prijs: € 20,14
1
Contrarian Branding by Roland Van Der Vorst Paperback | Indigo Chapters
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 28,99
(ongeveer € 22,05)
bestellenGesponsorde link

Contrarian Branding by Roland Van Der Vorst Paperback | Indigo Chapters - nieuw boek

ISBN: 9789063694630

The world is busier than ever. One of the major challenges for brands is how to stand out of the competition: brands competing for market share, new brands that are being introduced, and … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 22,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Vorst, Roland, van der:

Contrarian Branding: Stand Out by Camouflaging the Competition - pocketboek

2018, ISBN: 9789063694630

[ED: Softcover], [PU: BIS Publishers / Laurence King Publishing], The world is busier than ever. One of the majorchallenges for brands is how to stand out from thecompetition: brands comp… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Contrarian Branding: Stand Out by Camouflaging the Competition - Roland Van Der Vorst
bestellen
bij ZVAB.com
CHF 22,27
(ongeveer € 22,48)
verzending: € 19,741
bestellenGesponsorde link
Roland Van Der Vorst:
Contrarian Branding: Stand Out by Camouflaging the Competition - pocketboek

2018

ISBN: 9063694636

[EAN: 9789063694630], Neubuch, [SC: 19.74], [PU: BIS PUBL Jan 2018], BUSINESS / ECONOMICS FINANCE; & MARKETING GENERAL, Neuware -The world is busier than ever. One of the majorchallenges … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 19.74 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
4
The Camouflage Effect: Stand Out by Camouflaging the Competition - Vorst, Roland van der
bestellen
bij amazon.de
€ 15,20
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Vorst, Roland van der:
The Camouflage Effect: Stand Out by Camouflaging the Competition - eerste uitgave

2017, ISBN: 9789063694630

pocketboek

BIS Publishers, Taschenbuch, Auflage: 1, 178 Seiten, Publiziert: 2017-10-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 28677360, 0.8 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Präsentation, Job … Meer...

Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Howbooks
5
Contrarian Branding - Roland van der Vorst
bestellen
bij lehmanns.de
€ 17,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Roland van der Vorst:
Contrarian Branding - pocketboek

2017, ISBN: 9789063694630

Stand Out by Camouflaging the Competition, Buch, Softcover, [PU: BIS Publishers B.V.], BIS Publishers B.V., 2017

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Contrarian Branding

The world is busier than ever. One of the major challenges for brands is how to stand out of the competition: brands competing for market share, new brands that are being introduced, and indeed politicians fighting for attention in a crowded arena. What to make of all the brand content being thrust through the digital channels every day by those in search of a willing audience? In the ocean of competing supply, it’s easier to drown than to float to the surface. While warehouses and supermarket shelves overflow, inboxes and servers fill up and everyone has more and more choice, the question arises: What does it take for a brand to stand out? How do brands consistently get themselves noticed in a world that has more and more to offer?

The answer is certainly not to create more and more messages. Instead, brand managers should be able to craft ‘polar’ brand associations. In this book, professor, top strategist and entrepreneur Roland van der Vorst shows how brands catch the eye by creating polarity.
This goes further than just being different. It’s a sophisticated technique to set brands apart from all other competitors in a radical way. This can be done by creating brand associations that radically split a competitive field into absolute opposites or are able to reconcile these in unexpected ways. Lightheartedly and with a wealth of examples, he describes unique ways of guaranteeing brands to create a break through. Contrarian Branding is a must for brands eager to stand ou

Gedetalleerde informatie over het boek. - Contrarian Branding


EAN (ISBN-13): 9789063694630
ISBN (ISBN-10): 9063694636
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2017
Uitgever: BIS Publishers B.V.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2017-06-15T15:53:50+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-07T10:53:22+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789063694630

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-6369-463-6, 978-90-6369-463-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: van der, van vorst, roland, king
Titel van het boek: branding, the stand, the contrarian, camouflage


Gegevens van de uitgever

Auteur: Roland, van der Vorst
Titel: Contrarian Branding; Contrarian Branding - Stand Out by Camouflaging the Competition
Uitgeverij: BIS Publishers; Laurence King Publishing
192 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2018-01-01
Amsterdam; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
17,99 € (DE)
17,99 € (AT)
No longer supplied by us
mit zahlreichen farb. Abb.

BA; B131; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Businesskommunikation und -präsentation; Verstehen; Marketingstrategie; Wettbewerb; Brand-Marketing; Optimieren


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789063695095 Contrarian Branding (Roland van der Vorst)


< naar Archief...