- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,58, hoogste prijs: € 70,52, gemiddelde prijs: € 18,19
1
Foundations in IT Service Management, basierend auf ITIL (German Version)
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 4,60
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Foundations in IT Service Management, basierend auf ITIL (German Version) - pocketboek

2006, ISBN: 9077212396

[EAN: 9789077212394], [PU: Van Haren Publishing], SERVICEMANAGEMENT,ITIL (IT-INFRASTRUCTURE LIBRARY),IT-MANAGEMENT, Gebraucht - Sehr gut Auflage, ungeles. Mängelexpl., Lagerschaden (Knick… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH, Einbeck, Germany [61614070] [Rating: 5 (von 5)]
2
Foundations in IT Service Management, basierend auf ITIL (German Version) - Bon, Jan van, Veen, Annelies van der, Pieper, Mike
bestellen
bij amazon.de
€ 4,58
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Bon, Jan van, Veen, Annelies van der, Pieper, Mike:

Foundations in IT Service Management, basierend auf ITIL (German Version) - pocketboek

2007, ISBN: 9789077212394

Van Haren Publishing, Taschenbuch, Auflage: German ed, 241 Seiten, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 43187-12230, 1.45 kg, Verkaufsrang: 3511634, Management, Busines… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 3.00) ZOXS GmbH
3
Foundations in IT Service Management, basierend auf ITIL (German Version) - Bon, Jan van, Veen, Annelies van der, Pieper, Mike
bestellen
bij amazon.de
€ 4,58
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Bon, Jan van, Veen, Annelies van der, Pieper, Mike:
Foundations in IT Service Management, basierend auf ITIL (German Version) - pocketboek

2007

ISBN: 9789077212394

Van Haren Publishing, Taschenbuch, Auflage: German ed, 241 Seiten, Publiziert: 2007T, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 43187-12230, 0.66 kg, Verkaufsrang: 3335037, Management, Busines… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ZOXS GmbH
4
IT Service management Duitse editie: eine Einfuhrung
bestellen
bij Amazon.nl
€ 70,52
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
IT Service management Duitse editie: eine Einfuhrung - pocketboek

2004, ISBN: 9789077212394

auteur: van Bon, J. Van Haren Publishing, Paperback, Auflage: Eerste editie, 268 Seiten, Publiziert: 2004-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 43187-12230, 1.45 kg, Manag… Meer...

Verzendingskosten:Wordt gewoonlijk verzonden binnen 2 tot 3 weken. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 0.00) ukbooks_de
5
bestellen
bij ZVAB.com
€ 6,65
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Foundations in IT Service Management, basierend auf ITIL (German Version) - pocketboek

2005, ISBN: 9077212396

[EAN: 9789077212394], [SC: 3.0], [PU: Van Haren Publishing], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Desc… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.00 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Beoordeling: 5 (van 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
IT Service management Duitse editie: eine Einfuhrung

In recent years, IT Service Management has developed into a field in its own right. Organizations are now so dependent on the automation of large parts of their business processes that the quality of IT services and the synchronization of these services with the needs of the organization are now essential to their survival. This introduction to IT Service Management, published by ITSMF-NL, is based on the latest edition of the ITIL books on Service Support and Service Delivery and is intended to serve as: a thorough and convenient introduction to the field of IT Service Management and the books in the IT Infrastructure Library (ITIL); a self-study guide that contains all the material needed to prepare for the Foundation Certificate examination in IT Service Management. This new edition contains additional chapters on two recently published ITIL books: ICT Infrastructure Management and Application Management. While this book may serve as a textbook, it is not a theoretical book. Instead, it contains a wealth of practical knowledge collected by the editorial board. This practical knowledge and the introduction to the field of IT service management make the book useful even for those not preparing for the examination. Since no single publication can have the answers to all the questions that arise in a field so multifaceted as IT Service Management, the aim of the book is to raise key questions, to encourage discussions and the comparison of the best practices found in the book with the reader's own experience. We expect that this book will fulfil a clear need, and it deserves not just to be read and studied, but also to be used wisely in practice.

Gedetalleerde informatie over het boek. - IT Service management Duitse editie: eine Einfuhrung


EAN (ISBN-13): 9789077212394
ISBN (ISBN-10): 9077212396
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Van Haren Publishing
261 Bladzijden
Gewicht: 0,568 kg
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-25T20:18:50+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-25T22:16:30+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789077212394

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-77212-39-6, 978-90-77212-39-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: van der veen, jan pieper, bon, pieper beinder, annelies, haren publishing
Titel van het boek: foundation, service management basierend auf itil, foundations service management basierend itil, service management eine einführung, self service


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789087530594 Foundations in IT Service Management: basierend auf ITIL® V3 (ITSM Library)(Schwarz-Weiß-Version) (Tjassing, Ruby)


< naar Archief...