- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,47, hoogste prijs: € 4,29, gemiddelde prijs: € 3,39
1
Foundations of IT Service Management : Based on ITIL by , J. Van Bon - , J. Van Bon
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
, J. Van Bon:

Foundations of IT Service Management : Based on ITIL by , J. Van Bon - gebruikt boek

ISBN: 9789077212585

In recent years, IT Service Management has developed into a field in its own right. Organizations are now so dependent on the automation of large parts of their business processes that th… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,46
(ongeveer € 1,47)
verzending: € 7,041
bestellenGesponsorde link

Jan Van Bon:

Foundations of IT Service Management: based on ITIL (English version) - pocketboek

ISBN: 9789077212585

Van Haren Publishing. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible … Meer...

Verzendingskosten: EUR 7.04 Discover Books
3
Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2) - Bon, Jan van
bestellen
bij ZVAB.com
€ 4,29
verzending: € 5,831
bestellenGesponsorde link
Bon, Jan van:
Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2) - pocketboek

2005

ISBN: 9077212582

[EAN: 9789077212585], usado, muito bom estado, [SC: 5.83], [PU: Van Haren Publishing], BON JAN VAN FOUNDATIONS OF IT SERVICE MANAGEMENT BASED ON ITIL ITILV2, The book has been read, but … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.83 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [qualificação: 5 (de 5)]
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 3,33
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bon, Jan van:
Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2) - pocketboek

2005, ISBN: 9077212582

[EAN: 9789077212585], [SC: 0.0], [PU: Van Haren Publishing], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 3,99
(ongeveer € 3,90)
verzending: € 18,671
bestellenGesponsorde link
Foundations of IT Service Management: based on ITIL (English version) - gebruikt boek

ISBN: 9789077212585

Van Haren Publishing. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owners name, short gifters inscripti… Meer...

Verzendingskosten: EUR 18.67 Wonder Book

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2)

This introduction to IT Service Management is intended to serve as: a thorough and convenient introduction to the field of IT Service Management and the core books in the IT Infrastructure Library (ITIL); and a self-study guide that contains all the material needed to prepare for the Foundation Certificate examination in IT Service Management. It contains a wealth of practical knowledge collected by the editorial board that makes and raises questions, to encourage discussions and the comparison of the best practices found in the book with the reader's own experience.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Foundations of IT Service Management based on ITIL (ITILV2)


EAN (ISBN-13): 9789077212585
ISBN (ISBN-10): 9077212582
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Van Haren Publishing
Gewicht: 0,494 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-03T18:41:08+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-01T09:05:14+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789077212585

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-77212-58-2, 978-90-77212-58-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jan, bon, hare, pieper, van veen, van der, haren publishing
Titel van het boek: english, foundations service management based itil, self service


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789077212608 Foundations of IT Service Management: Based on ITIL (Jan Van Bon)


< naar Archief...