Nederlands
Nederland
Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
FILTER
- 0 resultaten
laagste prijs: 24,95 €, hoogste prijs: 26,70 €, gemiddelde prijs: 26,20 €
De essentie van communicatie / druk 1: over het succes van authenticiteit - Sander Videler, Jos Feijen, Tanja Notenboom
uitverkocht boek
(*)
Sander Videler, Jos Feijen, Tanja Notenboom:
De essentie van communicatie / druk 1: over het succes van authenticiteit - pocketboek

ISBN: 9079812064

Taschenbuch, [EAN: 9789079812066], Olive Press, Olive Press, Book, [PU: Olive Press], Olive Press, 54071011, Genres, 60447011, Architektur, Technik & Ingenieurswesen, 66034011, Belletristik, 56797011, Biografien & Erinnerungen, 58173011, Business, Karriere & Geld, 65981011, Comics, Mangas & Graphic Novels, 62991011, Computer & Internet, 54072011, Eltern & Familie, 56047011, Fachbücher, 57127011, Fantasy & Science Fiction, 65677011, Freizeit, Haus & Garten, 65140011, Geschichte, 64617011, Gesundheit, Geist & Körper, 59283011, Jugendbücher, 53817011, Kalender, 61180011, Kinderbücher, 64085011, Kochen & Genießen, 68333011, Krimis & Thriller, 59670011, Kunst & Fotografie, 54127011, Lernen & Nachschlagen, 55555011, Liebesromane & -erzählungen, 56535011, Medizin, 53965011, Musiknoten, 65108011, Outdoor, Umwelt & Natur, 63925011, Recht, 58645011, Reise & Abenteuer, 54682011, Religion & Esoterik, 69028011, Sachbücher, 65636011, Schwul & Lesbisch, 58390011, Sport & Fitness, 64226011, Unterhaltung & Kultur, 52044011, Fremdsprachige Bücher

Nieuw boek Amazon.de (Intern...
Amazon.de
Neuware Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De essentie van communicatie - Sander Videler, Jos Feijen, Tanja Notenboom
uitverkocht boek
(*)
Sander Videler, Jos Feijen, Tanja Notenboom:
De essentie van communicatie - nieuw boek

2010, ISBN: 9789079812066

ID: 133992

Hoe kom je tot succesvolle communicatie?'De essentie van communicatie' is in de zomer van 2010 uitgekomen en beschrijft mede aan de hand van praktijkcases een methodiek voor succesvolle communicatie: RootZ. In de visie van de auteurs, in het dagelijks leven communicatieprofessional bij Zandbeek Communication Group, draait alles om authenticiteit.Duurzame relaties creërenAlleen merken en organisaties die via communicatie de eigen essentie weten uit te drukken, zijn in staat om doelgroepen wezenlijk aan te spreken en zo een duurzame relatie te creëren. Dit - een duurzame relatie - is het doel van merkcommunicatie. Bedrijven en merken die `worden wie ze zijn` zullen op termijn altijd het beste presteren.Merken: spiegels voor betekenisgevingDe methodiek die in het boek beschreven wordt, maakt gebruik van principes uit diverse disciplines, waaronder marketing, communicatie, antropologie en psychologie. Centraal staan de inzichten uit de Jungiaanse psychologie die ervan uitgaat... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management

Nieuw boek Boeken.com
boeken.com
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De essentie van communicatie - Sander Videler
uitverkocht boek
(*)
Sander Videler:
De essentie van communicatie - nieuw boek

2010, ISBN: 9789079812066

ID: 41290714

Hoe kom je tot succesvolle communicatie?De essentie van communicatie is in de zomer van 2010 uitgekomen en beschrijft mede aan de hand van praktijkcases een methodiek voor succesvolle communicatie: RootZ. In de visie van de auteurs, in het dagelijks leven communicatieprofessional bij Zandbeek Communication Group, draait alles om authenticiteit.Duurzame relaties creërenAlleen merken en organisaties die via communicatie de eigen essentie weten uit te dru

Nieuw boek Zoeb.nl
Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De Essentie Van Communicatie - Jos Feijen, Sander Videler, Tanja Notenboom
uitverkocht boek
(*)
Jos Feijen, Sander Videler, Tanja Notenboom:
De Essentie Van Communicatie - nieuw boek

2010, ISBN: 9789079812066

ID: 79835188

Hoe kom je tot succesvolle communicatie? De essentie van communicatie is in de zomer van 2010 ... 0 Boeken Business- & Managementboeken Communicatie- & Marketingboeken Wel bestelbaar

Nieuw boek Eci
nieuw; Paperback Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De essentie van communicatie / druk 1 - Videler, Sander Feijen, Jos Notenboom, Tanja
uitverkocht boek
(*)
Videler, Sander Feijen, Jos Notenboom, Tanja:
De essentie van communicatie / druk 1 - pocketboek

ISBN: 9789079812066

[ED: Softcover], [PU: Olive Press], Versandfertig in über 4 Wochen, [SC: 0.00]

Nieuw boek Booklooker.de
buecher.de GmbH & Co. KG
Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek
De essentie van communicatie / druk 1: over het succes van authenticiteit

In deze tijden van complexiteit en hectiek kan een boek over de essentie van communicatie soelaas bieden, dachten men bij de Zandbeek Communication Group. Zij ontwikkelden een methodiek om communicatie met en tussen mensen te begrijpen. De methode kreeg de naam RootZ, omdat zij ervoor op zoek moesten naar de wortels van het vak (kijk op http://rootznetwork.ning.com). De Z is ongetwijfeld een verwijzing naar de bureaunaam. Het eindresultaat is de bureaufilosofie van ZCG in boekvorm, waarin zowel plaats is voor de rationele als voor de emotionele natuur van de mens in relatie tot (marketing)communicatie. De auteurs bekennen ruiterlijk dat zij niet iets nieuws hebben uitgevonden. Zij zijn aan de slag gegaan met bestaand gedachtegoed uit marketing, communicatie, antropologie en (Jungiaanse) psychologie en hebben dat op een vernieuwende manier bij elkaar gebracht en gepresenteerd. Hun boodschap luidt: word wie je bent en communiceer zo authentiek mogelijk vanuit die eigen identiteit, zonder misleidende boodschappen en maskers die een vals imago overeind proberen te houden. Naast authenticiteit als eerste essentie is het belangrijk om je te richten op het onderscheidend vermogen van je organisatie. De tweede essentie is focussen op die klantbehoeften waarmee je onderscheid kunt creëren ten opzichte van je concurrenten. De derde essentie bestaat uit communiceren via universele beelden en waarden. Daarvoor hebben de auteurs twaalf archetypen uitgewerkt . Ieder archetype wordt beschreven in een kernwaarde, een belofte, een merkstrategie en bijbehorende talenten en valkuilen. Zij onderkennen vijf niveaus van onderscheid of betekenisgeving die terug te voeren zijn op de lagen in de piramide van Maslow. Aan deze communicatieniveaus kunnen drie manieren van positioneren gekoppeld worden: de informatieve, de emotionele en de transformatieve. Al deze ingrediënten zijn nodig om tot een goede positionering te komen. De essentie van communicatie verwoordt de filosofie van de Zandbeek Communication Group. Het bureau komt regelmatig ter sprake in het boek, maar het is zeker geen bureaubrochure. Het boekje is smaakvol vormgegeven met een spiegelend omslag om je eigen identiteit te controleren. Het brengt op een inzichtelijke, prikkelende en bondige manier veel essentiële informatie bij elkaar uit verschillende disciplines. Opdrachtgevers kunnen hun reclamebureau erop doorzagen als ze weer eens met een positioneringvoorstel uit de 'zwarte doos' komen. Een aanrader voor iedereen die te maken heeft met positioneringsvraagstukken of met waardencommunicatie. Nico Jong

Gedetalleerde informatie over het boek. - De essentie van communicatie / druk 1: over het succes van authenticiteit


EAN (ISBN-13): 9789079812066
ISBN (ISBN-10): 9079812064
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: IJzer
114 Bladzijden
Gewicht: 0,288 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 12.02.2012 11:03:09
Boek voor het laatst gevonden op 03.09.2016 23:10:12
ISBN/EAN: 9789079812066

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-79812-06-4, 978-90-79812-06-6


< naar Archief...
Verwante boeken