
De Nieuwe Regels Van Social Media - Over Klantcontact, Blogs, Sociale Netwerken En Viral Marketing - pocketboek
ISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...
bol.com |

De Nieuwe Regels Van Social Media - Over Klantcontact, Blogs, Sociale Netwerken En Viral Marketing - pocketboek
ISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...
bol.com |

De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - pocketboek
ISBN: 9089650695
Taschenbuch, [EAN: 9789089650696], Duuren Media, Van, Duuren Media, Van, Book, [PU: Duuren Media, Van], Duuren Media, Van, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Ka… Meer...
Amazon.de (Intern... Amazon.de Neuware Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 0.00) Details... |
De nieuwe regels van social media: over klantcontact, blogs, sociale netwerken&viral marketing - nieuw boek
ISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...
Studystore.nl |

ISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...
Boeken.com |


De Nieuwe Regels Van Social Media - Over Klantcontact, Blogs, Sociale Netwerken En Viral Marketing - pocketboek
ISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...

David Meerman Scott:
De Nieuwe Regels Van Social Media - Over Klantcontact, Blogs, Sociale Netwerken En Viral Marketing - pocketboekISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...
De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - pocketboek
ISBN: 9089650695
Taschenbuch, [EAN: 9789089650696], Duuren Media, Van, Duuren Media, Van, Book, [PU: Duuren Media, Van], Duuren Media, Van, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Ka… Meer...
De nieuwe regels van social media: over klantcontact, blogs, sociale netwerken&viral marketing - nieuw boek
ISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...

ISBN: 9789089650696
Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - De nieuwe regels van social media: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing: Over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing
EAN (ISBN-13): 9789089650696
ISBN (ISBN-10): 9089650695
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Horst, Jaap-Wim van der, Duuren Media, Van
320 Bladzijden
Gewicht: 0,553 kg
Taal: dut/Holländisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-31T20:02:28+02:00 (Amsterdam)
Boek voor het laatst gevonden op 2024-08-26T20:53:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789089650696
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-8965-069-5, 978-90-8965-069-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jaap horst
Titel van het boek: marketing druk, social
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789089651082 De nieuwe regels van social media 3de druk (David Meerman Scott)
< naar Archief...