Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Zoekfuncties
actueel
Advertentie
Betaalde advertentie
- 5 resultaten
laagste prijs: € 22,99, hoogste prijs: € 30,18, gemiddelde prijs: € 28,24
1
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 30,18
verzending: € 0,00
David Meerman Scott, Jaap-Wim van der Horst, Tosca Weijers:

De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - pocketboek

ISBN: 9089650695

Taschenbuch, [EAN: 9789089650696], Duuren Media, Van, Duuren Media, Van, Book, [PU: Duuren Media, Van], Duuren Media, Van, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Ka… Meer...

Neuware Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 0.00)

  - Amazon.de
2
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 30,18
verzending: € 0,00

David Meerman Scott, Jaap-Wim van der Horst, Tosca Weijers:

De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - pocketboek

ISBN: 9089650695

Taschenbuch, [EAN: 9789089650696], Duuren Media, Van, Duuren Media, Van, Book, [PU: Duuren Media, Van], Duuren Media, Van, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Ka… Meer...

Neuware Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 0.00)

  - Amazon.de
3
De nieuwe regels van social media - David Meerman Scott
bestellen
bij Boeken.com
€ 29,90
verzending: € 0,00
David Meerman Scott:
De nieuwe regels van social media - nieuw boek

ISBN: 9789089650696

ID: 137405

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...

Verzendingskosten:3 werkdagen (EUR 0.00)

  - boeken.com
Betaalde advertentie
4
bestellen
bij iTunes.com
€ 22,99
verzending: € 0,00
David Meerman Scott:
De nieuwe regels van social media (e-boek) - nieuw boek

2011, ISBN: 9789089650696

ID: 488107560

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen vo… Meer...

Verzendingskosten:Download (EUR 0.00)

  -
5
bestellen
bij booklooker.de
€ 27,95
verzending: € 0,00
Meerman Scott, David:
De nieuwe regels van social media / druk 1 - pocketboek

ISBN: 9789089650696

[ED: Softcover], [PU: Duuren Media, Van], Versandfertig in über 4 Wochen, [SC: 0.00]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00)

  - buecher.de GmbH & Co. KG

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing


EAN (ISBN-13): 9789089650696
ISBN (ISBN-10): 9089650695
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Duuren Media, Van
320 Bladzijden
Gewicht: 0,553 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-31T20:02:28+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-08-17T21:20:52+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789089650696

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-8965-069-5, 978-90-8965-069-6


< naar Archief...