Aanmelden
De tip van euro-boek.nl
Soortgelijke boeken
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Zoekfuncties
boekentips
actueel
Advertentie
Betaalde advertentie
- 0 resultaten
laagste prijs: € 22,99, hoogste prijs: € 30,18, gemiddelde prijs: € 28,24
De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - David Meerman Scott, Jaap-Wim van der Horst, Tosca Weijers
(*)
David Meerman Scott, Jaap-Wim van der Horst, Tosca Weijers:
De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - pocketboek

ISBN: 9089650695

Taschenbuch, [EAN: 9789089650696], Duuren Media, Van, Duuren Media, Van, Book, [PU: Duuren Media, Van], Duuren Media, Van, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Karriere, 58174011, Biographien & Geschichte, 58227011, Finanzwesen, 356085011, Frauen & Wirtschaft, 356080011, Fähigkeiten, 58190011, Geschäftsleben, 58266011, Immobilien, 58235011, Industriezweige & Berufe, 58285011, International, 58289011, Investieren, 58354011, Kleinunternehmen & Unternehmertum, 58298011, Management & Führung, 58316011, Marketing & Verkauf, 58348011, Nachschlagewerke, 356079011, Organisationales Verhalten, 58332011, Persönliche Finanzen, 356084011, Populäre Wirtschaftswissenschaften, 58202011, Wirtschaftswissenschaften, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher, 53014011, Niederländisch, 53004011, Weitere Sprachen, 52858011, Weitere Fremdsprachen, 52044011, Fremdsprachige Bücher, 208623031, Taschenbuch, 208621031, Format (binding_browse-bin), 366250011, Refinements, 52044011, Fremdsprachige Bücher

 Amazon.de (Intern...
Amazon.de
Neuware Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - David Meerman Scott, Jaap-Wim van der Horst, Tosca Weijers
(*)
David Meerman Scott, Jaap-Wim van der Horst, Tosca Weijers:
De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing - pocketboek

ISBN: 9089650695

Taschenbuch, [EAN: 9789089650696], Duuren Media, Van, Duuren Media, Van, Book, [PU: Duuren Media, Van], Duuren Media, Van, 58173011, Business, Karriere & Geld, 54529011, Arbeitssuche & Karriere, 58174011, Biographien & Geschichte, 58227011, Finanzwesen, 356085011, Frauen & Wirtschaft, 356080011, Fähigkeiten, 58190011, Geschäftsleben, 58266011, Immobilien, 58235011, Industriezweige & Berufe, 58285011, International, 58289011, Investieren, 58354011, Kleinunternehmen & Unternehmertum, 58298011, Management & Führung, 58316011, Marketing & Verkauf, 58348011, Nachschlagewerke, 356079011, Organisationales Verhalten, 58332011, Persönliche Finanzen, 356084011, Populäre Wirtschaftswissenschaften, 58202011, Wirtschaftswissenschaften, 54071011, Genres, 52044011, Fremdsprachige Bücher, 53014011, Niederländisch, 53004011, Weitere Sprachen, 52858011, Weitere Fremdsprachen, 52044011, Fremdsprachige Bücher

 Amazon.de (Intern...
Amazon.de
Neuware Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De nieuwe regels van social media - David Meerman Scott
(*)
David Meerman Scott:
De nieuwe regels van social media - nieuw boek

ISBN: 9789089650696

ID: 137405

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten. De nieuwe regels van social media biedt een toegankelijk overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek is voorzien van de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube. Daarnaast biedt het een stappenplan om de kracht van internet te gebruiken: direct communiceren met klanten, verkoop stimuleren en online zichtbaar zijn. 'Het internet gaat niet... tijdelijk bij bestelling van euro 20,00 of meer gratis verzending management

 Boeken.com
boeken.com
Verzendingskosten:3 werkdagen (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De nieuwe regels van social media (e-boek) - David Meerman Scott
(*)
David Meerman Scott:
De nieuwe regels van social media (e-boek) - nieuw boek

2011, ISBN: 9789089650696

ID: 488107560

Om in de nieuwemediajungle te kunnen overleven, moeten de regels van old school marketing worden losgelaten. De teloorgang van de traditionele massamarketing biedt echter nieuwe kansen voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die op zoek zijn naar een manier om hun klanten goedkoop en effectief te bereiken. En dat is goed voor consumenten: de online cultuur van integriteit en informatie zorgt voor transparantie in de markt en een betere kwaliteit van producten., 2011

 iTunes.com
Verzendingskosten:Download (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De nieuwe regels van social media / druk 1 - Meerman Scott, David
(*)
Meerman Scott, David:
De nieuwe regels van social media / druk 1 - pocketboek

ISBN: 9789089650696

[ED: Softcover], [PU: Duuren Media, Van], Versandfertig in über 4 Wochen, [SC: 0.00]

 booklooker.de
buecher.de GmbH & Co. KG
Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00)
Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - De nieuwe regels van social media / druk 1: over klantcontact, blogs, sociale netwerken en viral marketing


EAN (ISBN-13): 9789089650696
ISBN (ISBN-10): 9089650695
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Duuren Media, Van
320 Bladzijden
Gewicht: 0,553 kg
Taal: dut/Holländisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 31.03.2011 20:02:28
Boek voor het laatst gevonden op 17.08.2016 21:20:52
ISBN/EAN: 9789089650696

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-8965-069-5, 978-90-8965-069-6


< naar Archief...
Verwante boeken