- 5 resultaten
laagste prijs: € 85,59, hoogste prijs: € 147,33, gemiddelde prijs: € 117,20
1
Children, Development and Education - Springer
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 162,90
(ongeveer € 147,33)
verzending: € 16,281
bestellenGesponsorde link
Springer:

Children, Development and Education - nieuw boek

2011, ISBN: 9789400702431

Historical anthropology is a revision of the German philosophical anthropology under the influences of the French historical school of Annales and the Anglo-Saxon cultural anthropology. C… Meer...

Nr. 29347903. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, spese di spedizione aggiuntive, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.28)
2
Children, Development and Education
bestellen
bij Springer.com
€ 85,59
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Children, Development and Education - nieuw boek

ISBN: 9789400702431

Historical anthropology is a revision of the German philosophical anthropology under the influences of the French historical school of Annales and the Anglo-Saxon cultural anthropology. C… Meer...

Nr. 978-94-007-0243-1. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
3
Children, Development and Education - Michalis Kontopodis; Christoph Wulf; Bernd Fichtner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 128,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Michalis Kontopodis; Christoph Wulf; Bernd Fichtner:
Children, Development and Education - nieuw boek

2011

ISBN: 9789400702431

Cultural, Historical, Anthropological Perspectives, eBooks, eBook Download (PDF), 2011, [PU: Springer Netherland], Seiten: 264, Springer Netherland, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Children, Development and Education - Bernd Fichtner; Michalis Kontopodis; Christoph Wulf
bestellen
bij lehmanns.de
€ 96,29
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bernd Fichtner; Michalis Kontopodis; Christoph Wulf:
Children, Development and Education - nieuw boek

2011, ISBN: 9789400702431

Cultural, Historical, Anthropological Perspectives, eBooks, eBook Download (PDF), 2011, [PU: Springer Netherlands], Springer Netherlands, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Children, Development and Education - Michalis Kontopodis; Christoph Wulf; Bernd Fichtner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 128,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Michalis Kontopodis; Christoph Wulf; Bernd Fichtner:
Children, Development and Education - nieuw boek

2011, ISBN: 9789400702431

Cultural, Historical, Anthropological Perspectives, eBooks, eBook Download (PDF), 2011, [PU: Springer Netherland], Springer Netherland, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Children, Development and Education


EAN (ISBN-13): 9789400702431
ISBN (ISBN-10): 9400702434
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Springer Netherlands
264 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-01-01T14:45:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-20T16:19:02+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789400702431

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
94-007-0243-4, 978-94-007-0243-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: wulf, straub jan, bernd fichtner, christoph ktz, isaac elishakoff
Titel van het boek: development children


Gegevens van de uitgever

Auteur: Michalis Kontopodis; Christoph Wulf; Bernd Fichtner
Titel: International perspectives on early childhood education and development; Children, Development and Education - Cultural, Historical, Anthropological Perspectives
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
264 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-03-30
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
VIII, 264 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik/Kindergarten- und Vorschulpädagogik; Frühkindliche Pflege & Bildung; Verstehen; Vygotsky L.S. active subjectivity; anthropology of childhood; appropriation; child development; childhood research; childhood studies; contextualizing; critical reflection; cultural-historical activity theory (CHAT); developmental psychology; double culturality and historicity; early childhood development; early childhood education; educational science; embodiment; ethnography; everyday action; family rituals; infancy; language development; marginalized youth; media; mimesis; minorities; new media; performativity; power relations; qualitative methodology; socio-cultural approaches to education; sociology of childhood; zone of proximal development; B; Early Childhood Education; Educational Psychology; Developmental Psychology; Anthropology; Early Childhood Education; Educational Psychology; Developmental Psychology; Anthropology; Education; Pädagogische Psychologie; Entwicklungspsychologie; Anthropologie; BB

1. M. Kontopodis: Introduction.- Part I: Culture, History and Child Development.- 2. A. Stetsenko: Darwin and Vygotsky on Development - An exegesis on human nature.- 3. F. Seeger & M. Hildebrand-Nilshon: Two Lines of Development: Reconsidering and Updating Vygotsky’s Argument.- 4. Ch. Moro: Material Culture and Semiotic Development in Early Childhood.- 5. Ch. Wulf: Mimesis in Early Childhood – Enculturation, Practical Knowledge and Performativity .- 6. B. Althans: Speculative Fantasies - Infancy in the Educational Discourse of Early Modern Germany.- Part II: Gender, Performativity and Educational Practice.- 7. M. Hedegaard: A Cultural-Historical Approach to Children’s Development of Multiple Cultural Identities.- 8. G. Ivinson: School Curriculum as Developmental Resource – Gender and Knowledge.- 9. K. Audehm: Under the Sign of the Coffee Pot: Mealtime Rituals as Performative Practices.- 10. S. Klasen: Touching Each Other - Video-analysis of Mother-Infant Interaction after the Birth.- 11. E. Sørensen: Configuration of Ontologies - an Inquiry into Learning Designs.- 12. M. Kontopodis: Enacting Human Developments – From Representation to Virtuality.- 13. A. Chronaki: “Troubling” Essentialist Identities – Performative Mathematics and the Politics of possibility. Instead of an Epilogue.- 14. S. Chaiklin: The Role of ‘Practice’ in Cultural-Historical Science.- Biographical Notes.- Index.

< naar Archief...