2012, ISBN: 9789401029032
eBooks, eBook Download (PDF), Like preludes, prefaces are usually composed last. Putting them in the front of the book is a feeble reflection of what, in the style of mathe- matics treati… Meer...
lehmanns.de Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9789401029032
Like preludes, prefaces are usually composed last. Putting them in the front of the book is a feeble reflection of what, in the style of mathe matics treatises and textbooks, I usually c… Meer...
Springer.com Nr. 978-94-010-2903-2. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9789401029032
Mathematics as an Educational Task ab 341.49 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung, Medien > Bücher, Mathematics as an Educational Task - … Meer...
Hugendubel.de Nr. 25443226. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9789401029032
Mathematics as an Educational Task ab 341.49 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung, Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Sachthemen… Meer...
Hugendubel.de Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9789401029032
*Mathematics as an Educational Task* / pdf eBook für 308.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Sachthemen … Meer...
Hugendubel.de Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |
2012, ISBN: 9789401029032
eBooks, eBook Download (PDF), Like preludes, prefaces are usually composed last. Putting them in the front of the book is a feeble reflection of what, in the style of mathe- matics treati… Meer...
ISBN: 9789401029032
Like preludes, prefaces are usually composed last. Putting them in the front of the book is a feeble reflection of what, in the style of mathe matics treatises and textbooks, I usually c… Meer...
ISBN: 9789401029032
Mathematics as an Educational Task ab 341.49 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung, Medien > Bücher, Mathematics as an Educational Task - … Meer...
ISBN: 9789401029032
Mathematics as an Educational Task ab 341.49 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung, Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Sachthemen… Meer...
ISBN: 9789401029032
*Mathematics as an Educational Task* / pdf eBook für 308.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Sachthemen … Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Mathematics as an Educational Task
EAN (ISBN-13): 9789401029032
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Springer Netherlands
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2016-01-19T10:42:30+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-21T16:02:31+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789401029032
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-94-010-2903-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hans freudenthal, max freudenthal, freud
Titel van het boek: mathematics educational task
Gegevens van de uitgever
Auteur: Hans Freudenthal
Titel: Mathematics as an Educational Task
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
680 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2012-12-06
Dordrecht; NL
Taal: Engels
309,23 € (DE)
317,90 € (AT)
354,00 CHF (CH)
Available
XII, 680 p.
EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; algebra; calculus; education; function; geometry; mathematics; C; Mathematics Education; Education; Mathematik; BB
I. The Mathematical Tradition.- II. Mathematics Today.- III. Tradition and Education.- IV. Use and Aim of Mathematics Instruction.- V. The Socratic Method.- VI. Re-invention.- VII. Organization of a Field by Mathematizing.- VIII. Mathematical Rigour.- IX. Instruction.- X. The Mathematics Teacher.- XI. The Number Concept — Objective Accesses.- XII. Developing the Number Concept from Intuitive Methods to Algorithmizing and Rationalizing.- XIII. Development of the Number Concept — The Algebraic Method.- XIV. Development of the Number Concept — From the Algebraic Principle to the Global Organization of Algebra.- XV. Sets and Functions.- XVI. The Case of Geometry.- XVII. Analysis.- XVIII. Probability and Statistics.- XIX. Logic.- Appendix I. Piaget and the Piaget School’s Investigations on the Development of Mathematical Notions.- Appendix II. Papers of the Author on Mathematical Instruction.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789027703224 Mathematics as an Educational Task (Freudenthal, Hans)
< naar Archief...