2011, ISBN: 9401082677
[EAN: 9789401082679], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Netherlands], ENVIRONMENT; RESEARCH; TRADE, Druck auf Anfrage Neuware - Locational research has long been concerned with industrial… Meer...
ZVAB.com AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 9789401082679
Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1987, 268 Seiten, Publiziert: 2011-09-26T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white illustration… Meer...
amazon.co.uk |
2011, ISBN: 9789401082679
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Locational research has long be… Meer...
booklooker.de |
2011, ISBN: 9789401082679
Buch, Softcover, Softcover reprint of the original 1st ed. 1987, [PU: Springer], Springer, 2011
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 9789401082679
Springer, 2011. Paperback. New., Springer, 2011, 6
Biblio.co.uk |
2011, ISBN: 9401082677
[EAN: 9789401082679], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Netherlands], ENVIRONMENT; RESEARCH; TRADE, Druck auf Anfrage Neuware - Locational research has long been concerned with industrial… Meer...
2011, ISBN: 9789401082679
Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1987, 268 Seiten, Publiziert: 2011-09-26T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white illustration… Meer...
2011
ISBN: 9789401082679
pocketboek
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Locational research has long be… Meer...
2011, ISBN: 9789401082679
Buch, Softcover, Softcover reprint of the original 1st ed. 1987, [PU: Springer], Springer, 2011
2011, ISBN: 9789401082679
Springer, 2011. Paperback. New., Springer, 2011, 6
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Spatial Strategies in Retailing
EAN (ISBN-13): 9789401082679
ISBN (ISBN-10): 9401082677
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Springer
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T19:46:43+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-05-26T10:04:21+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789401082679
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
94-010-8267-7, 978-94-010-8267-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: laulajainen
Gegevens van de uitgever
Auteur: R. Laulajainen
Titel: GeoJournal Library; Spatial Strategies in Retailing
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
254 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-09-26
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XIV, 254 p.
BC; Hardcover, Softcover / Geowissenschaften/Geografie; Wirtschaftsgeographie; Verstehen; environment; research; trade; Economic Geography; BB; EA
The Scope.- The Retailing Scene.- The Data.- What to Expect.- The Swedish Prelude.- Meeths.- IKEA.- Hennes & Mauritz.- Kapp-Ahl.- Gulin’s.- Ara-Jet.- The Swedish prelude.- Historical Examples.- A & P.- Woolworth’s.- Kresge’s.- Penney’s.- Gimbel’s.- May’s.- General lesson.- Environment.- Federal Trade Commission.- Competition.- Purchasing power.- Companies by State.- Oil Companies.- Food Stores.- Restaurants.- Specialty Stores.- Home Furnishing.- Toys and Books.- Promotional Apparel.- Fashion Apparel.- Common Features.- Discounters.- Korvette.- Almart.- Venture.- Gold Key etc.- Target.- Caldor.- Wal-Mart.- Low-markup department stores.- Department Stores.- Generalities.- Allied Stores.- Associated Dry Goods.- R.H. Macy&Co.- Federated Department Stores.- May Department Stores.- Dayton Hudson.- Carter Hawley Hale.- Common Traits.- Conclusion.- Abbreviations.- References.- Appendices.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789400939837 Spatial Strategies in Retailing (R. Laulajainen)
< naar Archief...