- 0 resultaten
laagste prijs: € 47,99, hoogste prijs: € 64,19, gemiddelde prijs: € 60,95
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 64,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lenssen, Gilbert G. (Hrsg.) / Lenssen, Gilbert G. / Smith, N. Craig (Hrsg.) / Smith, N. Craig:

Managing Sustainable Business - An Executive Education Case and Textbook - pocketboek

2019, ISBN: 9789402416343

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: Springer Springer Netherlands], AUSFÜHRLICHERE BESCHREIBUNG: This book offers 32 texts and case studies from across a wide range of business sectors ar… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 47,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Herausgegeben:Lenssen, Gilbert G.; Smith, N. Craig:

Managing Sustainable Business - pocketboek

2019, ISBN: 9789402416343

[ED: Softcover], [PU: Springer / Springer Netherlands], This book offers 32 texts and case studies from across a wide range of business sectors around a managerial framework for Sustainab… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Managing Sustainable Business - Gilbert G. Lenssen; N. Craig Smith
bestellen
bij Springer.com
€ 64,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gilbert G. Lenssen; N. Craig Smith:
Managing Sustainable Business - pocketboek

ISBN: 9789402416343

This book offers 32 texts and case studies from across a wide range of business sectors around a managerial framework for Sustainable Business. The case studies are developed for and test… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij lehmanns.de
€ 64,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gilbert G. Lenssen; N. Craig Smith:
Managing Sustainable Business - pocketboek

2019, ISBN: 9789402416343

An Executive Education Case and Textbook, Buch, Softcover, Softcover reprint of the original 1st ed. 2019, [PU: Springer], Springer, 2019

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
5
Managing Sustainable Business - Gilbert G. Lenssen; N. Craig Smith
bestellen
bij lehmanns.de
€ 64,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gilbert G. Lenssen; N. Craig Smith:
Managing Sustainable Business - pocketboek

2019, ISBN: 9789402416343

An Executive Education Case and Textbook, Softcover reprint of the original 1st ed. 2019, Softcover, Buch, [PU: Springer]

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Managing Sustainable Business


EAN (ISBN-13): 9789402416343
pocket book
Verschijningsjaar: 2019
Uitgever: Springer

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2019-04-25T16:12:47+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-09-03T15:33:05+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789402416343

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-94-024-1634-3


Gegevens van de uitgever

Auteur: Gilbert G. Lenssen
Titel: Managing Sustainable Business - An Executive Education Case and Textbook
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
682 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2019-02-01
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 1,098 kg
Taal: Engels
65,99 € (DE)

BC; Previously published in hardcover; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Sonstiges; Unternehmensethik und soziale Verantwortung, CSR; Verstehen; Access to Essential Medicines; Accountability and Risks; Bringing Technology To The Aging Population; Business Growth Strategy; Climate Change; Corporate Governance; Creating Comparative Advantage; Creating Shared Value; HRM and Management Development Strategy; Revenue Flow and Human Rights; Strategic Choices; Strategic differentiation; Strategy and Stakeholders; Supply Chain Controversy; Sustainability Risks; Sustainable Growth and Emerging Markets; The Sustainable Entreprise; Turning A Problem Into A Resource; Value Creation Through Responsible Supplier Relationships; World Business Council for Sustainable Development; B; Business Ethics; Administration, Organization and Leadership; Business Strategy/Leadership; Emerging Markets/Globalization; Business Ethics; Organization and Leadership; Business Strategy and Leadership; Emerging Markets and Globalization; Business and Management; Bildungswesen: Organisation und Verwaltung; Strategisches Management; Entwicklungsökonomie und Schwellenländer; BB


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789402411423 Managing Sustainable Business (Lenssen)


< naar Archief...