Het Boek Titus Meeuws (9460100759) geschreven door Titus Meeuws bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in h… Meer...
Het Boek Titus Meeuws (9460100759) geschreven door Titus Meeuws bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken > Nederlandse boeken > Kunst & Cultuur > Beeldend & architectuur > Beeldende kunst<
bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug … Meer...
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken Kunst en cultuur Alle kunst en cultuur Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur Hardcover, Nieuwe Haagsche, Uitgeverij De<
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug … Meer...
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken Kunst & cultuur Alle kunst & cultuur Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur Hardcover<
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug … Meer...
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken Kunst & cultuur Alle kunst & cultuur Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur Hardcover<
Het boek Titus Meeuws (ISBN:9789460100758) geschreven door Gijsbert van der Wal bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schilder… Meer...
Het boek Titus Meeuws (ISBN:9789460100758) geschreven door Gijsbert van der Wal bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to... Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur<
bruna.nl
Nr. 9789460100758. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het Boek Titus Meeuws (9460100759) geschreven door Titus Meeuws bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in h… Meer...
Het Boek Titus Meeuws (9460100759) geschreven door Titus Meeuws bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken > Nederlandse boeken > Kunst & Cultuur > Beeldend & architectuur > Beeldende kunst<
- Nr. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug … Meer...
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken Kunst en cultuur Alle kunst en cultuur Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur Hardcover, Nieuwe Haagsche, Uitgeverij De<
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug … Meer...
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken Kunst & cultuur Alle kunst & cultuur Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur Hardcover<
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug … Meer...
Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to me while I'm painting? How do I fix my easel in strong wind?' These questions initially drove plein air painter Titus Meeuws back into his studio. There he could paint in peace and quiet what he had observed outside. However, in the end painting without disturbances proves to be too comfortable: there is no longer the pressure of time and the sun after all never disappears from a sketch or photograph. ' If the means and the situation become too easily manipulated my painting eventually turns out to be quite boring. The motive must move, reflect light making it necessary for me to go out. There in the open I am constantly surprised by new subjects time after time. The change of seasons makes it possible to return to the same spot countless times Boeken Kunst & cultuur Alle kunst & cultuur Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur Hardcover<
Het boek Titus Meeuws (ISBN:9789460100758) geschreven door Gijsbert van der Wal bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schilder… Meer...
Het boek Titus Meeuws (ISBN:9789460100758) geschreven door Gijsbert van der Wal bestel je op bruna.nl! Wat doe ik als mensen me aanspreken tijdens het schilderen? Hoe blijft mijn schildersezel staan in harde wind?" Deze vragen dreven plein air schilder Titus Meeuws aanvankelijk vaak terug het atelier in. Daar kon hij ongestoord schilderen wat hij buiten gezien had. Maar ongestoord schilderen blijkt op den duur te comfortabel. Van tijdsdruk is geen sprake meer. De zon loopt immers nooit weg van een schets of een foto. 'Als de middelen en de situatie te makkelijk naar eigen hand zijn te zetten dan wordt mijn schilderij meestal saai. Het motief moet bewegen, licht reflecteren. Ik moet dus naar buiten. Daar word ik keer op keer verrast door nieuwe onderwerpen. Door de veranderingen van de jaargetijden kan ik talloze malen terugkeren naar dezelfde plek.' 'What do I take, what can I leave at home?' What to do when people start talking to... Boeken > Kunst & cultuur > Alle kunst & cultuur<
Nr. 9789460100758. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Titus Meeuws
EAN (ISBN-13): 9789460100758 ISBN (ISBN-10): 9460100759 Gebonden uitgave Verschijningsjaar: 2018 Uitgever: Nieuwe Haagsche, Uitgeverij De
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2018-03-12T22:36:55+01:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-11-16T15:48:16+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9789460100758
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 94-6010-075-9, 978-94-6010-075-8 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: kruithof, van der wal Titel van het boek: der wal