- 3 resultaten
laagste prijs: € 24,95, hoogste prijs: € 31,99, gemiddelde prijs: € 28,62
1
In the Driving Seat of Customer Experience - Boek Zanna van der Aa (9492004917)
bestellen
bij bruna.nl
€ 24,95
bestellenGesponsorde link

In the Driving Seat of Customer Experience - Boek Zanna van der Aa (9492004917) - nieuw boek

2017, ISBN: 9492004917

Het Boek In the Driving Seat of Customer Experience (9492004917) geschreven door Zanna van der Aa bestel je op bruna.nl! These are the key issues for customer signals management: a method… Meer...

Nr. 9789492004918. Verzendingskosten:, 2 tot 3 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
In the Driving Seat of Customer Experience - Zanna van der Aa
bestellen
bij BookDepository.com
€ 28,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Zanna van der Aa:

In the Driving Seat of Customer Experience - pocketboek

2017, ISBN: 9789492004918

Paperback, [PU: Warden Press], Every organization receives signals from its customers, from satisfaction surveys, e-mails and telephone calls, to posts on social media. They're generally … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
In the Driving Seat of Customer Experience: with Customer Signals Management - Zanna van der Aa
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 31,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Zanna van der Aa:
In the Driving Seat of Customer Experience: with Customer Signals Management - pocketboek

ISBN: 9789492004918

gebonden uitgave

*In the Driving Seat of Customer Experience: with Customer Signals Management* / Taschenbuch für 31.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziales Medien > Bücher ne… Meer...

9492004917. Verzendingskosten:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - In the Driving Seat of Customer Experience: with Customer Signals Management


EAN (ISBN-13): 9789492004918
ISBN (ISBN-10): 9492004917
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2017
Uitgever: LIGHTNING SOURCE INC

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2020-02-02T20:23:13+01:00 (Amsterdam)
Boek voor het laatst gevonden op 2023-10-29T09:07:06+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789492004918

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
94-92004-91-7, 978-94-92004-91-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: zanna


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789492004475 Customer signals management - Boek Zanna van der Aa (949200447X) (Zanna van der Aa)


< naar Archief...