
2017, ISBN: 9492004917
Het Boek In the Driving Seat of Customer Experience (9492004917) geschreven door Zanna van der Aa bestel je op bruna.nl! These are the key issues for customer signals management: a method… Meer...
bruna.nl Nr. 9789492004918. Verzendingskosten:, 2 tot 3 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |

2017, ISBN: 9789492004918
Paperback, [PU: Warden Press], Every organization receives signals from its customers, from satisfaction surveys, e-mails and telephone calls, to posts on social media. They're generally … Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |

ISBN: 9789492004918
gebonden uitgave
*In the Driving Seat of Customer Experience: with Customer Signals Management* / Taschenbuch für 31.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziales Medien > Bücher ne… Meer...
Hugendubel.de 9492004917. Verzendingskosten:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |


2017, ISBN: 9492004917
Het Boek In the Driving Seat of Customer Experience (9492004917) geschreven door Zanna van der Aa bestel je op bruna.nl! These are the key issues for customer signals management: a method… Meer...

2017, ISBN: 9789492004918
Paperback, [PU: Warden Press], Every organization receives signals from its customers, from satisfaction surveys, e-mails and telephone calls, to posts on social media. They're generally … Meer...

ISBN: 9789492004918
gebonden uitgave
*In the Driving Seat of Customer Experience: with Customer Signals Management* / Taschenbuch für 31.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziales Medien > Bücher ne… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - In the Driving Seat of Customer Experience: with Customer Signals Management
EAN (ISBN-13): 9789492004918
ISBN (ISBN-10): 9492004917
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2017
Uitgever: LIGHTNING SOURCE INC
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2020-02-02T20:23:13+01:00 (Amsterdam)
Boek voor het laatst gevonden op 2023-10-29T09:07:06+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789492004918
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
94-92004-91-7, 978-94-92004-91-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: zanna
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789492004475 Customer signals management - Boek Zanna van der Aa (949200447X) (Zanna van der Aa)
< naar Archief...