Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft… Meer...
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: ? Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. ? Je jezelf en je boeken kunt profileren. ? Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou! Marketing voor schrijvers is het tweede deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers. Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe:? Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten.? Je jezelf en je boeken kunt profileren.? Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden.Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou!Marketing voor schrijvers is het tweede deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers. Inhoud: Taal: Nederlands; Bindwijze: Paperback; Druk: 1; Verschijningsdatum: november 2019; Illustraties: Nee; Betrokkenen: Auteur: Maria Staal; Uitgever: Ftk Publishing; EAN:, Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789493173019, Bedrijfsleven & Management, Managementboeken, Sales & Marketing, Ftk Publishing<
bol.com
bol.com Nieuw, Reserveer nu een exemplaar. Beschikbaar op 04-11-2019. Verzendingskosten:Reserveer nu een exemplaar. Beschikbaar op 04-11-2019. (EUR 2.49) Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft… Meer...
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: • Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. • Je jezelf en je boeken kunt profileren. • Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou! Marketing voor schrijvers is het tweede deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers. Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback<
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je mo… Meer...
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: • Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. • Je jezelf en je boeken kunt profileren. • Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
bruna.nl
Nr. 9789493173019. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je mo… Meer...
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: • Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. • Je jezelf en je boeken kunt profileren. • Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
bruna.nl
Nr. 9789493173019. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft… Meer...
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: ? Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. ? Je jezelf en je boeken kunt profileren. ? Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou! Marketing voor schrijvers is het tweede deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers. Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe:? Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten.? Je jezelf en je boeken kunt profileren.? Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden.Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou!Marketing voor schrijvers is het tweede deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers. Inhoud: Taal: Nederlands; Bindwijze: Paperback; Druk: 1; Verschijningsdatum: november 2019; Illustraties: Nee; Betrokkenen: Auteur: Maria Staal; Uitgever: Ftk Publishing; EAN:, Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789493173019, Bedrijfsleven & Management, Managementboeken, Sales & Marketing, Ftk Publishing<
Nieuw, Reserveer nu een exemplaar. Beschikbaar op 04-11-2019. Verzendingskosten:Reserveer nu een exemplaar. Beschikbaar op 04-11-2019. (EUR 2.49) bol.com
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft… Meer...
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: • Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. • Je jezelf en je boeken kunt profileren. • Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou! Marketing voor schrijvers is het tweede deel in een driedelige serie praktische gidsen voor schrijvers. Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback<
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je mo… Meer...
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: • Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. • Je jezelf en je boeken kunt profileren. • Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
Nr. 9789493173019. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je mo… Meer...
Het boek Marketing voor schrijvers (ISBN:9789493173019) geschreven door Maria Staal bestel je op bruna.nl! Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken. Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. In dit boek leer je hoe: • Je de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. • Je jezelf en je boeken kunt profileren. • Je interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
Nr. 9789493173019. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing voor schrijvers (De praktische gids)
EAN (ISBN-13): 9789493173019 ISBN (ISBN-10): 9493173011 pocket book Verschijningsjaar: 2019 Uitgever: FTK Publishing
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2019-10-16T21:43:43+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-14T18:03:02+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9789493173019
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 94-93173-01-1, 978-94-93173-01-9 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: maria staal, maria alföldi Titel van het boek: marketing, maria