- 5 resultaten
laagste prijs: € 88,59, hoogste prijs: € 128,81, gemiddelde prijs: € 100,73
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 128,81
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rustema, Hilbrand, Van Veen Jan und Steve Downton:

Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy - pocketboek

2010, ISBN: 9789963983803

[PU: Noventum Service Management Consultants Ltd], 130 Seiten Taschenbuch, Größe: 14 x 0.8 x 21.6 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 10363369/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00]… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchpark GmbH
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 95,43
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Rustema, Hilbrand, Van Veen Jan und Steve Downton:

Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy - pocketboek

2010, ISBN: 9789963983803

[PU: Noventum Service Management Consultants Ltd], 130 Seiten Taschenbuch, Größe: 14 x 0.8 x 21.6 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 10363369/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00]… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchpark GmbH
3
Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy - Rustema, Hilbrand, Veen, Jan Van, Downton, Steve
bestellen
bij amazon.de
€ 93,90
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Rustema, Hilbrand, Veen, Jan Van, Downton, Steve:
Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy - pocketboek

2010

ISBN: 9789963983803

Noventum Service Management Consultants Ltd, Taschenbuch, 130 Seiten, Publiziert: 2010-08-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.35 kg, Strategisches Management, Management, Business & Karr… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ausverkauf
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 96,92
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rustema, Hilbrand, Van Veen Jan und Steve Downton:
Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy - pocketboek

2010, ISBN: 9963983804

[EAN: 9789963983803], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Noventum Service Management Consultants Ltd], 130 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 10363369/2 Altersfreigabe FSK ab 0 J… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij buchfreund.de
€ 88,59
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rustema, Hilbrand, Van Veen Jan und Steve Downton:
Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy - pocketboek

2010, ISBN: 9789963983803

130 Seiten Taschenbuch, Größe: 14 x 0.8 x 21.6 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 10363369/2 Versandkostenfreie Lieferung , [PU:Noventum Service Management Consultants Ltd,]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy

Service economics is an umbrella phrase, coined by the authors, to convert the wide-ranging intangible aspects of service (including but not limited to processes, people, customers, strategy, brand values, competencies) into something tangible (such as financial information) that can be applied by the broader business community. With this information insight will be gained into how service is delivered, to promote a highly valuable impact within and alongside businesses today. For a long time it has proved difficult for service to be the source of excellent performance and profitability. Service Economics focuses on the value that service businesses represents when effectively dealing with the growing complexity of demands and expectations of customers and suppliers, to achieve an effective and profitable partnership. Service Economics is now becoming a hot topic in the C suite boardroom and is fast creating a new awakening into the importance of the Service business.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Service Economics: Profitable growth with a brand driven service strategy


EAN (ISBN-13): 9789963983803
ISBN (ISBN-10): 9963983804
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Noventum Service Management Consultants Ltd
130 Bladzijden
Gewicht: 0,159 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-08T15:41:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-05-14T22:23:22+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789963983803

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
9963-9838-0-4, 978-9963-9838-0-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: van veen
Titel van het boek: economics growth, economics strategy, service service


< naar Archief...