- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,03, hoogste prijs: € 16,32, gemiddelde prijs: € 13,05
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 18,56
(ongeveer € 16,32)
verzending: € 10,551
bestellenGesponsorde link
Gini Stephens Frings:

Fashion: From Concept to Consumer (Seventh Edition) - pocketboek

ISBN: 9788131701744

Pearson Education. 5th or later edition. Softcover. New. For Introduction to the Fashion Industry, Introduction to the Fashion Business, Fashion Merchandising, Fashion Marketing, Fashio… Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 10.55 Vikram Jain Books
2
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
INR 786,42
(ongeveer € 10,03)
verzending: € 117,771
bestellenGesponsorde link

Gini Stephens Frings:

Fashion: From Concept to Consumer (Seventh Edition) - pocketboek

ISBN: 8131701743

[EAN: 9788131701744], Nieuw boek, [SC: 117.77], [PU: Pearson Education], FASHION: FROM CONCEPT TO CONSUMER (SEVENTH EDITION)GINI STEPHENS FRINGS9788131701744, For Introduction to the Fash… Meer...

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 117.77 BookVistas, New Delhi, DEL, India [54483961] [Beoordeling: 5 (van 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 18,56
(ongeveer € 16,32)
verzending: € 10,551
bestellenGesponsorde link
Gini Stephens Frings:
Fashion: From Concept to Consumer (Seventh Edition) - pocketboek

ISBN: 9788131701744

Pearson Education. 5th or later edition. Softcover. New. For Introduction to the Fashion Industry, Introduction to the Fashion Business, Fashion Merchandising, Fashion Marketing, Fashio… Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 10.55 A - Z Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 12,37
(ongeveer € 10,88)
verzending: € 10,551
bestellenGesponsorde link
Gini Stephens Frings:
Fashion: From Concept to Consumer (Seventh Edition) - pocketboek

ISBN: 9788131701744

Pearson Education. 5th or later edition. Softcover. New. For Introduction to the Fashion Industry, Introduction to the Fashion Business, Fashion Merchandising, Fashion Marketing, Fashio… Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 10.55 BookVistas
5
bestellen
bij Biblio.com
$ 12,37
(ongeveer € 11,68)
verzending: € 4,721
bestellenGesponsorde link
Gini Stephens Frings:
Fashion: From Concept to Consumer (Seventh Edition) - pocketboek

ISBN: 9788131701744

Pearson Education. 5th or later edition. Softcover. New. For Introduction to the Fashion Industry, Introduction to the Fashion Business, Fashion Merchandising, Fashion Marketing, Fashio… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 4.72 A - Z Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Fashion: From Concept to Consumer, 7/E


EAN (ISBN-13): 9788131701744
ISBN (ISBN-10): 8131701743
pocket book
Uitgever: Pearson Education

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-24T08:53:00+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-20T14:06:00+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8131701743

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
81-317-0174-3, 978-81-317-0174-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: frings
Titel van het boek: fashion from concept


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900131590334 Fashion From Concept to Consumer (Gini Stephens Frings)


< naar Archief...