- 5 resultaten
laagste prijs: € 113,58, hoogste prijs: € 1.292,69, gemiddelde prijs: € 406,67
1
Museums, Media and Cultural Theory
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 137,72
(ongeveer € 116,98)
bestellenGesponsorde link

Museums, Media and Cultural Theory - gebruikt boek

ISBN: 9780335214204

Museums can work to reproduce ideologies and confirm the existing order of things, or as instruments of social reform. Yet objects in museums can exceed their designated roles as document… Meer...

  - MPN: , SKU 9780335214204 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
2
Museums, Media and Cultural Theory - Michelle Henning
bestellen
bij amazon.ca
C$ 159,92
(ongeveer € 113,58)
bestellenGesponsorde link

Michelle Henning:

Museums, Media and Cultural Theory - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 0335214207

[SR: 3826848], Hardcover, [EAN: 9780335214204], Open University Press, Open University Press, Book, [PU: Open University Press], Open University Press, 370953011, Humanities, 370821011, Q… Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Usually ships within 1 - 2 business days, exclusief verzendingskosten Hinoyama#CA
3
Museums, Media and Cultural Theory - Michelle Henning
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 239,99
(ongeveer € 280,87)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link
Michelle Henning:
Museums, Media and Cultural Theory - gebonden uitgave, pocketboek

2005

ISBN: 0335214207

[SR: 3779256], Hardcover, [EAN: 9780335214204], Open University Press, Open University Press, Book, [PU: Open University Press], 2005-12-01, Open University Press, 266788, Art Issues, 91,… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) Nearfine
4
Museums, Collecting and Cultural Theory - Henning; Henning, Michelle
bestellen
bij
(ongeveer € 229,25)
bestellenGesponsorde link
Henning; Henning, Michelle:
Museums, Collecting and Cultural Theory - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0335214207, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: OPEN UNIV PR, 200 Seiten, [GR: 15800 - HC/Kunst], [SW: - Art & Art Instruction], Gebunden, Klappentext: This book explores how h… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
5
bestellen
bij alibris.com
€ 1.292,69
bestellenGesponsorde link
Henning:
Museums, Media and Cultural Theory (Issues in Cultural and Media Studies) - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 9780335214204

Hardcover, Neubuch, Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service., [PU: Open University Press]

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten ExtremelyReliable

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Museums, Media And Cultural Theory (Issues in Cultural & Media Studies)

This book explores how historical and contemporary museums and exhibitions restage the relationship between people and material things and how in doing so, they become important sites for the development of new forms of experience, memory and knowledge.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Museums, Media And Cultural Theory (Issues in Cultural & Media Studies)


EAN (ISBN-13): 9780335214204
ISBN (ISBN-10): 0335214207
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: OPEN UNIV PR
200 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-15T15:10:39+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-02-08T20:56:37+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0335214207

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-335-21420-7, 978-0-335-21420-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: henning
Titel van het boek: museums media cultural theory


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900335214197 Museums, Media and Cultural Theory (Michelle Henning)


< naar Archief...