Het Boek Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (907721271X) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitg… Meer...
Het Boek Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (907721271X) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL" (voorheen: IT Service Management een introductie op basis van ITIL) is inmiddels in Nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGCuitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie er in geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. Nieuw in deze uitgave zijn een hoofdstuk over het ITIL Foundations examen, met 30 uitgewerkte voorbeeldvragen, en een hoofdstuk met een voorbeeldcase. En met het nieuwe trefwoordenregister is de bruikbaarheid als naslagwerk nog aanzienlijk verbeterd. Bij alle aanpassingen en vernieuwingen zijn de belangrijkste uitgangspunten voor het boek hetzelfde gebleven. Het boek biedt een actuele inleiding op het dynamische vakgebied van IT Service Management en is als zelfstandig studieboek te gebruiken. Het pretendeert echter niet op alle vragen uit de veelzijdige praktijk van IT-beheer een kant en klaar antwoord te hebben. Ook deze editie van het boek nodigt uit tot discussie en vergelijking van 'best practice' met de eigen ervaringen. Dit boek voorziet ongetwijfeld in een grote behoefte en verdient het om niet alleen gelezen en bestudeerd te worden, maar vooral ook, met wijsheid, gebruikt te worden in de praktijk. Lex Hendriks, EXIN (Productmanager ITIL, PRINCE2 en ISPL) Boeken > Nederlandse boeken > Computer & Internet > Informatica > Medische technische informatica<
bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, ca. 6 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwij… Meer...
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. ... Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken<
bruna.nl
Nr. 9789077212714. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwij… Meer...
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. ... Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken<
bruna.nl
Nr. 9789077212714. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfs… Meer...
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. Boeken Computerboeken Alle computerboeken Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken Paperback, Van Haren Publishing<
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfs… Meer...
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. Boeken Computerboeken Alle computerboeken Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken Paperback<
Het Boek Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (907721271X) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitg… Meer...
Het Boek Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (907721271X) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL" (voorheen: IT Service Management een introductie op basis van ITIL) is inmiddels in Nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGCuitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie er in geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. Nieuw in deze uitgave zijn een hoofdstuk over het ITIL Foundations examen, met 30 uitgewerkte voorbeeldvragen, en een hoofdstuk met een voorbeeldcase. En met het nieuwe trefwoordenregister is de bruikbaarheid als naslagwerk nog aanzienlijk verbeterd. Bij alle aanpassingen en vernieuwingen zijn de belangrijkste uitgangspunten voor het boek hetzelfde gebleven. Het boek biedt een actuele inleiding op het dynamische vakgebied van IT Service Management en is als zelfstandig studieboek te gebruiken. Het pretendeert echter niet op alle vragen uit de veelzijdige praktijk van IT-beheer een kant en klaar antwoord te hebben. Ook deze editie van het boek nodigt uit tot discussie en vergelijking van 'best practice' met de eigen ervaringen. Dit boek voorziet ongetwijfeld in een grote behoefte en verdient het om niet alleen gelezen en bestudeerd te worden, maar vooral ook, met wijsheid, gebruikt te worden in de praktijk. Lex Hendriks, EXIN (Productmanager ITIL, PRINCE2 en ISPL) Boeken > Nederlandse boeken > Computer & Internet > Informatica > Medische technische informatica<
- Nr. Verzendingskosten:, ca. 6 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwij… Meer...
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. ... Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken<
Nr. 9789077212714. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwij… Meer...
Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. ... Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken<
Nr. 9789077212714. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfs… Meer...
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. Boeken Computerboeken Alle computerboeken Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken Paperback, Van Haren Publishing<
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfs… Meer...
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGC-uitgaven Service Support en Service Delivery. Dankzij de samenwerking tussen EXIN en ITSMF is de redactie erin geslaagd om de tekst optimaal te laten aansluiten op de eisen voor het ITIL Foundation examen. Boeken Computerboeken Alle computerboeken Boeken > Computerboeken > Alle computerboeken Paperback<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
This introduction to IT Service Management, published by ITSMF-NL, is based on the latest edition of the ITIL books on Service Support and Service Delivery and is intended to serve as a thorough and convenient introduction to the field of IT Service Management and a selection of the core books in the IT Infrastructure Library (ITIL), and a self-study guide that contains all the material needed to prepare for the Foundation Certificate examination in IT Service Management. This new edition contains only those topics relevant for Foundations exams. While this book may serve as a textbook, it is not a theoretical book. Instead, it contains a wealth of practical knowledge collected by the editorial board. This practical knowledge and the introduction to the field of IT service management make the book useful even for those not preparing for the examination.
Gedetalleerde informatie over het boek. - Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (Dutch version)
EAN (ISBN-13): 9789077212714 ISBN (ISBN-10): 907721271X Gebonden uitgave pocket book Verschijningsjaar: 2006 Uitgever: Van Haren Publishing
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-06T11:06:23+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-01T13:54:29+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 907721271X
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 90-77212-71-X, 978-90-77212-71-4 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: bon Titel van het boek: itil, haren, foundations service management, self service, bön
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: