- 5 resultaten
laagste prijs: € 31,75, hoogste prijs: € 34,83, gemiddelde prijs: € 34,21
1
Foundations of IT Service Management op basis van ITIL - Boek Jan van Bon (907721271X)
bestellen
bij bruna.nl
€ 34,83
bestellenGesponsorde link

Foundations of IT Service Management op basis van ITIL - Boek Jan van Bon (907721271X) - nieuw boek

ISBN: 907721271X

Het Boek Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (907721271X) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitg… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, ca. 6 werkdagen, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Foundations of IT Service Management op basis van IT -  Jan van Bon (ISBN: 9789077212714)
bestellen
bij bruna.nl
€ 34,83
bestellenGesponsorde link
Foundations of IT Service Management op basis van IT - Jan van Bon (ISBN: 9789077212714) - nieuw boek

ISBN: 9789077212714

Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwij… Meer...

Nr. 9789077212714. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Foundations of IT Service Management op basis van IT - Jan van Bon (ISBN: 9789077212714)
bestellen
bij bruna.nl
€ 34,83
bestellenGesponsorde link
Foundations of IT Service Management op basis van IT - Jan van Bon (ISBN: 9789077212714) - nieuw boek

ISBN: 9789077212714

Het boek Foundations of IT Service Management op basis van IT (ISBN:9789077212714) geschreven door Jan van Bon bestel je op bruna.nl! IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwij… Meer...

Nr. 9789077212714. Verzendingskosten:, Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Foundations of IT Service Management op basis van IT
bestellen
bij BookSpot.nl
€ 31,75
bestellenGesponsorde link
Foundations of IT Service Management op basis van IT - pocketboek

ISBN: 9789077212714

IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfs… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten bookspot.nl
5
Foundations of IT Service Management op basis van IT - Jan van Bon
bestellen
bij BookSpot.nl
€ 34,83
bestellenGesponsorde link
Jan van Bon:
Foundations of IT Service Management op basis van IT - pocketboek

ISBN: 9789077212714

IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfs… Meer...

Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten bookspot.nl

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (Dutch version)

This introduction to IT Service Management, published by ITSMF-NL, is based on the latest edition of the ITIL books on Service Support and Service Delivery and is intended to serve as a thorough and convenient introduction to the field of IT Service Management and a selection of the core books in the IT Infrastructure Library (ITIL), and a self-study guide that contains all the material needed to prepare for the Foundation Certificate examination in IT Service Management. This new edition contains only those topics relevant for Foundations exams. While this book may serve as a textbook, it is not a theoretical book. Instead, it contains a wealth of practical knowledge collected by the editorial board. This practical knowledge and the introduction to the field of IT service management make the book useful even for those not preparing for the examination.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Foundations of IT Service Management op basis van ITIL (Dutch version)


EAN (ISBN-13): 9789077212714
ISBN (ISBN-10): 907721271X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Van Haren Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-06T11:06:23+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-01T13:54:29+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 907721271X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-77212-71-X, 978-90-77212-71-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bon
Titel van het boek: itil, haren, foundations service management, self service, bön


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789087530563 Foundations of IT Service Management op basis van ITIL V3 (Various, Jan van Bon)


< naar Archief...