- 5 resultaten
laagste prijs: € 14,99, hoogste prijs: € 14,99, gemiddelde prijs: € 14,99
1
Opdrachtgever tevreden - eBook Jan Willem van den Brink (9462201471) - Jan Willem van den Brink
bestellen
bij bruna.nl
€ 14,99
bestellenGesponsorde link
Jan Willem van den Brink:

Opdrachtgever tevreden - eBook Jan Willem van den Brink (9462201471) - nieuw boek

ISBN: 9789462201477

Het eBook Opdrachtgever tevreden (9462201471) geschreven door Jan Willem van den Brink bestel je op bruna.nl! Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze nie… Meer...

  - Nr. 9789462201477 Verzendingskosten:Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
2
Opdrachtgever tevreden - eBook Jan Willem van den Brink (9462201471) - Jan Willem van den Brink
bestellen
bij bruna.nl
€ 14,99
bestellenGesponsorde link

Jan Willem van den Brink:

Opdrachtgever tevreden - eBook Jan Willem van den Brink (9462201471) - nieuw boek

ISBN: 9462201471

Het eBook Opdrachtgever tevreden (9462201471) geschreven door Jan Willem van den Brink bestel je op bruna.nl! Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze nie… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Tijdelijk niet leverbaar, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Opdrachtgever tevreden
Opdrachtgever tevreden - nieuw boek

ISBN: 9789462201477

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenmi… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten ako.nl
4
bestellen
bij eBook.nl
€ 14,99
bestellenGesponsorde link
Jan Willem van den Brink:
Opdrachtgever tevreden - nieuw boek

ISBN: 9789462201477

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenmi… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten ebook.nl
5
bestellen
bij BookSpot.nl
€ 14,99
bestellenGesponsorde link
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os:
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os - Opdrachtgever Tevreden - eBook - nieuw boek

ISBN: 9789462201477

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleidin... eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > eBook > Managementboeken > Alle ma… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten eci.nl

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Opdrachtgever Tevreden


EAN (ISBN-13): 9789462201477
ISBN (ISBN-10): 9462201471
Uitgever: Academic Service

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2016-01-13T16:19:49+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-05-05T14:04:18+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9462201471

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
94-6220-147-1, 978-94-6220-147-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jan still, jan off, van den brink, jan willem
Titel van het boek: brink, jan willem


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789462201330 Opdrachtgever tevreden / druk 1: Van inhoudelijk expert naar adviserende partner (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)


< naar Archief...