- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,48, hoogste prijs: € 151,49, gemiddelde prijs: € 61,68
1
Marketing Management : A Customer-Oriented Approach by Kenneth E., Baack, Donald Clow - Kenneth E., Baack, Donald Clow
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 8,95
bestellenGesponsorde link
Kenneth E., Baack, Donald Clow:

Marketing Management : A Customer-Oriented Approach by Kenneth E., Baack, Donald Clow - gebruikt boek

ISBN: 9781412963121

Cowritten by an expert on marketing and an expert on management, this text thoroughly integrates core marketing and management principles into one comprehensive resource for future market… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach - Clow, Kenneth E. / Baack, Donald
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,48
bestellenGesponsorde link

Clow, Kenneth E. / Baack, Donald:

Marketing Management: A Customer-Oriented Approach - gebruikt boek

ISBN: 9781412963121

Cowritten by an expert on marketing and an expert on management, this text thoroughly integrates core marketing and management principles into one comprehensive resource for future market… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach - Clow, Professor Kenneth E.; Baack, Donald E. (Edward)
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 6,61
(ongeveer € 5,83)
bestellenGesponsorde link
Clow, Professor Kenneth E.; Baack, Donald E. (Edward):
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach - gebruikt boek

ISBN: 1412963125

This concise new text covers all the traditional topics of the course, and also contemporary subjects such as data warehousing, Web site management, and CRM - all areas of work that stude… Meer...

  - used. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach - Kenneth E. Clow/ Donald Baack
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 151,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kenneth E. Clow/ Donald Baack:
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach - pocketboek

ISBN: 9781412963121

*Marketing Management: A Customer-Oriented Approach* / gebundene Ausgabe für 151.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch (gebunden)… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Marketing Management - Kenneth E. Clow; Donald Baack
bestellen
bij lehmanns.de
€ 137,65
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kenneth E. Clow; Donald Baack:
Marketing Management - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9781412963121

A Customer-Oriented Approach, Buch, Hardcover, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 2009

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach

This concise new text covers all the traditional topics of the course, and also contemporary subjects such as data warehousing, Web site management, and CRM - all areas of work that students will encounter in their future marketing careers. Unique to this text is its customer orientation, reflected in its content, but also in the way that the authors organize the material through the sequence of customer acquisition, interactions, and retention. Each chapter includes topical mini-cases such as the launch of the iPhone, e-Harmony.com, and Southwest Airlines. In addition, there are eight full cases in the back of the book, together with a helpful student guide to analyzing a case.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Management: A Customer-Oriented Approach


EAN (ISBN-13): 9781412963121
ISBN (ISBN-10): 1412963125
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: SAGE PUBN
568 Bladzijden
Gewicht: 1,315 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-07-13T15:03:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-16T17:33:13+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1412963125

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-6312-5, 978-1-4129-6312-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: baack, clow, kenneth, kenn
Titel van het boek: marketing management, marketin


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781412993210 Marketing Management: A Customer-Oriented Approach (Kenneth E. Clow)


< naar Archief...