- 5 resultaten
laagste prijs: € 210,38, hoogste prijs: € 319,00, gemiddelde prijs: € 249,26
1
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: - C.K. Leong, R.M. Joshi
bestellen
bij kobo.com
€ 226,92
bestellenGesponsorde link
C.K. Leong, R.M. Joshi:

Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: - nieuw boek

ISBN: 9789401711975

The present volume is based on the proceedings of the Advanced Study Institute (AS I) sponsored by the North Atlantic Treaty Organization (NATO) held in Alvor, Algarve, Portugal. A number… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell:
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 244,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: - nieuw boek

ISBN: 9789401711975

Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: ab 244.99 € als pdf eBook: Phonologic and Orthographic Processing. Aus dem Bereich: eBooks, Fachthemen & Wissenschaft, Sprachwissensc… Meer...

Nr. 25434551. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
bestellen
bij hive.co.uk
€ 210,38
bestellenGesponsorde link
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: : Phonologic and Orthographic Processing - nieuw boek

ISBN: 9789401711975

Proceedings of the NATO Advanced Study Institute on Cognitive and Linguistic Bases of Reading, Writing and Spelling, Praia de Alvor, Algarve, Portugal, September 1994 ; ; Reference & La… Meer...

No. 9789401711975. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell - >100
bestellen
bij ebooks.com
€ 319,00
bestellenGesponsorde link
>100:
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell - nieuw boek

ISBN: 9789401711975

Proceedings of the NATO Advanced Study Institute on Cognitive and Linguistic Bases of Reading, Writing and Spelling, Praia de Alvor, Algarve, Portugal, September 1994 LANGUAGE ARTS & DISC… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell:
bestellen
bij eBook.de
€ 244,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: - nieuw boek

ISBN: 9789401711975

Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: - Phonologic and Orthographic Processing: ab 244.99 € eBooks > Fachthemen & Wissenschaft > Sprachwissenschaften Springer Netherlands,… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell:


EAN (ISBN-13): 9789401711975
Verschijningsjaar: 3
Uitgever: Springer

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2015-06-06T07:58:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-03T16:59:34+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789401711975

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-94-017-1197-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: joshi, leong
Titel van het boek: spell, studies language


Gegevens van de uitgever

Auteur: C.K. Leong; R.M. Joshi
Titel: Nato Science Series D; Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell: - Behavioural and Social Sciences; Phonologic and Orthographic Processing
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
428 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2013-03-14
Dordrecht; NL
Taal: Engels
309,23 € (DE)
317,90 € (AT)
354,00 CHF (CH)
Available
XII, 428 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft/Allgemeine und Vergleichende Sprachwissenschaft; Psycholinguistik und Kognitive Linguistik; Verstehen; kindergarten; language; learning; psychology; B; Psycholinguistics and Cognitive Lingusitics; Behavioral Science and Psychology; BC

1. Relating phonologic and orthographic processing to learning to read and spell.- English.- 2. Toward an understanding of phonological awareness.- 3. The nature of the phonological deficit underlying disorders of spoken and written language.- 4. Case studies of dyslexia: Young readers with rapid serial naming deficits.- 5. The relationship of central auditory processing disorder and learning problems.- 6. Beginning reading in Germany and the U.S.: A comparison of phonological segmentation, decoding, lexical access and comprehension.- German.- 7. Word recognition in English and German dyslexics: A direct comparison.- 8. The early prediction of reading and spelling: Evidence from the Munich longitudinal study on the genesis of individual competencies.- 9. Cultural influences on literacy development.- 10. Strategies of spelling and reading of young children learning German orthography.- Dutch.- 11. Reading development in elementary school: Do syllables play a role in phonological decoding?.- 12. How to get friends in beginning word recognition.- 13. Visual processes in word recognition by poor readers: Relative use of visual, phonological, and orthographic cues.- 14. Reading and spelling in Dutch first and second graders: Do they use an orthographic strategy?.- 15. Measuring word identification skills and related variables in Dutch children.- Nordic Languages.- 16. Early language development and kindergarten phonological awareness as predictors of reading problems: from 3 to 8 years of age.- 17. Spelling development and metalinguistic training before school entrance: The effects of different metalinguistic training on spelling development in first grade.- 18. What can be learned about reading acquisition in the Finnish language.- Chinese.- 19. Phonological awareness and learning to read Chinese.- 20. Paradigmatic analysis of Chinese word reading: Research findings and classroom practices.- Author Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789048148103 Cross-Language Studies of Learning to Read and Spell:: Phonologic and Orthographic Processing: 87 (C.K. Leong; R.M. Joshi)


< naar Archief...