- 5 resultaten
laagste prijs: € 85,59, hoogste prijs: € 173,58, gemiddelde prijs: € 135,29
1
Design and Use of Serious Games - Marja Helena Kankaanranta; Pekka Neittaanmäki
bestellen
bij Springer.com
€ 117,69
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marja Helena Kankaanranta; Pekka Neittaanmäki:

Design and Use of Serious Games - nieuw boek

ISBN: 9781402094965

During the last few years, a new area of creative media industry, namely Serious Games, has started to emerge around the world. The term serious games has become more popular for example … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Design and Use of Serious Games - Springer
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 187,90
(ongeveer € 173,58)
bestellenGesponsorde link

Springer:

Design and Use of Serious Games - nieuw boek

2008, ISBN: 9781402094965

During the last few years, a new area of creative media industry, namely Serious Games, has started to emerge around the world. The term serious games has become more popular for example … Meer...

Nr. 24606282. Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
3
Design and Use of Serious Games
bestellen
bij Springer.com
€ 85,59
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Design and Use of Serious Games - nieuw boek

ISBN: 9781402094965

During the last few years, a new area of creative media industry, namely Serious Games, has started to emerge around the world. The term serious games has become more popular for example … Meer...

Nr. 978-1-4020-9496-5. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
4
Design and Use of Serious Games - Marja Kankaanranta; Marja Helena Kankaanranta; Pekka Neittaanmäki; Pekka Neittaanmäki
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marja Kankaanranta; Marja Helena Kankaanranta; Pekka Neittaanmäki; Pekka Neittaanmäki:
Design and Use of Serious Games - eerste uitgave

2008, ISBN: 9781402094965

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer-Verlag], [ED: 1], Springer-Verlag, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Design and Use of Serious Games - Marja Helena Kankaanranta; Pekka Neittaanmäki
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marja Helena Kankaanranta; Pekka Neittaanmäki:
Design and Use of Serious Games - nieuw boek

2008, ISBN: 9781402094965

eBooks, eBook Download (PDF), 2009, [PU: Springer Netherland], Springer Netherland, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Design and Use of Serious Games


EAN (ISBN-13): 9781402094965
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Springer-Verlag
208 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-16T03:02:51+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-22T12:19:13+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402094965

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-4020-9496-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: springer, julian stockwin
Titel van het boek: serious games


Gegevens van de uitgever

Auteur: Marja Helena Kankaanranta
Titel: Intelligent Systems, Control and Automation: Science and Engineering; Design and Use of Serious Games
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
206 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-12-25
Dordrecht; NL
Taal: Engels
99,00 € (DE)

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Technik/Maschinenbau, Fertigungstechnik; Konstruktion, Entwurf; Verstehen; Holm; Serious Games; calculus; complexity; design; development; game development; game technology; game-based learning; interface; language; simulation; structured analysis; technology; user-driven design; C; Engineering Design; Software Engineering; Computer Modelling; Digital Education and Educational Technology; Teaching and Teacher Education; Engineering; Software Engineering; Computermodellierung und -simulation; Lehrmittel, Lerntechnologien, E-Learning; Lehrerausbildung; BC

Game Production.- Three Approaches Towards Teaching Game Production.- Design and Architecture of Sidh – a Cave Based Firefighter Training Game.- Human-Centred Design and Exercise Games.- Children's Involvement in the Design of Game-Based Learning Environments.- Learning.- Designing Serious Games for Computer Assisted Language Learning – a Framework for Development and Analysis.- Competence Complexity and Obvious Learning.- The Attitudes of Finnish School Teachers Towards Commercial Educational Games.- Using Videogames as Educational Tools: Building Bridges Between Commercial and Serious Games.- Social Perspective.- Let's Play Together with the Camera of Your Mobile Device.- AnimalClass: Social Networks in Gaming.- Multiplayer Interface for a Computer-Augmented Learning Game.- Technical Applications.- RACER: A Non-Commercial Driving Game which Became a Serious Tool in the Research of Driver Fatigue.- VIPROSA – Game-like Tool for Visual Process Simulation and Analysis.

< naar Archief...